Het land wordt niet geannexeerd. Officieel is en blijft dat het VN gebied. Israël occupeert het alleen maar.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Deportatie van de lokale bevolking na verovering of annexatie van land is onder het hedendaagse internationale recht strikt illegaal.
Heel legaal weer hoor.
Als jij bij een bedrijf producten bestelt en die worden niet geleverd dan moet je een achterlijke idioot zijn om bij dat bedrijf nog een keer iets te gaan bestellen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:38 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Jij vroeg om met een oplossing te komen en die gaf ik je. Mischien kun je ook antwoorden waarom Israel ertegen is?
quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zo lang Israel niet verplicht wordt te ontwapenen zullen ze de hele regio blijven terroriseren.
Beste klap dit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Beelden van de inslag op het vliegveld van Koeweit
https://www.reddit.com/r/(...)one_hitting_kuwaiti/
Wat een klap. En er liepen dus gewoon mensen rond ook.
Ze vinden absoluut oké als Israël van de kaart wordt geveegd. Dat heeft een naam.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over radicaal gesproken. Knettergek dit.
Als Israel geen wapens meer heeft, zal er binnen 5 minuten geen Israel meer bestaan. Wil je dat?
7 oktober all over again.
We weten allebei wat dat is ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:53 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ze vinden absoluut oké als Israël van de kaart wordt geveegd. Dat heeft een naam.
Waarom zou Israel zichzelf willens en wetens de dood in laten sturen?quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Zo lang Israel niet verplicht wordt te ontwapenen zullen ze de hele regio blijven terroriseren.
Ik ga proberen in jouw verhaal mee te gaan. Deze producten heb je nooit besteld, m.a.w. is nooit geprobeerd. Het is gewoon een oplossing wat nog nooit is geprobeerd, omdat Israel daar niet mee akkoord ging. Jammer want volgens mij zou het kunnen werken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als jij bij een bedrijf producten bestelt en die worden niet geleverd dan moet je een achterlijke idioot zijn om bij dat bedrijf nog een keer iets te gaan bestellen.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom zou Israel zichzelf willens en wetens de dood in laten sturen?
Hoe bedoel je "nooit geprobeerd" ???????????quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:11 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ik ga proberen in jouw verhaal mee te gaan. Deze producten heb je nooit besteld, m.a.w. is nooit geprobeerd. Het is gewoon een oplossing wat nog nooit is geprobeerd, omdat Israel daar niet mee akkoord ging. Jammer want volgens mij zou het kunnen werken.
Nogmaals jij vroeg aan ons om mee te denken aan een oplossing en ik doe me best en geef je er eentje. Dus waarom reageer je zo venijnig man?
Onzin natuurlijk. Andersom geldt dat wel. Zodra Hezbollah of Hamas de wapens neerleggen gaat Israel nog sneller moorden en gebied stelen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Over radicaal gesproken. Knettergek dit.
Als Israel geen wapens meer heeft, zal er binnen 5 minuten geen Israel meer bestaan. Wil je dat?
7 oktober all over again. Praat van een moslimfundamentalist dit.
Waarom zou Israel de regio mogen blijven terroriseren? Je begrijpt niet dat zoveel duizenden onschuldigen vermoorden een generatie gaat creeren die Israel haat en met recht.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:55 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Waarom zou Israel zichzelf willens en wetens de dood in laten sturen?
Je reageert telkens met totale onzin. Israel is de partij die zich niet aan enige afspraak houdt. Dus volgens je eigen logica is het niet logisch dat hun slachtoffers dat opeens wel zouden doen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "nooit geprobeerd" ???????????
Israël heeft zich teruggetrokken en heeft 20 jaar gewacht.
Afspraak is niet nagekomen.
Veiligheidsraad resoluties 1559 en 1701 zijn niet uitgevoerd.
Waarom zou je een nieuwe afspraken maken met iemand die oude afspraken niet nakomt?
Ik reageer zo omdat ik steeds dezelfde shit moet herhalen en jullie doen alsof jullie allemaal een geheugen van een gouden vis hebben.
Het is van Jordanië.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:48 schreef DavidAZ het volgende:
Het land wordt niet geannexeerd. Officieel is en blijft dat het VN gebied. Israël occupeert het alleen maar.
Hoi UitStraling, je weet ik steun altijd jouw oproepen onvoorwaardelijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Laten we eerst gezamenlijk als wereld de Palestijnse bezetter Hezbollah in Libanon compleet vernietigen, dat is stapje 1.
Ja altijd grappig als Trump tussen zijn 100 leugens per dag door even een truth bomb dropt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 15:54 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Hoi UitStraling, je weet ik steun altijd jouw oproepen onvoorwaardelijk!Ik denk dat we dit keer echt een probleem hebben met de rest van de wereld. Tijdens een innig gesprek met Bibi zei Trump: everybody hates Israel because of this. Pffffff wat een ellende...
Israel heeft meer moslims dan Nederland dus zo heftig zal die had niet zijnquote:Op donderdag 4 juni 2026 16:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja altijd grappig als Trump tussen zijn 100 leugens per dag door even een truth bomb dropt.
De enige lui die Israel nog mogen zijn extreem-rechtse lui meestal anti-semitisch als de pest. Wantja Israel is een voorbeeld omdat ze hun 'eigen volk' bevoordelen ten opzichte van de rest van de wereld. En de mensen die Israel aan de lopende band vermoord zijn moslims. En de pro-Israel lui haten moslims precies op de manier hoe Duitsers vroeger joden haatten. Dat is ook hoe Israeliers moslims zien. Wat dat betreft is het tragisch dat de enige bestaansreden voor Israel de nazi's zijn.
Altijd mooi wanneer pro-Israël figuren het hebben over teruggetrokken en "een kans gegeven" terwijl in die periode Gaza een openluchtgevangenis was en de Westelijke Jordaanoever al uitgebreid gekoloniseerd werdquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:48 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "nooit geprobeerd" ???????????
Israël heeft zich teruggetrokken en heeft 20 jaar gewacht.
Afspraak is niet nagekomen.
Veiligheidsraad resoluties 1559 en 1701 zijn niet uitgevoerd.
Waarom zou je een nieuwe afspraken maken met iemand die oude afspraken niet nakomt?
Ik reageer zo omdat ik steeds dezelfde shit moet herhalen en jullie doen alsof jullie allemaal een geheugen van een gouden vis hebben.
Vredesgesprekken met de Palestijnen hebben nooit een kans van slagen gehad, niet vroeger, niet nu, nooit. Het is puur voor de buhne en ze worden telkens gesaboteerd. Je ziet het nu opnieuw gebeuren met Iran en Libanon. Zelfs Trump is er klaar mee en dat zegt veel.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer pro-Israël figuren het hebben over teruggetrokken en "een kans gegeven" terwijl in die periode Gaza een openluchtgevangenis was en de Westelijke Jordaanoever al uitgebreid gekoloniseerd werd. Trap er niet in mensen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Altijd mooi wanneer pro-Israël figuren het hebben over teruggetrokken en "een kans gegeven" terwijl in die periode Gaza een openluchtgevangenis was en de Westelijke Jordaanoever al uitgebreid gekoloniseerd werd. Trap er niet in mensen.
Wie zijn dit dan?quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:42 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Vredesgesprekken met de Palestijnen hebben nooit een kans van slagen gehad, niet vroeger, niet nu, nooit. Het is puur voor de buhne en ze worden telkens gesaboteerd. Je ziet het nu opnieuw gebeuren met Iran en Libanon. Zelfs Trump is er klaar mee en dat zegt veel.
Israel heeft door de VS een militaire overmacht en daardoor denken ze overal mee weg te komen. Velen halen 7 oktober erbij (wat ook verschrikkelijk was) als vast referentiepunt, maar denk eens aan de mensen die al decennialang in een permanente 7 oktober staat moeten leven. Ik denk zelf dat het nooit meer goed komt daar, hoe triest het ook klinkt. Er is simpelweg te veel bloed gevloeid.
dat vraag ik jou ook de hele tijdquote:
Het is nogal een boude claim die je doet. Welke mensen worden al decennialang zo behandeld als de Israëlische burgers op 7 oktober? Je weet natuurlijk dat dit onzin is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |