abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220958003
quote:
Het land wordt niet geannexeerd. Officieel is en blijft dat het VN gebied. Israël occupeert het alleen maar.

Heb je een andere manier om terreur dreiging vanuit radicale bevolking van deze gebieden te neutraliseren behalve militaire occupatie?

Als jij een andere oplossing vindt, kan je er Nobel prijs mee winnen. Dus ga je gang, ik ben benieuwd.

Zo niet, aan de kant of in de krant.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220958079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Jij vroeg om met een oplossing te komen en die gaf ik je. Mischien kun je ook antwoorden waarom Israel ertegen is?
Als jij bij een bedrijf producten bestelt en die worden niet geleverd dan moet je een achterlijke idioot zijn om bij dat bedrijf nog een keer iets te gaan bestellen.

Jij zegt dat het aan mandaat ligt? Dat is het probleem van VN. Dan moeten ze huidige mandaat aanpassen.

Pas wanneer ze laten zien dat de oplossing (die 20 jaar geleden had moeten werken) daadwerkelijk werkt, dan zullen we verder praten.

En ik ga me niet nog een keer herhalen. Dus als je er weer over begint gaat dat rechtstreeks in de prullenbak.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:52:48 #128
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220958091
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zo lang Israel niet verplicht wordt te ontwapenen zullen ze de hele regio blijven terroriseren.
:D
Over radicaal gesproken. Knettergek dit.

Als Israel geen wapens meer heeft, zal er binnen 5 minuten geen Israel meer bestaan. Wil je dat?
7 oktober all over again. Praat van een moslimfundamentalist dit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:53:31 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220958095
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 01:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beelden van de inslag op het vliegveld van Koeweit

https://www.reddit.com/r/(...)one_hitting_kuwaiti/

Wat een klap. En er liepen dus gewoon mensen rond ook.
Beste klap dit.
1947-2016
pi_220958099
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als Israel geen wapens meer heeft, zal er binnen 5 minuten geen Israel meer bestaan. Wil je dat?
7 oktober all over again.
Ze vinden absoluut oké als Israël van de kaart wordt geveegd. Dat heeft een naam.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:54:16 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220958102
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ze vinden absoluut oké als Israël van de kaart wordt geveegd. Dat heeft een naam.
We weten allebei wat dat is ja.
1947-2016
pi_220958105
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Zo lang Israel niet verplicht wordt te ontwapenen zullen ze de hele regio blijven terroriseren.
Waarom zou Israel zichzelf willens en wetens de dood in laten sturen?
pi_220958184
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als jij bij een bedrijf producten bestelt en die worden niet geleverd dan moet je een achterlijke idioot zijn om bij dat bedrijf nog een keer iets te gaan bestellen.

Ik ga proberen in jouw verhaal mee te gaan. Deze producten heb je nooit besteld, m.a.w. is nooit geprobeerd. Het is gewoon een oplossing wat nog nooit is geprobeerd, omdat Israel daar niet mee akkoord ging. Jammer want volgens mij zou het kunnen werken.

Nogmaals jij vroeg aan ons om mee te denken aan een oplossing en ik doe me best en geef je er eentje. Dus waarom reageer je zo venijnig man?
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:45:23 #134
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220958374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:55 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte.
1947-2016
pi_220958412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ik ga proberen in jouw verhaal mee te gaan. Deze producten heb je nooit besteld, m.a.w. is nooit geprobeerd. Het is gewoon een oplossing wat nog nooit is geprobeerd, omdat Israel daar niet mee akkoord ging. Jammer want volgens mij zou het kunnen werken.

Nogmaals jij vroeg aan ons om mee te denken aan een oplossing en ik doe me best en geef je er eentje. Dus waarom reageer je zo venijnig man?
Hoe bedoel je "nooit geprobeerd" ???????????

Israël heeft zich teruggetrokken en heeft 20 jaar gewacht.

Afspraak is niet nagekomen.

Veiligheidsraad resoluties 1559 en 1701 zijn niet uitgevoerd.

Waarom zou je een nieuwe afspraken maken met iemand die oude afspraken niet nakomt?

Ik reageer zo omdat ik steeds dezelfde shit moet herhalen en jullie doen alsof jullie allemaal een geheugen van een gouden vis hebben.
pi_220958974
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

7 oktober all over again. Praat van een moslimfundamentalist dit.
Onzin natuurlijk. Andersom geldt dat wel. Zodra Hezbollah of Hamas de wapens neerleggen gaat Israel nog sneller moorden en gebied stelen.

Ik geloof verder niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:55 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Waarom zou Israel de regio mogen blijven terroriseren? Je begrijpt niet dat zoveel duizenden onschuldigen vermoorden een generatie gaat creeren die Israel haat en met recht.

Het is triest dat jullie antisemtisme zo in de weg staat om rationeel te denken over de conflicten die Israel aan de lopende band start.
pi_220959028
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef DavidAZ het volgende:

[..]

Waarom zou je een nieuwe afspraken maken met iemand die oude afspraken niet nakomt?

Ik reageer zo omdat ik steeds dezelfde shit moet herhalen en jullie doen alsof jullie allemaal een geheugen van een gouden vis hebben.
Je reageert telkens met totale onzin. Israel is de partij die zich niet aan enige afspraak houdt. Dus volgens je eigen logica is het niet logisch dat hun slachtoffers dat opeens wel zouden doen.

Het is heel simpel Israel is veel moordzuchtiger dan Hamas en Hezbollah samen, dat hebben we ook nog samen uitgerekend weet je nog?
pi_220959060
Laten we eerst gezamenlijk als wereld de Palestijnse bezetter Hezbollah in Libanon compleet vernietigen, dat is stapje 1.
graag verwijderen
pi_220959142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:48 schreef DavidAZ het volgende:
Het land wordt niet geannexeerd. Officieel is en blijft dat het VN gebied. Israël occupeert het alleen maar.
Het is van Jordanië.
Corporate translator
pi_220959208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Laten we eerst gezamenlijk als wereld de Palestijnse bezetter Hezbollah in Libanon compleet vernietigen, dat is stapje 1.
Hoi UitStraling, je weet ik steun altijd jouw oproepen onvoorwaardelijk! _O_ Ik denk dat we dit keer echt een probleem hebben met de rest van de wereld. Tijdens een innig gesprek met Bibi zei Trump: everybody hates Israel because of this. Pffffff wat een ellende...
pi_220959236
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:48 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is van Jordanië.
Blijf dromen, is gezond voor je.
pi_220959247
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:54 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Hoi UitStraling, je weet ik steun altijd jouw oproepen onvoorwaardelijk! _O_ Ik denk dat we dit keer echt een probleem hebben met de rest van de wereld. Tijdens een innig gesprek met Bibi zei Trump: everybody hates Israel because of this. Pffffff wat een ellende...
Ja altijd grappig als Trump tussen zijn 100 leugens per dag door even een truth bomb dropt.
De enige lui die Israel nog mogen zijn extreem-rechtse lui meestal anti-semitisch als de pest. Wantja Israel is een voorbeeld omdat ze hun 'eigen volk' bevoordelen ten opzichte van de rest van de wereld. En de mensen die Israel aan de lopende band vermoord zijn moslims. En de pro-Israel lui haten moslims precies op de manier hoe Duitsers vroeger joden haatten. Dat is ook hoe Israeliers moslims zien. Wat dat betreft is het tragisch dat de enige bestaansreden voor Israel de nazi's zijn.
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 16:03:34 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220959276
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja altijd grappig als Trump tussen zijn 100 leugens per dag door even een truth bomb dropt.
De enige lui die Israel nog mogen zijn extreem-rechtse lui meestal anti-semitisch als de pest. Wantja Israel is een voorbeeld omdat ze hun 'eigen volk' bevoordelen ten opzichte van de rest van de wereld. En de mensen die Israel aan de lopende band vermoord zijn moslims. En de pro-Israel lui haten moslims precies op de manier hoe Duitsers vroeger joden haatten. Dat is ook hoe Israeliers moslims zien. Wat dat betreft is het tragisch dat de enige bestaansreden voor Israel de nazi's zijn.
Israel heeft meer moslims dan Nederland dus zo heftig zal die had niet zijn

Palestijnen zijn ze begrijpelijkerwiks geen fan van
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220959306
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef DavidAZ het volgende:

[..]

Altijd mooi wanneer pro-Israël figuren het hebben over teruggetrokken en "een kans gegeven" terwijl in die periode Gaza een openluchtgevangenis was en de Westelijke Jordaanoever al uitgebreid gekoloniseerd werd :') . Trap er niet in mensen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220959453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Altijd mooi wanneer pro-Israël figuren het hebben over teruggetrokken en "een kans gegeven" terwijl in die periode Gaza een openluchtgevangenis was en de Westelijke Jordaanoever al uitgebreid gekoloniseerd werd :') . Trap er niet in mensen.
Vredesgesprekken met de Palestijnen hebben nooit een kans van slagen gehad, niet vroeger, niet nu, nooit. Het is puur voor de buhne en ze worden telkens gesaboteerd. Je ziet het nu opnieuw gebeuren met Iran en Libanon. Zelfs Trump is er klaar mee en dat zegt veel.

Israel heeft door de VS een militaire overmacht en daardoor denken ze overal mee weg te komen. Velen halen 7 oktober erbij (wat ook verschrikkelijk was) als vast referentiepunt, maar denk eens aan de mensen die al decennialang in een permanente 7 oktober staat moeten leven. Ik denk zelf dat het nooit meer goed komt daar, hoe triest het ook klinkt. Er is simpelweg te veel bloed gevloeid.
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:54:16 #146
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220959780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Please consider the environment before printing this post
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:22:40 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220959952
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:42 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Vredesgesprekken met de Palestijnen hebben nooit een kans van slagen gehad, niet vroeger, niet nu, nooit. Het is puur voor de buhne en ze worden telkens gesaboteerd. Je ziet het nu opnieuw gebeuren met Iran en Libanon. Zelfs Trump is er klaar mee en dat zegt veel.

Israel heeft door de VS een militaire overmacht en daardoor denken ze overal mee weg te komen. Velen halen 7 oktober erbij (wat ook verschrikkelijk was) als vast referentiepunt, maar denk eens aan de mensen die al decennialang in een permanente 7 oktober staat moeten leven. Ik denk zelf dat het nooit meer goed komt daar, hoe triest het ook klinkt. Er is simpelweg te veel bloed gevloeid.
Wie zijn dit dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:25:55 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220959965
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zijn dit dan?
dat vraag ik jou ook de hele tijd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220959986
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zijn dit dan?
De Eskimo's.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:30:17 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220959991
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:29 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
De Eskimo's.
Het is nogal een boude claim die je doet. Welke mensen worden al decennialang zo behandeld als de Israëlische burgers op 7 oktober? Je weet natuurlijk dat dit onzin is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')