abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]
Is dat een filosofische vraag?
Zou je dat willen?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952961
Als iemand die fiets met een d schrijft.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:33:41 #43
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953041
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En kontenkruiper of kontenlikker?
Die nog niet, maar mijn snavel is nogal groot. Niet zo handig bij het rimmen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:00:22 #44
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953390
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
pi_220953560
Ik browse zonder javascript dus ik zie gen meldingen of @ of replies.
Kortom al scheld men mij uit zou ik het niet snel zien.
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:10:22 #46
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220953565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:00 schreef Eightyone het volgende:
Ergens midden jaren 00: "In haar zinnen komt het woord 'ik' teveel voor."

Het klopte ook nog.
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:16:59 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220953667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:10 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat is toch geen belediging? Dat klinkt als nuttige feedback.
Het las weg als 'egocentrisch'. Er is aan gewerkt.

[ Bericht 16% gewijzigd door Eightyone op 04-06-2026 16:34:50 ]
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 21:26:02 #48
441859 crew  Lenny77
pi_220953798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220953930
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:42 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Zet de fles maar weer weg.
Had ik het tegen jou? Nee dus.
pi_220953977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:@
Dit was anders niet de vriendelijkste post :@

#vereerd
Dat klopt. Je was echt keihard. Goh.
Alsof je iemand een klap geeft met een donsveertje.

Je bent echt een lieve schat. Besef dat nu toch eens.

:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')