Zou je dat willen?quote:
Die nog niet, maar mijn snavel is nogal groot. Niet zo handig bij het rimmen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En kontenkruiper of kontenlikker?
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Eightyone het volgende:
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."
Het klopte ook nog.
Het las weg als 'egocentrisch'. Er is aan gewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
Dat klopt. Je was echt keihard. Goh.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
Dit was anders niet de vriendelijkste post
#vereerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |