quote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar Sasje hing wel mooi bijna 1½uur , het haar o zo vermoeiende lange covid , won ook nog van Babs
Ja die long covid BS van haar, ook smoesjes om zielig gevonden te worden. Ik ken dat soort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Vreselijk wat een schijnvertoning, jammer geen roze tatoosquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Maar vanavond eerst weer een opzetje voor een eventueel nieuw LLDL Bondgenoten stel.........
[ afbeelding ]
Het inpakpapier om deze Barbie was een nat geregende krantquote:Op vrijdag 5 juni 2026 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreselijk wat een schijnvertoning, jammer geen roze tatoos
Hopelijk kan Robje zich inhouden en niet gelijk de slipper aan de deur hangtquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het inpakpapier om deze Barbie was een nat geregende krant
Ja en hij zegt dat het terug komt..... geloof er niets vanquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:30 schreef schetterklep het volgende:
Is dat pokerface ook eindelijk voorbij
Nee, misschien hoorde ik dus ik hoop voor nooit meerquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja en hij zegt dat het terug komt..... geloof er niets van
Ik Goeie serie, zie je onderschrift nu pas.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Kijkt iemand Slow Horses? Daar is de achtergrond muziek van
en mn sig trouwens ook
En daarna spekjes ruziequote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
BallonGlasGate..... wie the fuck heeft de ballonglazen gejat
En popcorn wordt afgewogenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Lekker stuiteren straks![]()
SpekkiesTeWeinig Gate![]()
[ afbeelding ]
1.2 gramquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoeveel weegt één popcorn eigenlijk?
Met zeezout? of Himalayazout? of Noordzeezout? Of Geenzout?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heb ik het over de Werthers CaramelPopcorn
ohhhhhh, van de week gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
heb ik het over de Werthers CaramelPopcorn
nee, gewoon caramelquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met zeezout? of Himalayazout? of Noordzeezout? Of Geenzout?
oeh das jammerquote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik helaas niet..... ben diabeet en insuline afhankelijk
Ohjee, dan wordt het popcorn afwegen..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik helaas niet..... ben diabeet en insuline afhankelijk
Absoluut niet gescript, heel spontaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Naauuuwww... daar zitten ze dan![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat het mis wasquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Ze had inderdaad best even kunnen wachten met smijten
en dan zoveel herrie maken, de creepquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Gluiperd Salar.. die bal van Anoekie kwam niet eens in de buurt van zijn benen.. overacterende slijmert![]()
[ afbeelding ]
Welkom in Salar's FantasieWorldquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:14 schreef Yver73 het volgende:
O, nu heeft Salar zelfs ‘bijna een bal tegen zijn hoofd gehad’. Lekker nog een beetje opkloppen allemaal en dat gezuig naar Anouk toe is ook te triest voor woorden.
Jaja, dat niemand het door heeft dat zij eigenlijk Princes Ongenaakbaar van Kasteel Altjdgelijk in Arrogantieland isquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:13 schreef Puzzie het volgende:
Los van dat achterlijke gedrag van Salar: met die Anouk is ook veel mis
Ik denk 'n rotzooitjequote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Enkel.. hoe is het nu ineens zijn hoofd?
Het is 'm naar z'n hoofd gestegenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Enkel.. hoe is het nu ineens zijn hoofd?
Die drukt en denkt dan pas.quote:
Geloel voor Roland Kaiserquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het woord vd Week en laatste vraag voor Roland Kletskoek
Kletskop, dat kost je 200 punten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Het woord vd Week en laatste vraag voor Roland Kletskoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |