Het equivalent van dit topic zijn de gelaatstrekken van Bialecki. Opkankeren met die dooie Poolse teringzooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:40 schreef Kopiko het volgende:
Gibraltar, leuk ploegje.
Verder: stervensdoodtopicgenot.
Kukelekuuquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Zjaks is op de hoogte van het Mongolische supertalent dat momenteel furore maakt bij de JDC. @:Alaphilippe_
Mag hij al sjoelen volgend jaar, of devtoeren?quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:mani89
https://leaderboard.dartc(...)-all-all-all-all-all
En dan speelt Lawrie nog de meeste duels op 50 procent.
Als hij 16 wordt, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag hij al sjoelen volgend jaar, of devtoeren?
Een mooie bandwagon om bij op de eerste rij te zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als hij 16 wordt, vanzelfsprekend.
We wachten tevens geduldig op zijn MODUS-intrede.
Een bandwagon van ijzersterk metaal. Daar gaat het razend druk worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een mooie bandwagon om bij op de eerste rij te zitten.
Ook wel zin in Archie Selfquote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een mooie bandwagon om bij op de eerste rij te zitten.
Er zijn gelukkig niet veel andere dingen dezer dagenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit weekend weer JDC Advanced Tour @:wimderon
Ljubic ging ook van 65 gemiddeldes op de Pro Tour naar 80+ hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 22:27 schreef Mani89 het volgende:
Pika gooit weer zonder Co Stompé worp, er is hoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |