quote:Op zaterdag 6 juni 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Dus ik denk, ik kan de manager nog wel aanpassen want de kwali is nog niet geweest. Niet dus
quote:
Gelukkig had ik Hulkenberg de vorige ronde. Nu maar hopen dat Lindblad het goed gaat doen.quote:
Was de tijd vergeten goed te zetten op vlak voor VT3, dus dat is aangepast.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 06:24 schreef _UserName_ het volgende:
Dus ik denk, ik kan de manager nog wel aanpassen want de kwali is nog niet geweest. Niet dus
Lukt nog niet, er is melding dat het kan tot 12:29, maar tevens dat het niet kan omdat er een ronde gaande isquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was de tijd vergeten goed te zetten op vlak voor VT3, dus dat is aangepast.
Bug!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lukt nog niet, er is melding dat het kan tot 12:29, maar tevens dat het niet kan omdat er een ronde gaande is
https://www.nu.nl/formule(...)wezig-in-monaco.htmlquote:Fred Vasseur is zaterdag niet aanwezig bij de derde vrije training en de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco. De teambaas van Ferrari moet vanwege medische redenen verstek laten gaan.
"Fred Vasseur zal vandaag niet op het circuit zijn", meldt Ferrari zaterdagochtend in een verklaring. "Na enkele medische checks blijft Fred onder toezicht in een nabijgelegen medische instelling."
"We verstrekken verder geen medische informatie. We wensen Fred een spoedig herstel toe en kijken ernaar uit hem binnenkort weer op het circuit te zien", besluit de Italiaanse renstal.
De 58-jarige Vasseur was vrijdag wel bij de trainingen in Monaco. Zijn coureurs Charles Leclerc en Lewis Hamilton klokten in de eerste training de eerste en tweede tijd. In de tweede training waren de rollen omgedraaid. Max Verstappen reed beide keren de derde tijd.
Zaterdag om 12.30 uur staat de derde vrije training op het programma in Monaco. Om 16.00 uur volgt de kwalificatie. De hoofdrace begint zondag om 15.00 uur.
Duurt altijd even voordat het verwerkt het is, hij doet het ondertussen zo te zienquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lukt nog niet, er is melding dat het kan tot 12:29, maar tevens dat het niet kan omdat er een ronde gaande is
Hopelijk niks ernstigsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is niet zo mooi.
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)wezig-in-monaco.html
58 nog maar, had die vent eerder rond de 70 geschat.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat is niet zo mooi.
[..]
https://www.nu.nl/formule(...)wezig-in-monaco.html
Team aangepast, dank!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat het verwerkt het is, hij doet het ondertussen zo te zien
Zou het kunnen dat het bij jou ligt?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, de onboardbeelden gaan ook mis, daarvan krijg ik maar een kwart te zien.
F1TV heeft een probleem met de stream.
Ligt dan bij jou, hier werkt alles prima.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
oei, de onboardbeelden gaan ook mis, daarvan krijg ik maar een kwart te zien.
F1TV heeft een probleem met de stream.
sinds wanneer is F1TV in 4K?quote:
Niet...alleen als je een duur abonnement hebtquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
sinds wanneer is F1TV in 4K?
Gloeiende gloeiende Van Luntereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, je bent weer wat vergeten.quote:
Het probleem zit tussen de stoel en het rempedaal.quote:
Dit had ook een quote uit 2024 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen de stoel en het rempedaal.
On fire!quote:
Hij zit daar om zijn zoontje naar een F1 zitje te lullen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Hebben ze weer die Montoya meegenomen. Als je niks kan kan je altijd nog F1 commentator worden
Moet ie veel lullen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zit daar om zijn zoontje naar een F1 zitje te lullen.
Ik zie hem ook ja, werd tijd ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
Deze heb ik normaal nooit
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD.quote:
Die er per race steeds verder vanaf lijkt te gerakenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het een beetje een pannenkoek, altijd de mond vol over de coureurs van tegenwoordig terwijl meneer zelf helemaal niet uit zijn carriere heeft gehaald wat erin zat, door zijn heethoofdigheid vooral.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
New windowlicking level unlocked.quote:
Op het strand van Nice.quote:
Gaat niet genoeg zijn want Montoya heeft nog geen superlicentiepuntenquote:
Spraakmakende meningen zijn interessant voor media outlets.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Hebben ze weer die Montoya meegenomen. Als je niks kan kan je altijd nog F1 commentator worden
Perezquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Wie gaat er als eerste de muur in bij de kwalificatie?
Leclerc.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Colapintoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Iemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Niemand.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Ik gok zelf op Russell, die gaat vaak fouten maken als de druk er op staat of als hij getergd is.quote:
We are checking.quote:
Daarom heb ik Leclerc, goede coeruer maar hij overschat vaak dingen, en druk is ook iets waar hij regelmatig last van heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik gok zelf op Russell, die gaat vaak fouten maken als de druk er op staat of als hij getergd is.
quote:
quote:
Ik hou het op Strollquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:55 schreef PzKpfw het volgende:
Of George doet een Perezje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik gok zelf op Russell, die gaat vaak fouten maken als de druk er op staat of als hij getergd is.
Solide keuze.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmorgen tijdens de Formule3 brachten ze een meeuw in beeld die er vandoor ging met een hele omelet.
Nou nou.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nog niemand zijn auto afgeschreven, valt tegen
Naar ik begreep hebben ze hier juist alle vermogen maar alleen geen actieve aero.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan te bedenken dat er nogal wat vermogen weg is doordat de MGU-K geknepen is.
Hij is goed bezig ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Antonelli heeft in zijn rechtervoet meer talent dan Russell in zijn hele lijf.
You are saying.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:12 schreef HiDiHo het volgende:
Nog niemand zijn auto afgeschreven, valt tegen
Dat ging om de kwalificatiequote:
B100quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
De naam die ik niet mag zeggen Russell.
Mooi op tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |