Ik denk ook in het water gevallen, helaas.quote:
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo vaak dronken geweest, laatste wat me dan een goed idee leek was lang hoge steile kades zonder trappen te gaan lopen![]()
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoeg
Of even plassen op de kade en dan voorover vallen
Yep, dat was dus dat lichaam in die link op de vorige pagina. Ze hadden gisterenmiddag een lichaam gevonden wat moeilijk te bergen was. En tegelijkertijd kwam de berichtgever opgang over die vermiste Brit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef cinderloom het volgende:
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.
Ik ben daar niet bekend maar misscnien slecht verlicht?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...
Ja, eens, dat zou walgelijk zijn, als het waar was. Alleen - het is niet waar. Ik koester geen haat tegen wie dan ook.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Walgelijk om de vermoedelijke dood van een jonge Brit te gebruiken in je walgelijke haat tegen "boetenlanders".
Als je ergens niet van uit gaat, kun je er uiteindelijk toch wel terechtkomen.quote:De politie laat weten niet uit te gaan van een strafbaar feit.
Mogelijk zijn er camerabeelden die dat ontkrachten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef Kottnauer het volgende:
Je kunt in elk geval moeilijk uitsluiten dat hij een duwtje heeft gehad.
De broer schreef het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?
Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.
En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.
Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?
Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.
En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.
Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
Thanks voor de info,quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:30 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.
Hier wel een stukje dat hij onder invloed was; https://www.ad.nl/rotterd(...)ijd-bellen~ad59391e/
Zin broer schrijft het ook, dat vrienddm dat zeiden; https://www.reddit.com/r/(...)ey_last_seen_sunday/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |