Hoezo bleek dat een fabel lol vooralsnog zijn we right on track met de 4 jaar cyclus.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mensen zijn teleurgesteld omdat hun zelfverzonnen 4-jaarlijkse cyclus waarmee ze steeds makkelijker rijker konden worden een fabeltje bleek te zijn.
Crypto komt vanzelf weer in rustiger vaarwater en dan komt die weg omhoog wel weer.
Ik heb het niet over Bitcoin.quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo bleek dat een fabel lol vooralsnog zijn we right on track met de 4 jaar cyclus.
[ afbeelding ]
Het probleem met steeds roepen dat de cyclus verbroken is is dat je er telkens naast zit en maar 1 keer gelijk krijgt. Je kan het beter omdraaien, de cyclus volgen tot deze werkelijk breekt. Dan heb je het telkens goed en maar 1 keer fout.
Over wat dan ?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Bitcoin.
Crypto in zijn algemeenheid. En dan het fabeltje van hoe andere coins die vier jaren cyclus volgen.quote:
Het is op zijn best een self-forfilling provicy, wat mensen nogal eens schijnen te vergeten dat in verschillende cycles Bitcoin een hele andere dynamiek had. Van niche coin voor Nerds, tot slimme eerste investeerders, van de kapper die op peak kocht/verkocht naar Blackrock en ETFs.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Crypto in zijn algemeenheid. En dan het fabeltje van hoe andere coins die vier jaren cyclus volgen.
Daar werk ik.quote:Op woensdag 14 november 2018 12:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
trouwens zit die rondleiding Kuehne er niet meer in zo lijkt
Op sterven na dood?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:53 schreef TAmaru het volgende:
wat vinden we van Cardano (ADA) momenteel?
Die rotzooi had je op dit punt allang moeten verkopen, samen met alle andere altcoin troep.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 07:53 schreef TAmaru het volgende:
wat vinden we van Cardano (ADA) momenteel?
Mwah, troep ... de technologie achter ADA was toch best veelbelovend. Er zat echt wel wat meer achter dan de gemiddelde altcoin.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rotzooi had je op dit punt allang moeten verkopen, samen met alle andere altcoin troep.
Het was vooral een heel erg mooi lulverhaal van Charles, de hele technologie is nooit zo vooruitstrevend geweest als men deed voorkomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mwah, troep ... de technologie achter ADA was toch best veelbelovend. Er zat echt wel wat meer achter dan de gemiddelde altcoin.
4 jaar terug misschien, de alt coin strijd zal denk ik vooral om Solana draaien, ETH zou ik ook niet te veel in steken, maar dat is een persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mwah, troep ... de technologie achter ADA was toch best veelbelovend. Er zat echt wel wat meer achter dan de gemiddelde altcoin.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 02:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De Coldcard hack is wel ernstig. Zie veel berichten van mensen die alles kwijt zijn geraakt.
ripquote:Op woensdag 12 mei 2021 13:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ledger is nog steeds prima met de Ledger Live app hoor. Je zou ook nog je xpub kunnen strippen en deze toevoegen aan een watch-only wallet (tenminste, met Bitcoin). Trezor loopt met alles wel voor, maar ook niet mijlenver ofzo, volgens mij heeft Ledger nog steeds ondersteuning voor de meeste shitcoins. Bitcoin-only heb je wel veel betere opties (Coldcard).
De hack was mogelijk door een bug in de Coldcard firmware waardoor de random number generator terugviel op een zwakke en voorspelbare softwaremethode. Hierdoor kon de hacker seeds reconstrueren. Ledger gebruikt een gecertificeerde hardwarematige random number generator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 13:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De hack was mogelijk door een bug in de Coldcard firmware waardoor de random number generator terugviel op een zwakke en voorspelbare softwaremethode. Hierdoor kon de hacker seeds reconstrueren. Ledger gebruikt een gecertificeerde hardwarematige random number generator.
Technische uitleg van reddit:Bug of feature?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik zelf Trezor 7
Is die wel veilig?
Inb4: alles is veilig tot het niet meer veilig is
Trezor gebruikt net als Ledger een hardwarematige random number generator en heeft zover bekend geen zwakke software fallback zoals Coldcard. Een vergelijkbare exploit lijkt me daarom niet mogelijk. Maar wat je nu wel ziet is dat opensource eerder een nadeel is doordat hackers met behulp van AI tools bugs ontdekken die voorheen niet gevonden werden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 14:09 schreef alternatif het volgende:
[..]
Bug of feature?
Ik gebruik zelf Trezor 7
Is die wel veilig?
Inb4: alles is veilig tot het niet meer veilig is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |