Oh shit. Ik zit op mobiel en ik kan niet zien wanneer de ruimte op is. Misschien dat een mod de titel wat kan inkorten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je maar 1x vermist had getypt dan zou Rotterdam wel volledig hebben gepast.
Kan wel. Als je de titel erin kopieert en dan even helemaal naar het begin van de titel gaat en weer naar het einde dan zie je wat er wordt afgeknipt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh shit. Ik zit op mobiel en ik kan niet zien wanneer de ruimte op is. Misschien dat een mod de titel wat kan inkorten?
Niet grappig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:14 schreef littlemindy het volgende:
Is het die man links of rechts?
(In b4 Victor Reinier jokes)
Ik dacht dat dit over britt dekker gingquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we naar hem uit kijken. Vermoeden bestaat dat hij na het stappen in de Maas is gevallen aangezien Munch waar alles wat betreft telefoonverbinding stopt aan de rand van de Maas ligt. Familie heeft op Reddit te kennen gegeven nar Rotterdam te reizen en zijn uiteraard ten einde raad
quote:Infinite_Volume_7071
•
1 dag geleden
Hey all. Bradley is my brother. I have been going through his computer all afternoon, messaging as many people as possible and finding out as much information as possible. The original poster was before we originally found anything out. Brad was due to fly home from Eindhoven to Manchester on Monday morning - we now know that Brad didn’t board this flight. I have checked information on his online boarding information. I have also been able to find out that he also didn’t use his boarding pass for the bus link (I think) between Rotterdam and Eindhoven. What we have been able to find out that after he attended the convention, he tried to check in at StayOkay in Rotterdam and there is message proof between him and a friend that he was told he couldn’t check in. Although they have told Dutch police that Brad checked out on Sunday morning with no problems. He then met up with some friends and went to Club Munch. He was last seen when he and his friends split at 2am outside of Club Munch. His last location on his phone is also linked to this just before 2am. He has not been in contact with anyone and we don’t believe his phone is on. We believe Brad was drunk, multiple friends said that they believe he hadn’t taken drugs. We have been in contact with English police, Dutch police and British Embassy in Netherlands. None are giving us updates at present. We have tried to ring local hospitals, but because of data protection they will not give us any information! We have family flying over to Rotterdam tomorrow so check the area, check hospitals etc. but any information, or if any one has any access to CCTV footage locally would be amazing.
Thank you all
Volgens zijn zus is hij 1.96.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Hangen deze flyers ook in Rotterdam zelf of is veelal gericht op het volk van de con en het hostel?
Want het lijkt me dat je zijn lengte er wel even in meters en centimeters erbij zet als je wilt dat het grootste deel van de mensen het hier snapt.
Hoe dan ook: trieste situatie. Hopelijk snel terecht,.
Het zou me inderdaad verbazen als dit een goede afloop heeft. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopen maar op het beste.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Nou dit zie ik niet goed aflopen.
Hopelijk ligt hij gewoon bij een vriend thuis te pitten.
Ben ook bang voor een slechte afloop,quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
Nou dit zie ik niet goed aflopen.
Hopelijk ligt hij gewoon bij een vriend thuis te pitten.
Oh jeetjequote:Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef cinderloom het volgende:
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
Walgelijk om de vermoedelijke dood van een jonge Brit te gebruiken in je walgelijke haat tegen "boetenlanders".quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:17 schreef Kottnauer het volgende:
Misschien een groepje medelanders tegengekomen.
Ik denk ook in het water gevallen, helaas.quote:
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoegquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Zo vaak dronken geweest, laatste wat me dan een goed idee leek was lang hoge steile kades zonder trappen te gaan lopen![]()
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:32 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Maar hij was in een onbekende plek denk ik. Google maps volgen bv. En als je die kade ziet is een misstap genoeg
Of even plassen op de kade en dan voorover vallen
Yep, dat was dus dat lichaam in die link op de vorige pagina. Ze hadden gisterenmiddag een lichaam gevonden wat moeilijk te bergen was. En tegelijkertijd kwam de berichtgever opgang over die vermiste Brit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:29 schreef cinderloom het volgende:
Zag net op facebook een bericht voorbij komen dat hij overleden is teruggevonden in Rotterdam.
Ik kan het bericht nu niet meer terug vinden op facebook.
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup, dronken sta je al niet zo stabiel en met wat wind is het snel gedaan.
Ik ben daar niet bekend maar misscnien slecht verlicht?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef vul_maar_in het volgende:
Maar om de Maas nou over het hoofd te zien...
Ja, eens, dat zou walgelijk zijn, als het waar was. Alleen - het is niet waar. Ik koester geen haat tegen wie dan ook.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Walgelijk om de vermoedelijke dood van een jonge Brit te gebruiken in je walgelijke haat tegen "boetenlanders".
Als je ergens niet van uit gaat, kun je er uiteindelijk toch wel terechtkomen.quote:De politie laat weten niet uit te gaan van een strafbaar feit.
Mogelijk zijn er camerabeelden die dat ontkrachten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 14:54 schreef Kottnauer het volgende:
Je kunt in elk geval moeilijk uitsluiten dat hij een duwtje heeft gehad.
De broer schreef het.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?
Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.
En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.
Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie zegt dat hij dronken was? Is dat bevestigd?
Soms glijden mensen ook wel gewoon eens uit, of zijn ze net te veel op hun telefoon bezig en letten ze niet goed op en krijg je misstappen etc.
En dan is er ook nog een verschil tussen zo dronken zijn dat je een kade indondert vs twee glazen oid.
Hier wordt nu gedaan alsof bevestigd is dat hij ladderzat het water in is gepleurd. Tenzij ik iets heb gemist.
Thanks voor de info,quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:30 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar maar heb gelezen dat hij behoorlijk in de olie was. Slag om de arm; weet niet of de bron betrouwbaar was.
Hier wel een stukje dat hij onder invloed was; https://www.ad.nl/rotterd(...)ijd-bellen~ad59391e/
Zin broer schrijft het ook, dat vrienddm dat zeiden; https://www.reddit.com/r/(...)ey_last_seen_sunday/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |