OP niet gelezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:36 schreef Cruzinats het volgende:
Besnijdenislaan, Neef en nichtstraat en kinderbruiddijk zeker?
Of wat moet ik mij daarbij voorstellen?
De vraag stellen is hem beantwoorden. Die zijn Arabisch en gaan compleet ape shitquote:
Zie je wel dat we volledig geislamiseerd zijn!!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik moest vandaag met Arabische cijfers rekenen!
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef rutger05 het volgende:
Ik denk dat het interessant is om uit te zoeken wie dit precies heeft voorgesteld, waarom de gemeente hier aanvankelijk in is meegegaan en wat de achterliggende gedachte achter deze voorgestelde namen is.
Da's dan wel weer passend in die "arabische" traditie. Die doen dat wel vaker.quote:
Ik vraag mij dan af of er ergens een connectie is van wadi's uit het Midden-Oosten met Bleiswijk. Wat is de achterliggende gedachte.quote:
Ik weet dat er ergens een Micky Mouse-straat isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:52 schreef Caland het volgende:
Hier om de hoek heb je een wijkje met bands/artiesten als straatnaam. Nu is dat nog niet zo erg als je in de Oasis- of Rolling Stones-straat woont maar er is dus ook een Coldplaystraat.![]()
Dan zou ik persoonlijk liever in de Mohammed B. straat wonen, maar dat geheel terzijde.
Ik nomineer het Eerwraakplantsoen en de Takiyyalaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:36 schreef Cruzinats het volgende:
Besnijdenislaan, Neef en nichtstraat en kinderbruiddijk zeker?
Of wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Er is hier ook een Kuifjestraat, nu wilden ze een straat in het verlengde daarvan hofje van Bobbie noemen. Opzich best geinig zou je zeggen, maar er kwamen allerlei hoogbejaarden tegen in opstand omdat het niet bij de traditie van het (voorheen) dorp past.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet dat er ergens een Micky Mouse-straat is![]()
![]()
![]()
Voordat iedereen gaat denken dat er een uitvinding gedaan is onder het juk van de Islam:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik moest vandaag met Arabische cijfers rekenen!
Lent(Nijmegen noord)?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:52 schreef Caland het volgende:
Hier om de hoek heb je een wijkje met bands/artiesten als straatnaam. Nu is dat nog niet zo erg als je in de Oasis- of Rolling Stones-straat woont maar er is dus ook een Coldplaystraat.![]()
Dan zou ik persoonlijk liever in de Mohammed B. straat wonen, maar dat geheel terzijde.
Het weerinstituut zit in de Kwikstraat. De media zitten in de Kwekstraat. Wat er in de Kwakstraat zit, dat weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet dat er ergens een Micky Mouse-straat is![]()
![]()
![]()
Dat weet je wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het weerinstituut zit in de Kwikstraat. De media zitten in de Kwekstraat. Wat er in de Kwakstraat zit, dat weet ik niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |