abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952790


Laten we naar hem uit kijken. Vermoeden bestaat dat hij na het stappen in de Maas is gevallen aangezien Munch waar alles wat betreft telefoonverbinding stopt aan de rand van de Maas ligt. Familie heeft op Reddit te kennen gegeven nar Rotterdam te reizen en zijn uiteraard ten einde raad ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-06-2026 20:23:39 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:07:32 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220952804
Als je maar 1x vermist had getypt dan zou Rotterdam wel volledig hebben gepast.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Spellchecker woensdag 3 juni 2026 @ 20:10:51 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220952838
Triest .... hopelijk gauw en ongedeerd teruggevonden ....
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:11:26 #4
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220952844
Die zal eerder ergens in het binnenwater (haringvliet/oude haven) liggen, van Munch naar dat hostel is nog geen 10 minuten lopen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220952869
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je maar 1x vermist had getypt dan zou Rotterdam wel volledig hebben gepast.
Oh shit. Ik zit op mobiel en ik kan niet zien wanneer de ruimte op is. Misschien dat een mod de titel wat kan inkorten?
pi_220952882
Is het die man links of rechts?

(In b4 Victor Reinier jokes)
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:14:47 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220952885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh shit. Ik zit op mobiel en ik kan niet zien wanneer de ruimte op is. Misschien dat een mod de titel wat kan inkorten?
Kan wel. Als je de titel erin kopieert en dan even helemaal naar het begin van de titel gaat en weer naar het einde dan zie je wat er wordt afgeknipt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220952887
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef littlemindy het volgende:
Is het die man links of rechts?

(In b4 Victor Reinier jokes)
Niet grappig.
pi_220952909
Misschien een groepje medelanders tegengekomen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:21:40 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220952938
Die familie ;(
pi_220952992
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]

Laten we naar hem uit kijken. Vermoeden bestaat dat hij na het stappen in de Maas is gevallen aangezien Munch waar alles wat betreft telefoonverbinding stopt aan de rand van de Maas ligt. Familie heeft op Reddit te kennen gegeven nar Rotterdam te reizen en zijn uiteraard ten einde raad ;(
Ik dacht dat dit over britt dekker ging -O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:27:42 #12
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220952995
Hangen deze flyers ook in Rotterdam zelf of is veelal gericht op het volk van de con en het hostel?

Want het lijkt me dat je zijn lengte er wel even in meters en centimeters erbij zet als je wilt dat het grootste deel van de mensen het hier snapt.

Hoe dan ook: trieste situatie. Hopelijk snel terecht, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:35:53 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220953054
Ik zag het bericht al eerder op Reddit met vrienden en familie die in comments hulp zochten en ook deze kant op komen. Hij schijnt echt dronken te zijn geweest en veel water rond die club en zijn hostel.....
pi_220953175
quote:
Infinite_Volume_7071

1 dag geleden
Hey all. Bradley is my brother. I have been going through his computer all afternoon, messaging as many people as possible and finding out as much information as possible. The original poster was before we originally found anything out. Brad was due to fly home from Eindhoven to Manchester on Monday morning - we now know that Brad didn’t board this flight. I have checked information on his online boarding information. I have also been able to find out that he also didn’t use his boarding pass for the bus link (I think) between Rotterdam and Eindhoven. What we have been able to find out that after he attended the convention, he tried to check in at StayOkay in Rotterdam and there is message proof between him and a friend that he was told he couldn’t check in. Although they have told Dutch police that Brad checked out on Sunday morning with no problems. He then met up with some friends and went to Club Munch. He was last seen when he and his friends split at 2am outside of Club Munch. His last location on his phone is also linked to this just before 2am. He has not been in contact with anyone and we don’t believe his phone is on. We believe Brad was drunk, multiple friends said that they believe he hadn’t taken drugs. We have been in contact with English police, Dutch police and British Embassy in Netherlands. None are giving us updates at present. We have tried to ring local hospitals, but because of data protection they will not give us any information! We have family flying over to Rotterdam tomorrow so check the area, check hospitals etc. but any information, or if any one has any access to CCTV footage locally would be amazing.

Thank you all
pi_220953296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Top, bedankt :Y
pi_220953305
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hangen deze flyers ook in Rotterdam zelf of is veelal gericht op het volk van de con en het hostel?

Want het lijkt me dat je zijn lengte er wel even in meters en centimeters erbij zet als je wilt dat het grootste deel van de mensen het hier snapt.

Hoe dan ook: trieste situatie. Hopelijk snel terecht, ;(.
Volgens zijn zus is hij 1.96.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:56:15 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220953321
Nou dit zie ik niet goed aflopen.

Hopelijk ligt hij gewoon bij een vriend thuis te pitten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220953725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Nou dit zie ik niet goed aflopen.

Hopelijk ligt hij gewoon bij een vriend thuis te pitten.
Het zou me inderdaad verbazen als dit een goede afloop heeft. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopen maar op het beste.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:26:22 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220953803
Laten we er het beste van hopen voor die familie.
  Spellchecker woensdag 3 juni 2026 @ 21:45:50 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220954064


[ Bericht 100% gewijzigd door maily op 04-06-2026 13:06:06 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:00 #21
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220955076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Nou dit zie ik niet goed aflopen.

Hopelijk ligt hij gewoon bij een vriend thuis te pitten.
Ben ook bang voor een slechte afloop, ;(. Maar je weet het niet, laten we nog even hoop houden.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220955279
Ze hadden er vanmiddag toch een uit de Rijnhaven gehaald?
Ff berichtje erbij zoeken.

Edit:
Hier deze
https://www.ad.nl/112-nie(...)-rotterdam~aa40e847/
pi_220955317
Vrees dat hij is verdronken
pi_220957852
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
pi_220957858
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef cinderloom het volgende:
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
Oh jeetje ;( Niet onverwachts, maar blijft vreselijk.
pi_220957884
Hier is de link.
Overleden helaas. Geen misdrijf.

https://112vdg.nl/2026/06(...)l5vmP1sa7szizJpDw53A

en https://www.rijnmond.nl/n(...)0NfJ04S_rn9l387uHiSg

In deze regio schijnt hij te water te zijn geraakt:



[ Bericht 24% gewijzigd door cinderloom op 04-06-2026 12:49:37 ]
  Spellchecker donderdag 4 juni 2026 @ 13:04:05 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220958149
Trieste afloop .....

""Gelukkig"" wel teruggevonden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:20:57 #28
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958241
Zo vaak dronken geweest, laatste wat me dan een goed idee leek was lang hoge steile kades zonder trappen te gaan lopen :N
pi_220958285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:17 schreef Kottnauer het volgende:
Misschien een groepje medelanders tegengekomen.
Walgelijk om de vermoedelijke dood van een jonge Brit te gebruiken in je walgelijke haat tegen "boetenlanders".
pi_220958289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik denk ook in het water gevallen, helaas.

Oh, dat stond er al excuus.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220958307
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo vaak dronken geweest, laatste wat me dan een goed idee leek was lang hoge steile kades zonder trappen te gaan lopen :N
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoeg

Of even plassen op de kade en dan voorover vallen
pi_220958312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoeg

Of even plassen op de kade en dan voorover vallen
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.
pi_220958326
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef cinderloom het volgende:
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
Yep, dat was dus dat lichaam in die link op de vorige pagina. Ze hadden gisterenmiddag een lichaam gevonden wat moeilijk te bergen was. En tegelijkertijd kwam de berichtgever opgang over die vermiste Brit.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:40:57 #34
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...

En idd plassen better tegen een boom, zeker als je dronken bent willen de knietjes nog wel eens wiebelig worden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:09:47 #35
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220958536
's nachts van een zeiljacht oid. pissen is ook killing.

Sneu.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 4 juni 2026 @ 14:40:05 #36
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220958699
Starmer is aan het censureren.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220958702
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...

Ik ben daar niet bekend maar misscnien slecht verlicht?
Er ks geen afzetring qua hekwerk
pi_220958769
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Walgelijk om de vermoedelijke dood van een jonge Brit te gebruiken in je walgelijke haat tegen "boetenlanders".
Ja, eens, dat zou walgelijk zijn, als het waar was. Alleen - het is niet waar. Ik koester geen haat tegen wie dan ook.
pi_220958792
quote:
De politie laat weten niet uit te gaan van een strafbaar feit.
Als je ergens niet van uit gaat, kun je er uiteindelijk toch wel terechtkomen.

Je kunt in elk geval moeilijk uitsluiten dat hij een duwtje heeft gehad.
pi_220958851
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef Kottnauer het volgende:
Je kunt in elk geval moeilijk uitsluiten dat hij een duwtje heeft gehad.
Mogelijk zijn er camerabeelden die dat ontkrachten.
Zoniet kun je dat idd niet zeggen.

Maar stel hij is met de broek op de enkels gevonden is de kans grooot op een uitglijder.
Honderd procent weten ze het niet
pi_220959892
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?

Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.

En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.

Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220959943
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?

Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.

En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.

Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
De broer schreef het.

En treurig nieuws. Tricky kade daar. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220959990
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?

Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.

En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.

Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.

Hier wel een stukje dat hij onder invloed was; https://www.ad.nl/rotterd(...)ijd-bellen~ad59391e/

Zin broer schrijft het ook, dat vrienddm dat zeiden; https://www.reddit.com/r/(...)ey_last_seen_sunday/
pi_220960397
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:30 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.

Hier wel een stukje dat hij onder invloed was; https://www.ad.nl/rotterd(...)ijd-bellen~ad59391e/

Zin broer schrijft het ook, dat vrienddm dat zeiden; https://www.reddit.com/r/(...)ey_last_seen_sunday/
Thanks voor de info, :). Dan heb ik dat gemist.

Wel trieste situatie, ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')