quote:
Monza 2024?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het klerkje is favoriet voor de winst, ik kan mij niet herinneren wanneer hij voor het laatst een gp heeft gewonnen.
GP van de Verenigde Staten (Austin) – 20 oktober 2024quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het klerkje is favoriet voor de winst, ik kan mij niet herinneren wanneer hij voor het laatst een gp heeft gewonnen.
potverdrie zeg...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Sjarrel op de brommer maar Hammie gaat em pakken. Ver 3e
Zeker, maar Monaco is nu niet bepaald een goed referentiekader.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mooi om te zien hoe de Red Bull nu gaat. Nog lang niet perfect maar een hele verbetering.
Hadjar de muur in.quote:
True. Max zegt dat hij zich goed voelt in de auto. Dat zegt ook wel wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker, maar Monaco is nu niet bepaald een goed referentiekader.
Waar zijn de Mercedessen gebleven?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon een typische Ferrari 1-2 met Verstappen direct erachter.
Kimi Antonella en George Russell?quote:
Achter Max.quote:
Kimi in transitie?quote:
Kut spelling check op mobiel😡quote:
Van 2e naar 1e rijderquote:
Bimbo achter de balie.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gewoon, waar ze altijd zijn daar.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |