abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:02:01 #1
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951571
Wat is het ergste wat tot nu toe over je gezegd is op het internet? Leuke anekdotes zijn welkom.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:04:50 #2
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951589
TS begint.

Uiteraard ben ik, gezien mijn nickname, vaak koekoek genoemd, Het meest aparte vond ik toch wel nazi door een moderator van een ander forum (lekkere competente lui btw).

Mijn reactie was dat ik nu eenmaal graag Duitse oorlogsparafernalia verzamel uit de periode 40-45, het IQ van sommige volkeren nu eenmaal lager is en dat ik dol ben op eindoplossingen. Grapje werd niet echt gewaardeerd. Kreeg ook een permaban.

[ Bericht 21% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 17:12:15 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:29 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220951597
ik ben wel eens een zigeuner genoemd door user @Fok-it
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:06:16 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220951605
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:08:43 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951617
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Dat is zeer ernstig. Erg laag.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 17:09:49 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220951624
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:10:29 #7
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Mensen zijn misschien bang voor je.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:20:02 #8
441859 crew  Lenny77
pi_220951681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moeder :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220951698
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Hij vond alles aan mij perfect, tot ik een foto opstuurde.
Ik was wel bereid tot concessies, hij had een kaalgeschoren hoofd. Niet mijn favoriet kind of guy. Maar goed.
En dan zo'n respons krijgen.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
pi_220951706
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moeder :{
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:30:34 #11
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Hij vond alles aan mij perfect, tot ik een foto opstuurde.
Ik was wel bereid tot concessies, hij had een kaalgeschoren hoofd. Niet mijn favoriet kind of guy. Maar goed.
En dan zo'n respons krijgen.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
De lul. Zo'n kale bats is ook niet handig. Glij er altijd zo vanaf.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:37:20 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220951770
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220951790
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
TS begint.

Uiteraard ben ik, gezien mijn nickname, vaak koekoek genoemd, Het meest aparte vond ik toch wel nazi door een moderator van een ander forum (lekkere competente lui btw).

Mijn reactie was dat ik nu eenmaal graag Duitse oorlogsparafernalia verzamel uit de periode 40-45, het IQ van sommige volkeren nu eenmaal lager is en dat ik dol ben op eindoplossingen. Grapje werd niet echt gewaardeerd. Kreeg ook een permaban.

Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.

Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
pi_220951807
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Ik vind Belgen lief. En ze zijn ook lief. Veel liever dan de doorsnee Nederlander.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:42:35 #15
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220951813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.

Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Zet de fles maar weer weg.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:43:32 #16
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220951821
De ergste dingen die over mij worden gezegd, worden niet tegen me gezegd. Verder blijven simpele beledigingen niet echt hangen bij me.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:44:20 #17
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.


Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.

Natuurlijk heb ik die teringzooi niet in huis. En mijn nickname is pure zelfspot. Maar je 'mensenkennis' staat genoteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 18:06:22 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220951826
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Mijn beste vriendin heeft haar tomtom (of hoe dat dan nu tegenwoordig heet) ingesteld op een stem met een Belgische tongval. Gewoon omdat het Belgisch veel vriendelijker klinkt dan dat Randstad Nederlands.
pi_220951869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:44 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?

Wij, het 'beschaafde' westen, die toen toch zulke wreedheden konden begaan?
En ik heb het niet alleen over het vergassen van joden of andere 'inferieure' volken.
Ik heb het over alledaagse wreedheden, zoals die mof die een vrouw met een kinderwagen aanhield, vervolgens de baby doorzeefde met kogels en er vandoor ging met die kinderwagen. Verhaal wat mijn moeder aan mij vertelde.

Ik besef nu echt wel dat niet elke Duitser een monster was, maar in die tijd kwam je echt niet ver met dit soort nuances.
pi_220951875
Mensen hebben mij weleens verward met @Red_85
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:57:01 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220951891
Ongelikte beer.
pindazakje
pi_220951898
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Waanzinnig. Opstoken die gast.
U MAD?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:00:21 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220951913
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Nog nie bekant 🤣
pindazakje
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:03:24 #24
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?

Wij, het 'beschaafde' westen, die toen toch zulke wreedheden konden begaan?
En ik heb het niet alleen over het vergassen van joden of andere 'inferieure' volken.
Ik heb het over alledaagse wreedheden, zoals die mof die een vrouw met een kinderwagen aanhield, vervolgens de baby doorzeefde met kogels en er vandoor ging met die kinderwagen. Verhaal wat mijn moeder aan mij vertelde.

Ik besef nu echt wel dat niet elke Duitser een monster was, maar in die tijd kwam je echt niet ver met dit soort nuances.
Nee, begrijp ik niet. Maar ik ga nu eerst ff naar mijn kelder. Die kleuter van hiernaast moet gevoerd worden.

Ik kan dus nu wel mooi pedo, sadist en martelliefhebber toevoegen aan mijn ergste internet verwensingen. Geweldig.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220951942
Ik ben nog niet beledigd op een forum.
pi_220951944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Zet de fles maar weer weg.
Beetje makkelijk. Vind je zelf ook niet?
pi_220951957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.

Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
@jigggy daarom dus ;(
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:10:37 #28
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951962
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:06 schreef Krollie het volgende:
Ik ben nog niet beledigd op een forum.
Dat is best knap anno 2026. U zult wel heel vriendelijk zijn.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 18:34:33 #29
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:10 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Mensen zijn misschien bang voor je.
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:50:48 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952170
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:34 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Ik hoop het niet, het is altijd wel verfrissend, toch even een moment voor zelfreflectie om te zien of ze punt hebben.
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220952261
Ik ben eens D66'er genoemd. Moest een hele tijd bijkomen van de sneer.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 19:09:38 #32
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:50 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Toch is het wel enigzins begrijpelijk. Er is nu eenmaal asymmetrie in de verhouding tussen user en beoordelaar.
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:29:50 #33
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:02 schreef Mikeytt het volgende:
Ik ben eens D66'er genoemd. Moest een hele tijd bijkomen van de sneer.
Een schande. Ik ben ook wel eens woke genoemd op het internet. 😬
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:31:36 #34
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Dat is een teken van een goede beheersing. 🤘
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220952742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:09 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Wellicht, maar ik heb in alle rollen, user, moderator of forumadmin wel wat naar mijn hoofd gehad, als moderator het meest. Ik kan me niet heugen dat ik er zelf iemand om geband heb die mij uitschold, wellicht wel door een collega.
Ben je er klaar voor?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952755
Ik kan me niet herinneren dat ik mijn vrienden bij de voornaam noemde, en dat is vice versa
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:04:16 #37
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952773
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:10 schreef Fushia2 het volgende:

[..]
@:jigggy daarom dus ;(
Volgensmij wou jij fokkers regelen niet ik
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:13:30 #38
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220952872
Nu ik er zo over nadenk ben ik ook al eens hoer, typhuswijf, valse nicht, klootzak, creep, drugsverslaafde, alcoholist, varken, racist en deugneus genoemd

Best wel gevarieerde feedback. Kan ik wat mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 20:46:30 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 20:15:40 #39
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220952893
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:01 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ben je er klaar voor?
Is dat een filosofische vraag?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:16:53 #40
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220952904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
Nu ik er zo over nadenk ben ik ook al eens hoer, typhuswijf, valse nicht, klootzak, deugneus, creep, drugsverslaafde, alcoholist, varken, racist en deugneus genoemd

Best wel gevarieerde feedback. Kan ik wat mee.
En kontenkruiper of kontenlikker?
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220952941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Is dat een filosofische vraag?
Zou je dat willen?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952961
Als iemand die fiets met een d schrijft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:33:41 #43
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953041
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En kontenkruiper of kontenlikker?
Die nog niet, maar mijn snavel is nogal groot. Niet zo handig bij het rimmen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:00:22 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953390
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
pi_220953560
Ik browse zonder javascript dus ik zie gen meldingen of @ of replies.
Kortom al scheld men mij uit zou ik het niet snel zien.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:10:22 #46
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Eightyone het volgende:
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:16:59 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
Het las weg als 'egocentrisch'. Er is aan gewerkt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 04-06-2026 16:34:50 ]
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:26:02 #48
441859 crew  Lenny77
pi_220953798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220953930
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Zet de fles maar weer weg.
Had ik het tegen jou? Nee dus.
pi_220953977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Dat klopt. Je was echt keihard. Goh.
Alsof je iemand een klap geeft met een donsveertje.

Je bent echt een lieve schat. Besef dat nu toch eens.

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')