abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952337
Hoe kan het dat de geavanceerde luchtafweersystemen van de VS niet optimaal werken en Iran er toch steeds doorheen komt?

Former U.S. Navy Malcolm Nance was asked:
Did Iran successfully hit our bases? He answered YES. Do we admit it, NO. _O-

Iemand enig idee of de Iron Drone wat beter is?
pi_220952379
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We hebben hier meerdere users gehad die het terreur van Hamas 'terecht' vonden of hebben weggezet als 'verzet', om nog maar te zwijgen over de wijdere pro-Palestijnse contreien waar Hamas met regelmaat wordt gebagatelliseerd of zelfs toegejuicht. En nee, dat wil niet zeggen dat iedereen met sympathie voor de Palestijnen ook Hamas steunt, maar een deel daarvan wel.

Bovendien moet je je natuurlijk ook afvragen in hoeverre het moreel juist is om een samenleving te steunen die wél op grote schaal de daden van groeperingen zoals Hamas steunen. Je achter mensen scharen die euforisch in de straten staan als een doodgemartelde Israëlische burgers doorheen worden gereden in pick-up trucks, is ronduit verwerpelijk.

Doen alsof die mensen 'onschuldig' zijn en onze sympathie verdienen, is wat mij betreft in elk geval achterlijk en kwaadaardig.
Steun en support aan een terroristische organisatie is prima juridisch te vervolgen.

Sta je daar in de rechtbank in je tuinbroek, "Ja maar Israël dan"
graag verwijderen
pi_220952383
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Basp1 het volgende:
Als we deze definitie van staatsterrorisme als uitgangspunt nemen kunnen we zelfs betogen dat de aanval op Iran waar dit topic over gaat ook gewoon tot staatsterrorisme gerekend kan worden.
Aanval op Iran gebeurde na de aanval van Iran op 7.10.23.

#3314 Artikel 3(g)

[ Bericht 0% gewijzigd door DavidAZ op 03-06-2026 19:33:21 ]
I carried the fire before I knew its name.
pi_220952400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Steun en support aan een terroristische organisatie is prima juridisch te vervolgen.

Sta je daar in de rechtbank in je tuinbroek, "Ja maar Israël dan"
Ze snappen het niet. Ze denken dat het een grap is.
pi_220952540
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:21 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ze snappen het niet. Ze denken dat het een grap is.
Onvrede over de manier waarop Israël reageert is niet hetzelfde als steun aan een terroristische organisatie.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:46:30 #81
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220952595
Amerikanen overigens flink geraakt in de regio nadat ze die tanker hadden aangevallen.

Ali Al Salem AB meerdere gebouwen weg. 5th fleet HQ in Bahrein zwaar geraakt. Terminal T1 op Kuweit Int. weg.

Er is echt niets meer over van het imago van de Amerikaanse luchtverdediging.

Great succes.
pi_220952622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Sta je daar in de rechtbank in je tuinbroek, "Ja maar Greater Israël dan"
Bedoel je het ICC in Den Haag? Ik steun je oproep man _O_
pi_220952669
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:46 schreef PluggieOD het volgende:
Amerikanen overigens flink geraakt in de regio nadat ze die tanker hadden aangevallen.

Ali Al Salem AB meerdere gebouwen weg. 5th fleet HQ in Bahrein zwaar geraakt. Terminal T1 op Kuweit Int. weg.

Er is echt niets meer over van het imago van de Amerikaanse luchtverdediging.

Great succes.
Heeft ook met afstand te maken denk ik? Iran is zo dichtbij.
pi_220952689
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
Dit is was op basis van een onbewezen claim van het extreemlinkse en antizionistische magazine +972.
Dat is het mooie aan praten met jou. Palestijns gezin nr 1000 over de kling gejaagd? Zeker schuldig aan oktober 7. Geen rechtzaak nodig.

Betrokken Israëliërs en Amerikanen die zeggen dat een programma bestaat waarvan de uitkomsten overeenkomen met wat er op de grond gebeurd? Niet bewezen want nooit zo geoordeeld door een rechter! Dat die rechter er nooit aan te pas kan komen vanwege het niet meewerken aam onderzoek en Amerikaanse sancties? Niet verdacht maar juist bewijs van een internationaal complot tegen Israel.

Rules for thee, not for me icm eindeloos cirkelredeneren als het je zo uitkomt.
pi_220952717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:39 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Onvrede over de manier waarop Israël reageert is niet hetzelfde als steun aan een terroristische organisatie.
Ik heb het ook niet zozeer over particulieren die hun mening uiten. Die zijn niet interessant, die hebben er relatief weinig invloed op de situatie. Maar als het gaat om de organisaties, dat zeker wel. Bijvoorbeeld, je doneert geld aan een of andere humanitaire organisatie voor "vrouwen en kinderen in Gaza". Hoe kan je zeker weten dat je geld niet regelrecht naar Hamas gaat? Met dat corrupte UNWRA die gewoon openlijk met terroristen samenwerkt zou ik daar niet eens in de buurt komen, laat maar staan geld doneren.
pi_220952722
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is het mooie aan praten met jou. Palestijns gezin nr 1000 over de kling gejaagd? Zeker schuldig aan oktober 7. Geen rechtzaak nodig.

Betrokken Israëliërs en Amerikanen die zeggen dat een programma bestaat waarvan de uitkomsten overeenkomen met wat er op de grond gebeurd? Niet bewezen want nooit zo geoordeeld door een rechter! Dat die rechter er nooit aan te pas kan komen vanwege het niet meewerken aam onderzoek en Amerikaanse sancties? Niet verdacht maar juist bewijs van een internationaal complot tegen Israel.

Rules for thee, not for me icm eindeloos cirkelredeneren als het je zo uitkomt.
Het is een oorlog die ze zelf begonnen zijn, stop met het bejubelen van intense lafheid.
graag verwijderen
pi_220952744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Bedoel je het ICC in Den Haag? Ik steun je oproep man _O_
Waar is die Zuid Afrika met haar bewijzen gebleven dan? We wachten er ook allemaal op.
pi_220952759
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Ik vermoed dat het ook te maken heeft met een ernstig tekort aan de raketten ervan.
pi_220952783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet zozeer over particulieren die hun mening uiten. Die zijn niet interessant, die hebben er relatief weinig invloed op de situatie. Maar als het gaat om de organisaties, dat zeker wel. Bijvoorbeeld, je doneert geld aan een of andere humanitaire organisatie voor "vrouwen en kinderen in Gaza". Hoe kan je zeker weten dat je geld niet regelrecht naar Hamas gaat? Met dat corrupte UNWRA die gewoon openlijk met terroristen samenwerkt zou ik daar niet eens in de buurt komen, laat maar staan geld doneren.
HR: Users steunen Hamas
US: Terrorisme steunen is prima vervolgbaar
Jij: ze snappen t niet
Ik: kritiek op Israël is niet hetzelfde als terrorisme steunen
Jij: particulieren die hun mening uiten zijn niet zo interessant

Niet heel consistent.
pi_220952837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:01 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Waar is die Zuid Afrika met haar bewijzen gebleven dan? We wachten er ook allemaal op.
Ook zonder Zuid Afrika waren ze aangeklaagd. Maar doe je mee met mij en UitStraling? _O_
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:20:38 #91
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220952931
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:53 schreef BEFEM het volgende:

[..]
De E-3G die Iran eerder vernietigde op Prince Sultan Air Base was 1800km van Tehran af.

(samen met een KC-46 en meerdere KC-135s overigens)

Zo kwamen overlevers terug uit de golf. Vol gepatchte Battle Damage, Ohio ANG kist:

Een andere, Alaska ANG:

Great succes!
pi_220952943
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:20 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
De E-3G die Iran eerder vernietigde op Prince Sultan Air Base was 1800km van Tehran af.

(samen met een KC-46 en meerdere KC-135s overigens)

Zo kwamen overlevers terug uit de golf. Vol gepatchte Battle Damage, Ohio ANG kist:
[ afbeelding ]

Een andere, Alaska ANG:
[ afbeelding ]

Great succes!
Ja die wel. Maar Kuwait, Qatar en Bahrein liggen vlak bij Iran. Tenzij ze de raketten natuurlijk vanuit het diepe binnenland schieten.

Geen idee, daarom vraag ik het.
pi_220952986
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef beefkeek het volgende:
Ik: kritiek op Israël is niet hetzelfde als terrorisme steunen
Kritiek? Waar?

Ik zie heleboel ontevredenheid over de acties van Israël, maar er wordt geen betere oplossing aangeboden.

Alles wat er wordt aangeboden als oplossing hebben ze in Israël al 20-40-60 jaar geleden geprobeerd. Het werkt niet.

Heb je betere, nieuwere ideeën hoe deze conflict opgelost moet worden, ik luister. Iets wat eerder nog niet geprobeerd is?

Zo niet, dan heet dat geen kritiek maar gezeur.
pi_220953015
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef beefkeek het volgende:
Jij: particulieren die hun mening uiten zijn niet zo interessant
Niet interessant voor Israël, bedoelde ik te zeggen.
  FOK!Fotograaf woensdag 3 juni 2026 @ 20:30:39 #95
364681 over_hedge
pi_220953016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:27 schreef DavidAZ het volgende:
De definitie van kritiek heeft niks met wel of geen oplossing weten te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220953028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:27 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Kritiek? Waar?

Ik zie heleboel ontevredenheid over de acties van Israël, maar er wordt geen betere oplossing aangeboden.

Alles wat er wordt aangeboden als oplossing hebben ze in Israël al 20-40-60 jaar geleden geprobeerd. Het werkt niet.

Heb je betere, nieuwere ideeën hoe deze conflict opgelost moet worden, ik luister. Iets wat eerder nog niet geprobeerd is?

Prima, gezeur. Nog steeds niet hetzelfde als terroristen steunen.
pi_220953029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De definitie van kritiek heeft niks met wel of geen oplossing weten te maken.
Weet ik. Maar er is niets nieuws. Alleen een en hetzelfde. Gezeur.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:32:35 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220953033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zo te zien wel:

[ x ]
Die Golfstaten proberen wel echt onder het tapijt te schuiven wat er allemaal aan de hand is qua inslagen, ook velen al opgepakt door het delen van bepaalde beelden eerder...
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:34:31 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220953047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:32 schreef Momo het volgende:

[..]
Die Golfstaten proberen wel echt onder het tapijt te schuiven wat er allemaal aan de hand is qua inslagen, ook velen al opgepakt door het delen van bepaalde beelden eerder...
Als je niet 'in control' bent dan is het zaak te doen alsof. Zeker als autoritair regime.

"The king's strength is not in himself, but in the opinion his subjects have of him."
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220953214
Arme Rubio wordt hier wel keihard geroast.

"The shoes that the president bought you were too big" (vanaf min 5) _O-

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')