abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221027977
1800000000000000000000000000000 @Haags
  zaterdag 13 juni 2026 @ 13:35:33 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221027981
Negatief charisma op het podium, niet te doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 13 juni 2026 @ 13:37:29 #53
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_221027998
Ratajski is een aardig opgeblazen drankhoofd aan het ontwikkelen, Bialecki is nu al wálgelijk dik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_221028296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 13:35 schreef Mani89 het volgende:
Negatief charisma op het podium, niet te doen.
Als je dit in Den Dolder had aangezet springen ze allemaal voor de trein
pi_221028629
Ratajski wordt oud
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221028642
Die thullier bij Frankrijk was echt heel matig
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221028710
Dekker en zijn teamgenoot zijn wel een paar maatjes te klein voor Anderson en Menzies
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_221028791
8-0
  zaterdag 13 juni 2026 @ 15:44:50 #59
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221028884
Bokshandje na 45 en niet gewoon een poffert op de neus.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221029586
Hup Zweden.
pi_221030523
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Bokshandje na 45 en niet gewoon een poffert op de neus.
Hunnie Dimmi verprutst kansen; blijven boksen allen.
pi_221030546
Dat domme geschreeuw.
pi_221031674
Hup Spanje
Engeland mn rug op kanje
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zaterdag 13 juni 2026 @ 21:57:38 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221031908
Erg mooi dat de Belgjes er alweer uit liggen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221032654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 21:57 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Belgjes er alweer uit liggen
Nu nog bij voetjebal
pi_221033041
Hup Duitsland. @Wereldgozer
pi_221033236
Michael stond geweldig te gooien, bij jou (Gian) liep het veel moeizamer

~Maagverkleining Arjan.

pi_221038134
Wales heeft er zin in.
pi_221038195


Da's wratsje jonguh.
pi_221038217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 23:26 schreef wimderon het volgende:
Michael stond geweldig te gooien, bij jou (Gian) liep het veel moeizamer

~Maagverkleining Arjan.

[ afbeelding ]
Het schaapjesvolk probeert continu de Van Gerwen-bandwagon weer in gang te zetten. Gigantisch pijnlijk, want iedereen met hersens telt terug tot november 2022.
pi_221038311
Ja,jammer
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_221038314
Bakstenen op die kut Kenny.
pi_221038862
Ze zijn wel fanatiek :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221039002
Ja, jammer
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_221039007
Koekoek.
pi_221039008
144 genot

Lekker potje
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221039093
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2026 15:51 schreef engine het volgende:
144 genot

Lekker potje
pi_221039208
THE WALL
pi_221039503
Alle autisten liggen eruit @Mani89
pi_221039630
Hopelijk niet te vroeg gepiekt
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_221039694
Wat is littler toch een dikke papzak. Maar die 170 was pure klasse. Helaas weet nutteloos stuk vreten Kenny het niet af te maken
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221039714
Hup Noord-Ierland.
pi_221040078
pi_221042987
*O* w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221042988
Hup Engeland. @de_boswachter
pi_221043010
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Hup Engeland. @:de_boswachter
}:|
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221043213
Hup Luke & Luke.
U MAD?
pi_221043318
Hup vlaggetje w/
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_221043976
Jaaaaaaaaaaaaaaaa @Zipportal
U MAD?
pi_221043986
Erg mooi.
pi_221044009
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Gelukkig begint aankomend weekend het echte wk.

World Cup of Darts jaaaaaaa
Nergens te bekennen hier.
pi_221044029
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Nergens te bekennen hier.
Kankerlul Poepzor.
U MAD?
  zondag 14 juni 2026 @ 21:34:52 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221044105
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa @:zipportal
Juichen voor Luke Hittler, nee dit kan niet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221048288


Schindler is ziedend.
pi_221053380
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 01:29 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Schindler is ziedend.
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')