quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sasje hing wel mooi bijna 1½uur , het haar o zo vermoeiende lange covid , won ook nog van Babs
Ja die long covid BS van haar, ook smoesjes om zielig gevonden te worden. Ik ken dat soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Vreselijk wat een schijnvertoning, jammer geen roze tatoosquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Maar vanavond eerst weer een opzetje voor een eventueel nieuw LLDL Bondgenoten stel.........
[ afbeelding ]
Het inpakpapier om deze Barbie was een nat geregende krantquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreselijk wat een schijnvertoning, jammer geen roze tatoos
Hopelijk kan Robje zich inhouden en niet gelijk de slipper aan de deur hangtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het inpakpapier om deze Barbie was een nat geregende krant
Ja en hij zegt dat het terug komt..... geloof er niets vanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:30 schreef schetterklep het volgende:
Is dat pokerface ook eindelijk voorbij
Nee, misschien hoorde ik dus ik hoop voor nooit meerquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en hij zegt dat het terug komt..... geloof er niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |