Als je dit in Den Dolder had aangezet springen ze allemaal voor de treinquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Negatief charisma op het podium, niet te doen.
Hunnie Dimmi verprutst kansen; blijven boksen allen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Bokshandje na 45 en niet gewoon een poffert op de neus.
Nu nog bij voetjebalquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Belgjes er alweer uit liggen
Het schaapjesvolk probeert continu de Van Gerwen-bandwagon weer in gang te zetten. Gigantisch pijnlijk, want iedereen met hersens telt terug tot november 2022.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:26 schreef wimderon het volgende:
Michael stond geweldig te gooien, bij jou (Gian) liep het veel moeizamer
~Maagverkleining Arjan.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |