Dat mag jij vinden.....quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De meesten in dit topic zijn die-hard cossers die je niet uit hoeft te leggen wat de meerwaarde van streams zijn, ik denk dat de meeste het ook wel missen.
Maar ik denk dat jij een van de weinigen, zo niet de enige bent die nog denkt dat die streams er nog gaan komen wat ik na al die jaren absoluut bewonderingswaardig vind
Dan kijk je geen streams. Voor een ieder die het wil kijken kun je die mogelijkheid bieden. Zo simpel is dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was bij de laatste BB ook afgehaakt om streams te kijken , je kon zowat niets volgen behalve het op en neer rennen van deelnemers tijdens de games die je toch nooit te zien kreeg... SL u kent ze wel.
Maar wel het aftergamegelul mogen zien waar geen touw aan vast te knopen was, en idd het eeuwige klaverjassen en bankhangen deed mij meer TV gaan kijken dan streams![]()
Concusie
laat die streams maar zitten.. de TV afleveringen zijn prima samenvattingen en schelen een hoop tijd
EJVJL was leuk met streams, daar zag je ook alles gebeuren incl de games.. dat heeft BB verkloot om meer tv kijkers te generenen, en dan ook nog de kosten delen met die suffe Belgen die helemaal niets konden hebben qua "privecy" lees nóg minder streamlolquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kijk je geen streams. Voor een ieder die het wil kijken kun je die mogelijkheid bieden. Zo simpel is dat.
Heb de laatste BB helemaal niet gezien terwijl dat altijd favo was. Samengang met Belgie vond ik niks, niet spannend en geen spellen te zien, nee was er klaar mee.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat sowieso, het was ook maar een voorbeeld
Heb de BB streams van het seizoen tijdens EJVJL ook nauwelijks gekeken, vond EJVJL leuker.
Die laatste editie was idd niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb de laatste BB helemaal niet gezien terwijl dat altijd favo was. Samengang met Belgie vond ik niks, niet spannend en geen spellen te zien, nee was er klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:08 schreef LionHeart het volgende:
De Febo heeft weer puntentelling gelekt.Oehh.. snel kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als je denkt dat het niet gekker kan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
Even een random vraag, wie hier stopt een stukje vel dat je bij je voet wegknipt in z'n mond om even lekker op te kauwen?
Heb je die van Bonnie al gezien? Iets met een irritatiefactor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
En El_Zeef schijnt ook niet te kunnen stoppen met vreten de hele dag.. een erfenisje van de Beroemde El_Vreetschuur
[ afbeelding ]
Dit helemaal gemist.quote:
Bonnie is een meepiepert geworden, met 'r uitgestreken bekkie ook wat commentaar leveren.. Iek Kaneggnieeecheehh ,.. bij Nissie aan tafel zitten .. past haar niet echt , maar ja ze moet ook wat tensottequote:Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die van Bonnie al gezien? Iets met een irritatiefactor.
Gluten tekort dan krijg je hongerquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef 5thencounter het volgende:
En El_Zeef schijnt ook niet te kunnen stoppen met vreten de hele dag.. een erfenisje van de Beroemde El_Vreetschuur
[ afbeelding ]
Volgens mij niet voor beide en is het de geheime opdracht.. Maar kan het mis hebben.quote:
Ohhw, vandaar dat die shusi, en rijstkoekenvreters nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gluten tekort dan krijg je honger
Lijkt me sterk dat ze een geheime opdracht via een zwarte brief doen, denk eerder dat het click-bait site is geweest met oude beelden van de zwarte briefquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij niet voor beide en is het de geheime opdracht.. Maar kan het mis hebben.
Toch welquote:Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef Scottie16 het volgende:
Wat een gezeik om die punten, en het maakt niks uit. Of je nu 1 of 2 wordt.
Nou bovenaan is wel een voordeel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:41 schreef Scottie16 het volgende:
Wat een gezeik om die punten, en het maakt niks uit. Of je nu 1 of 2 wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |