Mij nichtje lag een jaar of 10 terug in het UMCG op een kinder orthopedie afdeling. Was nog een een van de oudere vleugels nou dat was best krap allemaal de gangen maar ook de zalenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef fietsie het volgende:
Nu wij grote afdelingen verherbouwen is het hier 1 of 3. Alleen 1 is m2-technisch niet te realiseren..
Ons gebouw is nog niet zo oud, jaar of 10. Dat is wel een verschil, want daarmee kun je de afdeling precie zo opzetten als je wilt. De infrastructuur is ook heel goed. Er rijden bijvoorbeeld nooit bedden door de gangen, dat gaat allemaal achterlangs.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:32 schreef fietsie het volgende:
Nu wij grote afdelingen verherbouwen is het hier 1 of 3. Alleen 1 is m2-technisch niet te realiseren..
Ik wist dat ik moest blijven, dus we hebben ons er ook op kunnen voorbereiden. Het was veel fijner dan ik hsd verwacht. Het was heel luxe om alleen maar te hoeven voeden, voor alle andere dingen was de verpleging er.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik moest blijven en zoon ook ivm vacuümpomp bevalling.
Mijn man is snachts naar huis gegaan. Op de kamers bij ons is een stoel die je kunt uitklappen naar bed maar ik wist ook dat hij geen oog dicht zou doen en ik sowieso elke paar uur wakker zou zijn ivm borstvoeding.
Toen mijn jongste opgenomen was na 5 dagen mocht ik blijven slapen in het ziekenhuis maar heb het niet gedaan. Ik kende de verpleging en die zei ook ga naar je eigen bed. Kom wanneer je wil, bel wanneer je wil al is het midden in de nacht maar probeer deze nachten te pakken want je hebt je kracht straks echt zo hard nodig. En ze hebben gelijk gehad.
De blauwdruk is hier ui '87, en we zijn nu bezig de gebouwen uit de jaren '50 leeg te krijgen en te slopen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ons gebouw is nog niet zo oud, jaar of 10. Dat is wel een verschil, want daarmee kun je de afdeling precie zo opzetten als je wilt. De infrastructuur is ook heel goed. Er rijden bijvoorbeeld nooit bedden door de gangen, dat gaat allemaal achterlangs.
Never forget Lesbeau live verslagquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:22 schreef Vanyel het volgende:
Dankzij die vrouw heb ik daarna wel een klein feestje gevierd op pethidine, dus misschien mag ik niet klagen
Ach er is hier ook te mopperen over dat nieuwe hoor; sinds 1987 is bv de minimale vloerhoogte-scheiding verhoogd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:57 schreef flipsen het volgende:
Ik ga het maar niet over de (openbare, dus gratis) ziekenhuizen hier hebben
Mijn ziekenhuis is een fusie van twee ziekenhuizen in de stad, de protestanten en de katholieken, in de jaren 90. Die waren gevestigd in panden uit de jaren en 50 en 60. Bij een volgende fusie 10 jaar later (met een gefuseerd ziekenhuis uit de dorpen), zijn er plannen gemaakt voor nieuwbouw.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
De blauwdruk is hier ui '87, en we zijn nu bezig de gebouwen uit de jaren '50 leeg te krijgen en te slopen.
Om dat mogelijk te maken zijn al onze hoogcomplexe (poli)klinische functies vanaf 2028 in een nieuw gebouw gehuisvest.
Maar van die sjieke voorzieningen als een beddengang gaat die plattegrond uit '87 helaas niet mogelijk maken; toen werd alles gefocussed op ligging rondom een lift....
Heb jij het over Oudenrijn en Overvecht?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn ziekenhuis is een fusie van twee ziekenhuizen in de stad, de protestanten en de katholieken, in de jaren 90. Die waren gevestigd in panden uit de jaren en 50 en 60. Bij een volgende fusie 10 jaar later (met een gefuseerd ziekenhuis uit de dorpen), zijn er plannen gemaakt voor nieuwbouw.
In die tijd liep ik er stage. Het was een enorme afgetrapte bende, volledig uit het jasje gegroeid. Wij zaten in de zusterflat bijvoorbeeldde andere locatie was ook zwaar verouders. Die nieuwbouw was heel hard nodig en heel mooi. Alleen de locatie is minder fijn dan eerder.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb jij het over Oudenrijn en Overvecht?
POHquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:27 schreef sigme het volgende:
Ik heb van de huisartsassistente gehoord dat de praktijkondersteuner bij tante is geweest; tante heeft hem ook haar verhaal over mij verteld. Hem lijkt het tijd voor een wilsbeschikking; de assistente wist niet precies wat/hoe hij dat bedoelde. Uiteindelijk heeft die assistente maar besloten dat ze die praktijkondersteuner (is er een bestaande afko voor?) gaat vragen morgen mij te bellen.
Zo te horen denkt hij in elk geval niet dat er iets acuuts is.
Ik dacht aan mijn geboortestad, maar dat is al langer geleden geloof ik, dat die samengingen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]maar is wel een vergelijkbaar verhaal, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Never forget Lesbeau live verslag
Nee, dat zou echt een noodgreep zijn. Ik denk niet dat hij ooit bij haar thuis geweest is in de 20 jaar dat ze nu daar op haar boerderij woont. Ze vindt mijn broertje wel geweldig, maar ze is niet gek. Dus hij zou eerst moeten bellen met haar, en dan iets opperen over mijn vermeende wangedrag, en dan zichzelf naar een bezoek bij haar praten. Dat kán goed gaan, maar het kan ook de paranoia compleet maken natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:59 schreef AnneX het volgende:
@:sigme en is je broer ook langs geweest? Of binnenkort?
“Hemd nader dan de rok”…
"Ha tante! Ik ben toevallig volgende week in de buurt, voor mijn werk..."quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat zou echt een noodgreep zijn. Ik denk niet dat hij ooit bij haar thuis geweest is in de 20 jaar dat ze nu daar op haar boerderij woont. Ze vindt mijn broertje wel geweldig, maar ze is niet gek. Dus hij zou eerst moeten bellen met haar, en dan iets opperen over mijn vermeende wangedrag, en dan zichzelf naar een bezoek bij haar praten. Dat kán goed gaan, maar het kan ook de paranoia compleet maken natuurlijk.
Euh nee. We wonen allemaal bij elkaar in de buurt, om maar eens iets te noemen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
"Ha tante! Ik ben toevallig volgende week in de buurt, voor mijn werk..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |