Hoezo zou dat een probleem moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Plots het volgende:
Toch weer knap hoe Salar zich staande houdt tussen al die autochtonen als enige allochtoon.
Kat in het nauw die Gieren, proberen overal punten uit te halen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Een vaag verhaal over Overleven Zonder Eten .. Winnen op Voedselpunten![]()
[ afbeelding ]
200pnt verschil , ligt er helemaal aan hoeveel spellen er nog komen tot aan de knockouts.. dat zeiken over geen eten kopen om te kunnen winnen slaat nu nergens op behalve om wat saaie tv te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kat in het nauw die Gieren, proberen overal punten uit te halen.
Ok....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Plots het volgende:
Toch weer knap hoe Salar zich staande houdt tussen al die autochtonen als enige allochtoon.
Als de vossen voor 50 punten eten kopen en de gieren niks is het gat toch weer wat kleiner. Ik denk ook dat ze dat stiekem wilde doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
200pnt verschil , ligt er helemaal aan hoeveel spellen er nog komen tot aan de knockouts.. dat zeiken over geen eten kopen om te kunnen winnen slaat nu nergens op behalve om wat saaie tv te maken
Het is anders toch een beetje 'ons kent ons'.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een probleem moeten zijn dan?
Salar staat 'echt' op en probeert het spel te ownen. Hij heeft ook de knapste meid daar geregeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ok....![]()
En Sayf is ook een allochtoon. En dan hebben we al die Indo-mixjes nog, maar die ziet men nooit als allochtoon.
Die plasticFantastic-pruimendanten bekkie, buiten de poort maakt Salar geen kans meerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Plots het volgende:
[..]
Het is anders toch een beetje 'ons kent ons'.
[..]
Salar staat 'echt' op en probeert het spel te ownen. Hij heeft ook de knapste meid daar geregeld.
Welnee Salar is net als een doorsnee boeren hollandse knul, en Mercedes tja smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Salar staat 'echt' op en probeert het spel te ownen. Hij heeft ook de knapste meid daar geregeld.
Boodschappenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nix verandert in de ranking dus
[ afbeelding ]
Hé? waar zijn de Slangen die 10pnt kwijtgeraakt?
[ afbeelding ]
Robert is ook een allochtoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ok....![]()
En Sayf is ook een allochtoon. En dan hebben we al die Indo-mixjes nog, maar die ziet men nooit als allochtoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: AD.nl
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jammer BB is zoveel leuker dan bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: AD.nl
My age is very
Inappropriate
for my behavior
100% mee eensquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer BB is zoveel leuker dan bondgenoten
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
Even een random vraag, wie hier stopt een stukje vel dat je bij je voet wegknipt in z'n mond om even lekker op te kauwen?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
Even een random vraag, wie hier stopt een stukje vel dat je bij je voet wegknipt in z'n mond om even lekker op te kauwen?
Wie deed dat? Niet gezien!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
RTL heeft nog steeds geen antwoord op De Bondgenoten. Door het stopzetten van BB hebben ze niets meer in dat genre. Lekker dom dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: AD.nlAllemaal cabaretteketet!
De streams kun je dus vergeten zo blij zijn zequote:Op woensdag 3 juni 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
RTL heeft nog steeds geen antwoord op De Bondgenoten. Door het stopzetten van BB hebben ze niets meer in dat genre. Lekker dom dus.
Zoals we hadden met De Gouden Kooi.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:35 schreef 5thencounter het volgende:
Dat zou hooguit iets van "nog niet vertoonde beelden" kunnen worden, tegen extra abbootje ofzo
Dat het niet sleets wordt is omdat het dat wel gaat worden als mensen 24/7 naar een stel lui aangluren die verder niks uitvreten. Net zoals BB een dooie saaie boel was de afgelopen jaren. Dit format heeft succes door dat ze kunnen plakken en knippen. Ze zullen wel gek zijn als ze het bij KIJK onderbrengen, het is een meer dan prima inkomsten bron.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Dat sluit ik nog steeds niet uit als een upgrade van wat ze bieden. Dat is de big next step. Het programma groeit nog steeds waardoor het niet sleets wordt.
Ze hebben onlangs KIJK.nl een upgrade gegeven dus ik denk dat ze dit allemaal in eigen beheer willen onderbrengen uiteindelijk bij KIJK. Hopelijk kunnen we daar ook gewoon vooruit gaan kijken. Bij die tijdsverandering die er aan komt zou dat handig zijn want dan kun je gewoon kijken wanneer je wilt als 21.00 's avonds niet uit komt.
Dat denk ik ook, het werkt zoals het nu is meer dan goed voor de makers. Ze kunnen het neerzetten zoals zij willen zonder dat 'vervelende streamkijkers' met filmpjes laten zien dat het eigenlijk heel anders zat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het niet sleets wordt is omdat het dat wel gaat worden als mensen 24/7 naar een stel lui aangluren die verder niks uitvreten. Net zoals BB een dooie saaie boel was de afgelopen jaren. Dit format heeft succes door dat ze kunnen plakken en knippen. En dat gewoon zo blijven.
Maakt me niet uit of we mogen mee kijken. Het is juist leuk om de samenleving te zien. Die spelletjes zien we wel in de uitzending. Als je van te voren gewoon aangeeft dat ze geen opdrachten laten zien maar wel de samenleving tussen de opdrachten, kan ik er goed mee leven hoor. Dat was bij BB dus ook, maar daar beweerde ze dat 247 te bekijken waren op streams wat dus pertinent niet zo is. Als je het zo verkoopt is het belachelijk inderdaad. Maar als je aangeeft wat je te zien krijgt dan is het duidelijk voor de kijker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:46 schreef spapaars het volgende:
En de censuur die we hadden met BB.
Met elk spelletje mochten we niet meekijken, dat was voor TV only.
Dat denk ik niet, anders was dat allang zo geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Toch gaan er streams komen. Wacht maar af. Interactie is key en live TV wordt veel relevanter. Niet naar wat een week geleden gebeurd is.
Het moddert al drie jaar lang en het kakt alles behalve in, krijgt steeds meer aandacht en meer kijkers. Dikke win.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:18 schreef freaky40 het volgende:
Wat niet is kan nog komen. Het programma groeit zoals gezegd nog steeds, andere opdrachten andere insteek. Dus ik denk dat dit goed is anders blijft het maar doormodderen tot de cijfers echt inkakken.
Ok.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Plots het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat als er streams komen dat er veel mensen afhaken. Ik in elk geval wel. Want als je alleen reageert op de normale uitzending, krijg je continu om je oren wat mensen op de streams gezien hebben. En wie heeft daar nu zin in. Ik heb geen zin om de hele dag naar een stel mensen te kijken die op een bank liggen, gewoon hun huishouden voeren enz... de ophef en spellen worden toch wel uitgezonden en dat zijn ook met streams de hoogtepunten waar je dan op zit te wachten. Akkoord, je ziet het eerder dan tv kijkend Nederland en kunt heerlijk spoilen op internet. Maar ook dat gaat dan een reden zijn dat mensen het niet meer gaan volgen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat er dan geen streams bij moeten. Juist om het community gevoel wat je bij andere RLS's had te versterken zodat je op alle fronten en in alle vormen te zien bent. Het voegt wat extra's toe aan al die andere ingeblikte reality programma's en is nog steeds een unieke tool.
WÁT??¿‽quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:46 schreef LionHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een serieuze vraag, uiterlijk wanneer verwacht jij streams? Want je zegt dit al bijna 3 jaar lang. Ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Toch gaan er streams komen. Wacht maar af. Interactie is key en live TV wordt veel relevanter. Niet naar wat een week geleden gebeurd is.
Hotapnyc
Optimist, dream on.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef freaky40 het volgende:
Any time soon. Daarvoor moet je bij Talpa zijn.
Ik vond EJVJL streams minder saai dan de laatste BB. Er gebeurde daar naar mijn idee veel meer buiten de spellen om en de spellen mocht je ook gewoon zien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
En inderdaad, vooral het laatste BB seizoen was een draak wat saaie streams betreft en ik gruwel nog steeds van het eeuwige klaverjassen in EJVJL en dat is nog veel langer geleden.
Dat sowieso, het was ook maar een voorbeeldquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vond EJVJL streams minder saai dan de laatste BB. Er gebeurde daar naar mijn idee veel meer buiten de spellen om en de spellen mocht je ook gewoon zien.
De meesten in dit topic zijn die-hard cossers die je niet uit hoeft te leggen wat de meerwaarde van streams zijn, ik denk dat de meeste het ook wel missen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat er dan geen streams bij moeten. Juist om het community gevoel wat je bij andere RLS's had te versterken zodat je op alle fronten en in alle vormen te zien bent. Het voegt wat extra's toe aan al die andere ingeblikte reality programma's en is nog steeds een unieke tool.
Ik was bij de laatste BB ook afgehaakt om streams te kijken , je kon zowat niets volgen behalve het op en neer rennen van deelnemers tijdens de games die je toch nooit te zien kreeg... SL u kent ze wel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat sowieso, het was ook maar een voorbeeld
Heb de BB streams van het seizoen tijdens EJVJL ook nauwelijks gekeken, vond EJVJL leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |