90% vd de mensen op X zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Hij blijkt nog fijner mens dan dat ik al dacht
Ik ben het met 90% van de mensen op x niet eensquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
[..]
90% vd de mensen op X zijn het niet met je eens.
Boksquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben het met 90% van de mensen op x niet eens
Waarom zou je je überhaupt met X bezighoudenquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:14 schreef Blues het volgende:
[..]
90% vd de mensen op X zijn het niet met je eens.
Technologische vooruitgang is wat mij betreft de enige hoop. Van gedragsverandering moeten we het niet hebben vrees ik. Niemand wil horen dat ze iets moeten laten voor een probleem dat ze nu (nog) niet urgent voelen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Ik denk dan weer, je hebt helemaal niks aan doemdenkers, je hebt veel meer aan creatieve doeners.
True, niet op de snelweg gaan zitten maar natuurkunde gaan studerenquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Ik denk dan weer, je hebt helemaal niks aan doemdenkers, je hebt veel meer aan creatieve doeners.
Tommy is volledig okayquote:Op zondag 16 augustus 2026 21:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Hij blijkt nog fijner mens dan dat ik al dacht
Hoezo, gelukkig?quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Gelukkig nooit een boek van die man gekocht of gelezen. Hij heeft geen herinnering aan schuldgevoel, ok dan.
En wat is jouw probleem dat je hier zo desperaat om aandacht vraagt?quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Gelukkig nooit een boek van die man gekocht of gelezen. Hij heeft geen herinnering aan schuldgevoel, ok dan.
Wat een geweldige moeder van dat vriendjequote:Op zondag 16 augustus 2026 21:51 schreef golfer het volgende:
Vreselijk, die jongen met Gilles de la Tourette.
Omdat hij eerder op tv was dan dat ie een boek had uitgegeven. En kennelijk zelfs de kritieken mij nooit hebben aangetrokken om er eentje te kopen.quote:
Voor 1995? Vertel, waar was hij op tv?quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat hij eerder op tv was dan dat ie een boek had uitgegeven. En kennelijk zelfs de kritieken mij nooit hebben aangetrokken om er eentje te kopen.
Lees de tweede zin.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor 1995? Vertel, waar was hij op tv?
Onzin.quote:Op zondag 16 augustus 2026 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
Omdat hij eerder op tv was dan dat ie een boek had uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |