Lekkaaaa! Merci!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
*koffie uitdeelt met koekie* Mogguh!
@ToT moet dat zelf weer opruimen hequote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet gelijk een emmer water in zijn gezicht plonzen?
Gezel GGquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe even koffie drinken hier
Morguh Stevenquote:
Ik stond op het punt te zeggen dat ik dat ging doen vanmorgen, maar ik besloot hem met 1 arm op de kop iut bed te tillen en zo mee te tillen!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet gelijk een emmer water in zijn gezicht plonzen?
Koffie, altijd lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Af en toe even koffie drinken hier
En die laminaatvloer en de houten vloer daar onder zijn niet bepaald waterdicht!quote:
Oeeehhhh * Choco houd handen opquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:43 schreef maily het volgende:
[..]
Lekkaaaa! Merci!
@:ChocoFan hier wordt ook lekkers uitgedeeld!![]()
![]()
Fijn toch, zeker voor Mini, denk dat jij een hele leuke en lieve papa bentquote:
Hey Chocoquote:
Alles okidoki daar?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch, zeker voor Mini, denk dat jij een hele leuke en lieve papa bent
Ahw schattig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja Mini zegt wel eens hoe dankbaar hij is dat ik zijn vader ben!
Fijn te horen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zekers en met jou? Lichamelijke klachten wat beter hoop ik voor je.
Kijk en dat zijn mooie dingen als een kind dat zegt ToT, daar mag je echt trots op zijnquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja Mini zegt wel eens hoe dankbaar hij is dat ik zijn vader ben!
Zeer zeker!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk en dat zijn mooie dingen als een kind dat zegt ToT, daar mag je echt trots op zijn
Lief ook dat hij dat zegt
Dat is wel vervelend voor je, helaas best veel mensen met klachten die niet meer minder worden. That's life.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
Die gaan nooit minder worden helaas, alleen maar meer.
Maar op zich gaat het wel goed hoor.
Ben wel blij dat het niet meer zo warm is, even weer afkoelen
ALtijd fijn als een kind mooie en fijne herinneringen aan zijn jeugd heeftquote:
Ja het is niet anders, ben blij dat ik nog klachten heb, had er ook niet meer kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend voor je, helaas best veel mensen met klachten die niet meer minder worden. That's life.![]()
Als het maar een beetje stabiel is dan en dat warme weer zal dan ook niet meehelpen met je klachten.
Herkenbaar wel en ook blij dat het weer aan het afkoelen is.
Dat is ook weer waar, dan maar leven met klachten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, ben blij dat ik nog klachten heb, had er ook niet meer kunnen zijn.
Warmte doet mijn lijf en longen geen goed. Maar aan de andere kant zijn er weer mensen die kou geen goed doet.
En we moeten er allemaal mee dealen.
Jij bent ook niet van het hete weer?
Ja toch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, dan maar leven met klachten.
En ik heb bij warmte ook meer last van mijn klachten.
Toch wel bijzonder weer hoe dat bij ieder anders is, dat sommige dus juist goed gaan op de warmte en klachten minder worden en andersom. Gelukkig hebben we hier in NL alle weertypes.
Ik ben het inmiddels wel gewend, in het donker te zitten overdag, gelukkig kan bij mij rond 16 uur al de gordijnen open. Heb jij het dan ook al vanaf de ochtend?quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch.
Het nadeel van de zomer vind ik dat in het donker zitten als de zon op de ramen staat, dan moet je alles dicht hebben. S'avonds tegen 20.45 kan hier alles pas weer open dan is de zon van het voorraam af.
En verder lekker rustig binnen blijven en de ventilator aan. Doe tegenwoordig legpuzzels op de laptop, Leuke bezigheid en je bent nooit een stukje kwijt
Ja de eerste zonnestralen staan hier achter en tegen 14 uur staat die op het voorraam.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels wel gewend, in het donker te zitten overdag, gelukkig kan bij mij rond 16 uur al de gordijnen open. Heb jij het dan ook al vanaf de ochtend?
Ik vond dat juist saai, op de computer puzzelen maar stukjes kwijt raken is wel een groot voordeel.
Dat is mijn doel!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd fijn als een kind mooie en fijne herinneringen aan zijn jeugd heeft
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geniet er van en onthoud het. Kan later nog van pas komen als hij puber is.
quote:
Heel de dag door zon dus. Kan lekker zijn maar vaak helaas niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste zonnestralen staan hier achter en tegen 14 uur staat die op het voorraam.
Als ik op tafel ga puzzelen gat er altijd een zenuwklem zitten.
En het is altijd rommel op tafel.
Als je dan wilt eten ( in de weekende als Henk er is) moet je dat steeds opruimen
Maar het is wel gezelliger zo puzzel op tafel
Yup!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Gaat het nog steeds beter bij zijn moeder?
O echt, wat een toeval. Ik moet op tijd stoppen maar dan denk ik nog een stukje, nog een stukje en voor je het weet b en je weer uren verderquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel de dag door zon dus. Kan lekker zijn maar vaak helaas niet.
Gelukkig bestaan er gordijnen en ventilatoren.
Ik kan ook niet meer puzzelen aan tafel door een zenuwklem![]()
Nu ook al jaren niet meer gedaan daardoor.
Ik had altijd een plaat die ik er dan overheen kon leggen zodat er wel aan de tafel gegeten kon worden.![]()
Digitale puzzels zijn dan een prima oplossing als dat wel lukt en je dat leuk vindt.
Het is niet negatief bedoelt van mij alleen kan het wat zwaar zijn, die puberteit, daarna wordt het wel weer beter. In mijn geval dan.quote:
Ben echt blij voor hem, en logisch dat jij zijn favoriet blijft, je bent er ook altijd voor hem geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup!Hij heeft het er nu ook gewoon echt naar zijn zin, maar z'n vader blijft z'n favoriet!
Ik heb een soort bodemdrift bij puzzels, puzzel moet af, net als jij, nog een stukje en nog 1 en oeps puzzel af en daarna, shit, verkeerd gezeten/bewogen, auw en dan een paar dagen last.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat een toeval. Ik moet op tijd stoppen maar dan denk ik nog een stukje, nog een stukje en voor je het weet b en je weer uren verder![]()
Ik heb zo puzzelkoffer, dus kan de boel zo dichtklappen, maar vaak heb ik her en der toch stukjes liggen van bepaalde kleuren bij elkaar. De puzzel die ik nu aan het maken ben staat zeker al zo jaar of drie boven te wachten om afgemaakt te worden
Whaha!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is niet negatief bedoelt van mij alleen kan het wat zwaar zijn, die puberteit, daarna wordt het wel weer beter. In mijn geval dan.
Alleen moet ik afleren om tegen mensen met kleine kinderen te zeggen dat het rond hun 20e weer beter wordt, want dat lijkt dan altijd nog heel ver weg en schijnt dan juist niet positief over te komen.![]()
Dus lekker genieten van die kleine, zulke uitspraken en gevoelens van zo'n kleintje zijn heerlijk.
Ja zo werkt dat dan hequote:Op donderdag 4 juni 2026 11:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een soort bodemdrift bij puzzels, puzzel moet af, net als jij, nog een stukje en nog 1 en oeps puzzel af en daarna, shit, verkeerd gezeten/bewogen, auw en dan een paar dagen last.
Die puzzelkoffers zijn handig maar nooit gekocht. Ooit lukt het je om die puzzel in die koffer af te maken.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Ach de tijd vliegt voorbij, voor je het weet heeft hij een gezin en ontvang ik in het verzorgingstehuis eens per jaar een appje van "Fijne verjaardag, pa".
Lol of hij gaat een wandeling met je maken in de rolstoel En doet dan ouweslingeren als hij je weer terug bentquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Ach de tijd vliegt voorbij, voor je het weet heeft hij een gezin en ontvang ik in het verzorgingstehuis eens per jaar een appje van "Fijne verjaardag, pa".
Ja kan ik me voorstellen! Dat moet je ook idd echt niet willen, maar het is wel iets van vandaag de dag: net als > 50 jaar geleden is het te moeilijk om betaalbare woning te vinden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Tijd vliegt wel voorbij ja.
En mag je hopen van dat gezin en op zich zelf.
Mijn dochter van 28 woont al lang op zichzelf met haar man maar mijn zoon woont nog thuis en die is 30 inmiddels.Gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft in deze tijd, ik had mij dat wel anders voorgesteld toen ik er aan begon.
Whehe!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol of hij gaat een wandeling met je maken in de rolstoel En doet dan ouweslingeren als hij je weer terug bent![]()
Zo pa, jij deed vroeger koterslingeren nu doe ik ouweslingeren
Ja stom he. Ik heb dat ook wel met andere dingen hoor, als ik enthousiast ben, superfocus heet dat dan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat dan he
Ik kkrijg een puzzel nooit in een dag af hoor.
Of ik moet er een van 500 stukjes of zo nemen
In Hob Bij puzzel zijn er die maken puzzels an duizende stukjes in een paar uur
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol of hij gaat een wandeling met je maken in de rolstoel En doet dan ouweslingeren als hij je weer terug bent![]()
Zo pa, jij deed vroeger koterslingeren nu doe ik ouweslingeren
Het is bijzonder allemaal, vind ik, hoe dat iedere keer verandert. Benieuwd hoe het over een paar jaar weer is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen! Dat moet je ook idd echt niet willen, maar het is wel iets van vandaag de dag: net als > 50 jaar geleden is het te moeilijk om betaalbare woning te vinden.
Ik heb dat met haken en breien ook, maar dan krijg ik het zelfde probleem zenuwklemquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja stom he. Ik heb dat ook wel met andere dingen hoor, als ik enthousiast ben, superfocus heet dat dan.![]()
Ik zag pas dat er zelfs wedstrijden zijn met puzzels maken.Ik zou die druk dan niet aankunnen en dan lukt het helemaal niet terwijl ik zonder druk wel puzzels snel kan leggen, maar niet alle soorten hoor. Ieder zijn smaak ook in de puzzels.
Dan is dit een 3e Wereldcontinent en bidden we allemaal face down ass up in de richting van Mekka!quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is bijzonder allemaal, vind ik, hoe dat iedere keer verandert. Benieuwd hoe het over een paar jaar weer is.
ToT in de rolstoel, petje op fluitje in de mond en mini duwenquote:
Die dingen kan ik ook niet meer, alleen vond ik dat toch al niet zo geweldig om te doen, handwerken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat met haken en breien ook, maar dan krijg ik het zelfde probleem zenuwklem
Gitaarspelen het zelfde![]()
Ja dat heb ik ook nooit geweten dat er wedstrijden waren, heb ik ook hier pas van gehoord.
Ik hou bv niet van die Jan van Haasteren puzzels vind die echt lelijk.
Welke puzzels hou jij van?
Ik hoop het niet hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is dit een 3e Wereldcontinent en bidden we allemaal face down ass up in de richting van Mekka!
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ToT in de rolstoel, petje op fluitje in de mond en mini duwen
Dan terug in het verzorgingstehuis pakt hij bij bij zijn arm en been en slingert hem zo het bed in.
Het gaat steeds slechter met de economie, de bevolking vergrijst en de islam neemt hier steeds meer en meer toe.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gaat steeds slechter met de economie, de bevolking vergrijst en de islam neemt hier steeds meer en meer toe.
Ik heb een hard hoofd in de toekomst.
Nou ja zeg, kunnen we veel hetzelfde niet doen en krijgen dan dezelfde klachten.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die dingen kan ik ook niet meer, alleen vond ik dat toch al niet zo geweldig om te doen, handwerken.
Met gamen moet ik dus ook opletten.
En ik ben dus juist fan van Jan van Haasteren.![]()
Van die natuurpuzzels krijg ik de kriebels met heel veel blauw en groen en zo. Dan kan ik het dus helemaal niet snel en word ik gefrustreerd.
Wel apart ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg, kunnen we veel hetzelfde niet doen en krijgen dan dezelfde klachten.
Ik hou juist van die natuurpuzzels. doe ze op de laptop ook
Ik vind die van Haasteren te kleurrijk en te druk ogen
Ik raak niet zo snel gefrustreerd gelukkig
Nope vrijquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen. Had je late dienst gister?
hey dotquote:
Ja je hebt nu een stuk mindertijd natuurlijk nu je werkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope vrij
[..]
hey dot
Druk hè
En bij jou ?
Ja klopt, geen angst dat de ander het afmaakt lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel apart ja.![]()
En zouden we samen een eigen puzzel kunnen maken zonder dat de ander er aan zit.![]()
Ik ben zelf ook druk dus misschien dat ik daarom die puzzels leuk vind. Geen idee verder.
En houden zo, is niet altijd even handig om gefrustreerd te zijn of worden.
Waar lekkers daar mailyquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maily heeft mij gelokt want er werd met lekkers gestrooid.
Dan ben jij al een stuk wijzer dan ik iig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, geen angst dat de ander het afmaakt lol
En ik ben juist een heel rustig iemand, maak mij niet zo snel druk.
Zeker niet om dingen die ik toch niet veranderen kan.
Wees zuinig met je energie zeg ik altijd
Je hebt alleen jezelf er mee als je het niet doet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan ben jij al een stuk wijzer dan ik iig.
Ook al ben ik het laatste jaar daar wel mee bezig, zuiniger zijn met mijn energie en proberen niet te druk te maken.
Ik moest 5x lezen vanwege de 2x 'geeft' in 1 zin.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:32 schreef maily het volgende:
Wat een ongelukkige foto![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#algemene zak
[ afbeelding ]
Ik heb de foto gepikt bij "tenenkrommende fouten in het openbaar"quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik moest 5x lezen vanwege de 2x 'geeft' in 1 zin.
Mooi topic hèquote:Op donderdag 4 juni 2026 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb de foto gepikt bij "tenenkrommende fouten in het openbaar"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |