Hoezo? Ik zeg dat ik toen al dacht dat lijkt mij geen boek om te gaan lezen en nadat ie dat zalvende toontje op tv deed al helemaal niet. Maar kennelijk zijn ze erg boeiend.quote:
Nieuwsgierigheidquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Waarom zou je je überhaupt met X bezighouden
En wat is jouw probleem dat je naar aandacht vraagt?quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg dat ik toen al dacht dat lijkt mij geen boek om te gaan lezen en nadat ie dat zalvende toontje op tv deed al helemaal niet. Maar kennelijk zijn ze erg boeiend.
Huh?quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En wat is jouw probleem dat je naar aandacht vraagt?
Dit is de realiteit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Lekker man, stukje oorlogspropoganda..
Jij ziet liever de propaganda van Poetin?quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Lekker man, stukje oorlogspropoganda..
Liever helemaal geen oorlogspropoganda van welke kant ook. En dat poeppraat van Tommy trek ik niet.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij ziet liever de propaganda van Poetin?
Dus je bent gestopt met kijken?quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
En dat poeppraat van Tommy trek ik niet.
Alle gesprekken met deze interviewster lopen moeizaamquote:Op zondag 16 augustus 2026 22:51 schreef Breekfast het volgende:
Ik vind het gesprek wel vaak wat moeizaam lopen of ligt dat aan mij?
Nee man, anders mag ik niet meer meepraten, vraag jou toch ook niet als je afhaakt? Bovendien heb ik al gezegd, ik kijk voor de tv-fragmenten..quote:
Ik kijk niet met zoveel tegenzin en negatieviteit als jij naar een zomergast, dus heb geen reden om af te haken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
Nee man, anders mag ik niet meer meepraten, vraag jou toch ook niet als je afhaakt?
Goed van jou, zeg..quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk niet met zoveel tegenzin en negatieviteit als jij naar een zomergast, dus heb geen reden om af te haken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |