abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220945726
tot morgen
pi_220945731
Salar is morgen weer zuur en kinderachtig bezig.
Hotapnyc
pi_220945736
Haha beknibbelen op eten, als ze beide evenveel punten uitgeven is er niks aan de hand. Volgens mij was het de bedoeling dat de Vossen daar niet achter zouden komen. :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:31:49 #104
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_220945742
Toch weer knap hoe Salar zich staande houdt tussen al die autochtonen als enige allochtoon.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:34:28 #105
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220945764
De Kliphangert Een vaag verhaal over Overleven Zonder Eten .. Winnen op Voedselpunten :{

pi_220945765
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Plots het volgende:
Toch weer knap hoe Salar zich staande houdt tussen al die autochtonen als enige allochtoon.
Hoezo zou dat een probleem moeten zijn dan?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220945776
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Een vaag verhaal over Overleven Zonder Eten .. Winnen op Voedselpunten :{

[ afbeelding ]
Kat in het nauw die Gieren, proberen overal punten uit te halen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:42:26 #108
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220945826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Kat in het nauw die Gieren, proberen overal punten uit te halen.
200pnt verschil , ligt er helemaal aan hoeveel spellen er nog komen tot aan de knockouts.. dat zeiken over geen eten kopen om te kunnen winnen slaat nu nergens op behalve om wat saaie tv te maken
pi_220945842
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Plots het volgende:
Ok.... :{
En Sayf is ook een allochtoon. En dan hebben we al die Indo-mixjes nog, maar die ziet men nooit als allochtoon. :P
Hotapnyc
pi_220945923
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
200pnt verschil , ligt er helemaal aan hoeveel spellen er nog komen tot aan de knockouts.. dat zeiken over geen eten kopen om te kunnen winnen slaat nu nergens op behalve om wat saaie tv te maken
Als de vossen voor 50 punten eten kopen en de gieren niks is het gat toch weer wat kleiner. Ik denk ook dat ze dat stiekem wilde doen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:19 #111
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_220945943
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoezo zou dat een probleem moeten zijn dan?
Het is anders toch een beetje 'ons kent ons'.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Cirilico het volgende:

[..]
En Sayf is ook een allochtoon. En dan hebben we al die Indo-mixjes nog, maar die ziet men nooit als allochtoon. :P
Salar staat 'echt' op en probeert het spel te ownen. Hij heeft ook de knapste meid daar geregeld.
pi_220945975
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Plots het volgende:

[..]
[..]
Salar staat 'echt' op en probeert het spel te ownen. Hij heeft ook de knapste meid daar geregeld.
Die plasticFantastic-pruimendanten bekkie, buiten de poort maakt Salar geen kans meer _O-
pi_220945976
quote:

[..]
[..]
Welnee Salar is net als een doorsnee boeren hollandse knul, en Mercedes tja smaken verschillen.
pi_220946166
Nou, die saaie kluis en die codes zijn dus naar de eeuwige jachtvelden vanaf de komende finale. Heel benieuwd hoe die hele week gaat verlopen met de knock outs, maar die zijn er dacht ik ook niet meer dan.
Salar hoeft van mij nergens heen. Laat hem maar lekker strijden voor die 72.000 euro, anders moet hij terug komen als het buiten de poort met Merkedes toch niets is geworden uiteindelijk. Dat zagen we ook met Fleuris, die wilde terug om die prijs te pakken. Kan hij maar beter blijven, je laat je toch niet piepelen door een meisje die gesouffleerd wordt door haar vader. Doorpakken.👊
Roland ging weer helemaal uit zijn plaat bij die uitbeeld oefening. Met die instelling gaat hij het nooit winnen. Nee, het zal me niets verwonderen dat zowel de Gieren als de Vossen geen finale spelen maar het gewoon de Slangen of Haaien worden. Niets is wat het lijkt.
Vond het wel prachtig dat die Sayf met zijn grootspraak waar hij allemaal goed in is, totaal door het ijs zakte. Ook wel mooi dat Robert hem daar even voor verantwoordelijk voor hield. Die ging niet mee in dat gezwets van hem.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220946829
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nix verandert in de ranking dus

[ afbeelding ]

Hé? waar zijn de Slangen die 10pnt kwijtgeraakt?

[ afbeelding ]
Boodschappen
pi_220947019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Robert is ook een allochtoon.
All those angels with their wings glued on.
pi_220947488
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:51 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Een Pool met een nasaliteitstoornis. ;)
pi_220947600
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: AD.nl
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:36:24 #119
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220947629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer BB is zoveel leuker dan bondgenoten ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220947662
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jammer BB is zoveel leuker dan bondgenoten ;(
100% mee eens :Y
pi_220948527
Even een random vraag, wie hier stopt een stukje vel dat je bij je voet wegknipt in z'n mond om even lekker op te kauwen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:00:37 #122
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220948716
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
Even een random vraag, wie hier stopt een stukje vel dat je bij je voet wegknipt in z'n mond om even lekker op te kauwen?
:') Lekker fris, na het douchen dan ....
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220948840
quote:
o|O o|O o|O o|O o|O
mijn maaginhoud :X
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:35:40 #124
3542 Gia
User under construction
pi_220948916
quote:
Wie deed dat? Niet gezien!

Trouwens wat betreft die boodschappen: Er komt nog een uitdagingsduel door de gieren. Die gaan 100.000% op de Vossen, want de haaien kunnen ze eigenlijk niet meer maken vanwege die eerdere ophef. En er komt altijd op het laatst nog een verdienopdracht. Het kan dus nog alle kanten uit.

Daarnaast is het nog maar hooguit een week tot de nieuwe cyclus start en dan moet al het eten weg. Ik zou dus eerst beginnen met restverwerking en daar bij kopen wat je nodig hebt om een maaltijd te maken. Waarom zou je ruim inkopen als het toch allemaal weg moet?
pi_220949094
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
SPOILER
RTL heeft nog steeds geen antwoord op De Bondgenoten. Door het stopzetten van BB hebben ze niets meer in dat genre. Lekker dom dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220949102
De kijkcijfers van vorige week woensdag:

Kijkdichtheid: 3,8 Kijkcijfer: 639.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 7

En wederom was het weer zover, GTST ingehaald op de brommer.... ^O^
Gisterenavond keken er 531.000 kijkers lineair.

Dag Top 25 nr. 15
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:19 #127
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220949194
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
RTL heeft nog steeds geen antwoord op De Bondgenoten. Door het stopzetten van BB hebben ze niets meer in dat genre. Lekker dom dus.
De streams kun je dus vergeten zo blij zijn ze ;)
pi_220949216
Dat sluit ik nog steeds niet uit als een upgrade van wat ze bieden. Dat is de big next step. Het programma groeit nog steeds waardoor het niet sleets wordt.
Ze hebben onlangs KIJK.nl een upgrade gegeven dus ik denk dat ze dit allemaal in eigen beheer willen onderbrengen uiteindelijk bij KIJK. Hopelijk kunnen we daar ook gewoon vooruit gaan kijken. Bij die tijdsverandering die er aan komt zou dat handig zijn want dan kun je gewoon kijken wanneer je wilt als 21.00 's avonds niet uit komt.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:35:50 #129
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220949285
Dat zou hooguit iets van "nog niet vertoonde beelden" kunnen worden, tegen extra abbootje ofzo
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:41:50 #130
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220949331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat zou hooguit iets van "nog niet vertoonde beelden" kunnen worden, tegen extra abbootje ofzo
Zoals we hadden met De Gouden Kooi.
Maandelijks/4 weken afrekenen voor 4 streams.
pi_220949347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat sluit ik nog steeds niet uit als een upgrade van wat ze bieden. Dat is de big next step. Het programma groeit nog steeds waardoor het niet sleets wordt.
Ze hebben onlangs KIJK.nl een upgrade gegeven dus ik denk dat ze dit allemaal in eigen beheer willen onderbrengen uiteindelijk bij KIJK. Hopelijk kunnen we daar ook gewoon vooruit gaan kijken. Bij die tijdsverandering die er aan komt zou dat handig zijn want dan kun je gewoon kijken wanneer je wilt als 21.00 's avonds niet uit komt.
Dat het niet sleets wordt is omdat het dat wel gaat worden als mensen 24/7 naar een stel lui aangluren die verder niks uitvreten. Net zoals BB een dooie saaie boel was de afgelopen jaren. Dit format heeft succes door dat ze kunnen plakken en knippen. Ze zullen wel gek zijn als ze het bij KIJK onderbrengen, het is een meer dan prima inkomsten bron.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:46:26 #132
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220949358
En de censuur die we hadden met BB.
Met elk spelletje mochten we niet meekijken, dat was voor TV only.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:47:31 #133
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220949363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat het niet sleets wordt is omdat het dat wel gaat worden als mensen 24/7 naar een stel lui aangluren die verder niks uitvreten. Net zoals BB een dooie saaie boel was de afgelopen jaren. Dit format heeft succes door dat ze kunnen plakken en knippen. En dat gewoon zo blijven.
Dat denk ik ook, het werkt zoals het nu is meer dan goed voor de makers. Ze kunnen het neerzetten zoals zij willen zonder dat 'vervelende streamkijkers' met filmpjes laten zien dat het eigenlijk heel anders zat.

En inderdaad, vooral het laatste BB seizoen was een draak wat saaie streams betreft en ik gruwel nog steeds van het eeuwige klaverjassen in EJVJL en dat is nog veel langer geleden.

Ik vind het wel jammer hoor, daar niet van. COS was vaak goud tijdens saaie streams. Maar ik denk wel dat het verleden tijd is.
pi_220949493
Toch gaan er streams komen. Wacht maar af. Interactie is key en live TV wordt veel relevanter. Niet naar wat een week geleden gebeurd is.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220949532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef spapaars het volgende:
En de censuur die we hadden met BB.
Met elk spelletje mochten we niet meekijken, dat was voor TV only.
Maakt me niet uit of we mogen mee kijken. Het is juist leuk om de samenleving te zien. Die spelletjes zien we wel in de uitzending. Als je van te voren gewoon aangeeft dat ze geen opdrachten laten zien maar wel de samenleving tussen de opdrachten, kan ik er goed mee leven hoor. Dat was bij BB dus ook, maar daar beweerde ze dat 247 te bekijken waren op streams wat dus pertinent niet zo is. Als je het zo verkoopt is het belachelijk inderdaad. Maar als je aangeeft wat je te zien krijgt dan is het duidelijk voor de kijker.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:17:51 #136
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220949546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Toch gaan er streams komen. Wacht maar af. Interactie is key en live TV wordt veel relevanter. Niet naar wat een week geleden gebeurd is.
Dat denk ik niet, anders was dat allang zo geweest.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220949556
Wat niet is kan nog komen. Het programma groeit zoals gezegd nog steeds, andere opdrachten andere insteek. Dus ik denk dat dit goed is anders blijft het maar doormodderen tot de cijfers echt inkakken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220949606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Wat niet is kan nog komen. Het programma groeit zoals gezegd nog steeds, andere opdrachten andere insteek. Dus ik denk dat dit goed is anders blijft het maar doormodderen tot de cijfers echt inkakken.
Het moddert al drie jaar lang en het kakt alles behalve in, krijgt steeds meer aandacht en meer kijkers. Dikke win.
pi_220949627
Dat wil niet zeggen dat er dan geen streams bij moeten. Juist om het community gevoel wat je bij andere RLS's had te versterken zodat je op alle fronten en in alle vormen te zien bent. Het voegt wat extra's toe aan al die andere ingeblikte reality programma's en is nog steeds een unieke tool.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220949699
quote:

[..]
[..]
Ok. :{
Hotapnyc
pi_220949703
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 00:51 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Oh ja die is er ook nog.
Hotapnyc
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:37:35 #142
3542 Gia
User under construction
pi_220949705
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat er dan geen streams bij moeten. Juist om het community gevoel wat je bij andere RLS's had te versterken zodat je op alle fronten en in alle vormen te zien bent. Het voegt wat extra's toe aan al die andere ingeblikte reality programma's en is nog steeds een unieke tool.
Ik denk dat als er streams komen dat er veel mensen afhaken. Ik in elk geval wel. Want als je alleen reageert op de normale uitzending, krijg je continu om je oren wat mensen op de streams gezien hebben. En wie heeft daar nu zin in. Ik heb geen zin om de hele dag naar een stel mensen te kijken die op een bank liggen, gewoon hun huishouden voeren enz... de ophef en spellen worden toch wel uitgezonden en dat zijn ook met streams de hoogtepunten waar je dan op zit te wachten. Akkoord, je ziet het eerder dan tv kijkend Nederland en kunt heerlijk spoilen op internet. Maar ook dat gaat dan een reden zijn dat mensen het niet meer gaan volgen.

Ze willen dat zoveel mogelijk mensen kijken en niet alleen degenen die de streams volgen.
pi_220949730
Niet mee eens. Je ziet vaak dingen waar de context totaal ontbreekt OMDAT het geknipt en geplakt is. Met streams kun je beter een oordeel vormen i.p.v. dat de montage dat laat zien en hoe de FEBO het wil doen over komen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220949765
quote:
WÁT??¿‽
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Even een serieuze vraag, uiterlijk wanneer verwacht jij streams? Want je zegt dit al bijna 3 jaar lang. Ben oprecht benieuwd. :)
Hotapnyc
pi_220949780
Any time soon. Daarvoor moet je bij Talpa zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:03:10 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220949815
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Any time soon. Daarvoor moet je bij Talpa zijn.
Optimist, dream on.
pi_220949963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
En inderdaad, vooral het laatste BB seizoen was een draak wat saaie streams betreft en ik gruwel nog steeds van het eeuwige klaverjassen in EJVJL en dat is nog veel langer geleden.
Ik vond EJVJL streams minder saai dan de laatste BB. Er gebeurde daar naar mijn idee veel meer buiten de spellen om en de spellen mocht je ook gewoon zien.

Met de laatste BB leek de productie ook geen moeite te doen om het wat leuker te maken als er geen spel gespeeld moest worden. 95% van de tijd dat ik inschakelde hingen ze op de bank of zaten ze te weerwolven. Geef ze meer mogelijkheden, een halve villa met alles erop en eraan zoals DGK of zo(met nog wel zelf sparen en spelen voor eten). Wat denk ik ook meespeelt is dat RTL, met vooral de laatste BB editie, zo veilig mogelijk te werk ging om niet gecanceld te worden. Een van de nadelen daarvan was onder andere een hele middelmatige cast zonder grote uitschieters. SBS en De Bondgenoten lijken zich daar allemaal wat minder van aan te trekken.
All those angels with their wings glued on.
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:29:47 #148
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220950119
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vond EJVJL streams minder saai dan de laatste BB. Er gebeurde daar naar mijn idee veel meer buiten de spellen om en de spellen mocht je ook gewoon zien.
Dat sowieso, het was ook maar een voorbeeld :)

Heb de BB streams van het seizoen tijdens EJVJL ook nauwelijks gekeken, vond EJVJL leuker.
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:33:31 #149
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220950146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef freaky40 het volgende:
De meesten in dit topic zijn die-hard cossers die je niet uit hoeft te leggen wat de meerwaarde van streams zijn, ik denk dat de meeste het ook wel missen.

Maar ik denk dat jij een van de weinigen, zo niet de enige bent die nog denkt dat die streams er nog gaan komen wat ik na al die jaren absoluut bewonderingswaardig vind :)
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:48:18 #150
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220950275
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat sowieso, het was ook maar een voorbeeld :)

Heb de BB streams van het seizoen tijdens EJVJL ook nauwelijks gekeken, vond EJVJL leuker.
Ik was bij de laatste BB ook afgehaakt om streams te kijken , je kon zowat niets volgen behalve het op en neer rennen van deelnemers tijdens de games die je toch nooit te zien kreeg... SL u kent ze wel.
Maar wel het aftergamegelul mogen zien waar geen touw aan vast te knopen was, en idd het eeuwige klaverjassen en bankhangen deed mij meer TV gaan kijken dan streams :{

Concusie

laat die streams maar zitten.. de TV afleveringen zijn prima samenvattingen en schelen een hoop tijd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')