@jigggy daarom dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.
Dat is best knap anno 2026. U zult wel heel vriendelijk zijn.quote:
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Mensen zijn misschien bang voor je.
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.
Een schande. Ik ben ook wel eens woke genoemd op het internet. 😬quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben eens D66'er genoemd. Moest een hele tijd bijkomen van de sneer.
Dat is een teken van een goede beheersing. 🤘quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Ben je er klaar voor?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
En kontenkruiper of kontenlikker?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nu ik er zo over nadenk ben ik ook al eens hoer, typhuswijf, valse nicht, klootzak, deugneus, creep, drugsverslaafde, alcoholist, varken, racist en deugneus genoemd
Best wel gevarieerde feedback. Kan ik wat mee.
Zou je dat willen?quote:
Die nog niet, maar mijn snavel is nogal groot. Niet zo handig bij het rimmen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En kontenkruiper of kontenlikker?
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Eightyone het volgende:
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."
Het klopte ook nog.
Het las weg als 'egocentrisch'. Er is aan gewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
Dat klopt. Je was echt keihard. Goh.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Dit was anders niet de vriendelijkste post
#vereerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |