Een “spoiler” over een vrije training.. 🤔quote:
Het is pas vrijdagquote:
Dat welquote:
2x opwarmen.quote:
Kan idd wel sneller.quote:
Wat moet die zeggen?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kom maar met die boordradio Russell.
Hoop het wel voor hemquote:
Doet sowieso nog vol mee voor het wereldkampioenschap.quote:
Sowieso. Auto's ten spijt kon het igg best spannend worden dit seizoen. Ik vermaak me de laatste 3 races primaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doet sowieso nog vol mee voor het wereldkampioenschap.
Ook omdat ze de regels aangepast hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sowieso. Auto's ten spijt kon het igg best spannend worden dit seizoen. Ik vermaak me de laatste 3 races prima
Volgens mij staat die in de boxquote:
Party mode een dag te vroeg.quote:
Hammertimequote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Party mode een dag te vroeg.
Heeft Kim hem moed in gesproken?quote:
Leclerc is vervloekt denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:41 schreef vul_maar_in het volgende:
Leuk dat hamilton en ferrari weer meedoen. Veel leuker om hammie weer in de underdog rol te zien.
Hmmm die voelt zich ook prima daar momemteel. Denk dat dit een van de stabielste Ferrari sezoenen van de afgelopen tijd gaat worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc is vervloekt denk ik.
Maar WK zal hij zo nooit worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hmmm die voelt zich ook prima daar momemteel. Denk dat dit een van de stabielste Ferrari sezoenen van de afgelopen tijd gaat worden.
Boven verwachting wel.quote:
Samen met lewis Ferrari weer constructor champ maken is een leuke opstapper :pquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar WK zal hij zo nooit worden.
Stap 1 jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Samen met lewis Ferrari weer constructor champ maken is een leuke opstapper :p
Hier kon hij toch niks aan doen?quote:
Ja maar ik bedoel eigenlijk, achterin rijden is ook niet leukquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier kon hij toch niks aan doen?
Nieuw team, is dan wel te verwachten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:00 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel eigenlijk, achterin rijden is ook niet leuk
Zie die voorlopig niet opklimmen met deze wagenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nieuw team, is dan wel te verwachten.
Meerjarenproject.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zie die voorlopig niet opklimmen met deze wagen
En dan winnen!quote:
Zeker.quote:
Nou ja hij doet het gewoon goed momenteel. Geen gejank, geen sim hardop. En de man kan gewoon prima sturen.quote:
quote:
Monza 2024?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het klerkje is favoriet voor de winst, ik kan mij niet herinneren wanneer hij voor het laatst een gp heeft gewonnen.
GP van de Verenigde Staten (Austin) – 20 oktober 2024quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het klerkje is favoriet voor de winst, ik kan mij niet herinneren wanneer hij voor het laatst een gp heeft gewonnen.
potverdrie zeg...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Sjarrel op de brommer maar Hammie gaat em pakken. Ver 3e
Zeker, maar Monaco is nu niet bepaald een goed referentiekader.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mooi om te zien hoe de Red Bull nu gaat. Nog lang niet perfect maar een hele verbetering.
Hadjar de muur in.quote:
True. Max zegt dat hij zich goed voelt in de auto. Dat zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, maar Monaco is nu niet bepaald een goed referentiekader.
Waar zijn de Mercedessen gebleven?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een typische Ferrari 1-2 met Verstappen direct erachter.
Kimi Antonella en George Russell?quote:
Achter Max.quote:
Kimi in transitie?quote:
Kut spelling check op mobiel😡quote:
Van 2e naar 1e rijderquote:
Bimbo achter de balie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon, waar ze altijd zijn daar.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |