U bent van de Postcodeloterij ?quote:
Hey Greysquote:
Morguh GGquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen. Had je late dienst gister?
Lekkaaaaquote:Op donderdag 4 juni 2026 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen. BAGGEREN.![]()
Bekijk deze YouTube-video
GG leuk dat je bij ons komt baggerenquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen. Had je late dienst gister?
Zo maken Mini en ik elkaar regelmatig wakker!quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen. BAGGEREN.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo maken Mini en ik elkaar regelmatig wakker!
Zelfs vanmorgen nog!quote:
En de buren meteen: "BONK BONK BONK" ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs vanmorgen nog!Meneertje wilde maar niet wakker worden, dus ik sprong op z'n bed: "WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN! HUP HUP TSJING TSJING! HUP HUP! WAK WAK! WAKKER WORDEN!!!"
Neuh, hun zoontje staat altijd net iets eerder op dan wij.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:03 schreef maily het volgende:
[..]
En de buren meteen: "BONK BONK BONK" ?
Dolle boel in huize ToTquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs vanmorgen nog!Meneertje wilde maar niet wakker worden, dus ik sprong op z'n bed: "WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN! HUP HUP TSJING TSJING! HUP HUP! WAK WAK! WAKKER WORDEN!!!"
Niet gelijk een emmer water in zijn gezicht plonzen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:02 schreef ToT het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |