abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220951944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Zet de fles maar weer weg.
Beetje makkelijk. Vind je zelf ook niet?
pi_220951957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.

Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
@jigggy daarom dus ;(
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:10:37 #28
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951962
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef Krollie het volgende:
Ik ben nog niet beledigd op een forum.
Dat is best knap anno 2026. U zult wel heel vriendelijk zijn.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 18:34:33 #29
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:10 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mensen zijn misschien bang voor je.
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:48 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220952261
Ik ben eens D66'er genoemd. Moest een hele tijd bijkomen van de sneer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:09:38 #32
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:29:50 #33
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben eens D66'er genoemd. Moest een hele tijd bijkomen van de sneer.
Een schande. Ik ben ook wel eens woke genoemd op het internet. 😬
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:31:36 #34
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Dat is een teken van een goede beheersing. 🤘
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220952742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Ben je er klaar voor?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952755
Ik kan me niet herinneren dat ik mijn vrienden bij de voornaam noemde, en dat is vice versa
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:16 #37
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952773
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
@:jigggy daarom dus ;(
Volgensmij wou jij fokkers regelen niet ik
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:13:30 #38
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952872
Nu ik er zo over nadenk ben ik ook al eens hoer, typhuswijf, valse nicht, klootzak, creep, drugsverslaafde, alcoholist, varken, racist en deugneus genoemd

Best wel gevarieerde feedback. Kan ik wat mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 20:46:30 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 20:15:40 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952893
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:01 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ben je er klaar voor?
Is dat een filosofische vraag?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:16:53 #40
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nu ik er zo over nadenk ben ik ook al eens hoer, typhuswijf, valse nicht, klootzak, deugneus, creep, drugsverslaafde, alcoholist, varken, racist en deugneus genoemd

Best wel gevarieerde feedback. Kan ik wat mee.
En kontenkruiper of kontenlikker?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220952941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Is dat een filosofische vraag?
Zou je dat willen?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952961
Als iemand die fiets met een d schrijft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:33:41 #43
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953041
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En kontenkruiper of kontenlikker?
Die nog niet, maar mijn snavel is nogal groot. Niet zo handig bij het rimmen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:00:22 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953390
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
pi_220953560
Ik browse zonder javascript dus ik zie gen meldingen of @ of replies.
Kortom al scheld men mij uit zou ik het niet snel zien.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:10:22 #46
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Eightyone het volgende:
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:16:59 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
Het las weg als 'egocentrisch'. Er is aan gewerkt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 04-06-2026 16:34:50 ]
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:26:02 #48
441859 crew  Lenny77
pi_220953798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220953930
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Zet de fles maar weer weg.
Had ik het tegen jou? Nee dus.
pi_220953977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Dat klopt. Je was echt keihard. Goh.
Alsof je iemand een klap geeft met een donsveertje.

Je bent echt een lieve schat. Besef dat nu toch eens.

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')