Het probleem zit tussen de stoel en het rempedaal.quote:
Dit had ook een quote uit 2024 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen de stoel en het rempedaal.
On fire!quote:
Hij zit daar om zijn zoontje naar een F1 zitje te lullen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Hebben ze weer die Montoya meegenomen. Als je niks kan kan je altijd nog F1 commentator worden
Moet ie veel lullen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zit daar om zijn zoontje naar een F1 zitje te lullen.
Ik zie hem ook ja, werd tijd ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:40 schreef HiDiHo het volgende:
Deze heb ik normaal nooit
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD.quote:
Die er per race steeds verder vanaf lijkt te gerakenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal best maar ik vind het een beetje een pannenkoek, altijd de mond vol over de coureurs van tegenwoordig terwijl meneer zelf helemaal niet uit zijn carriere heeft gehaald wat erin zat, door zijn heethoofdigheid vooral.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
New windowlicking level unlocked.quote:
Op het strand van Nice.quote:
Gaat niet genoeg zijn want Montoya heeft nog geen superlicentiepuntenquote:
Spraakmakende meningen zijn interessant voor media outlets.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:42 schreef Donderkonijn het volgende:
Hebben ze weer die Montoya meegenomen. Als je niks kan kan je altijd nog F1 commentator worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |