Waarom zoekt de politie na 6 maanden ineens naar informatie? Geef dan gewoon toe dat het niet interessant is en er geen moeite voor wil doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zoekt u even mee?
Wat een onzin. Deze jongens dienen het schavot in te gaan waarna het slachtoffer ze zou moeten mogen verminken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Gewoon visum intrekken en eruit!! Hoeven van mij niet hier de bak in, als ze maar nooit meer het land in kunnen komen.
Iemand in elkaar slaan en op zijn hoofd trappen als diegene op de grond ligt is geen "rotzooi trappen"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ambtenaar heeft het maar druk met al die nieuwsberichten over rotzooi trappende asielzoekers proberen te ontkrachten.
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:08 schreef Alpha0 het volgende:
Maar volgens de redactie van NUnl zijn mensen die voor remigratie zijn, de grenzen dicht willen en zich prettiger voelen in een homogene samenleving ‘extreem’ en daar gaat NUnl geen aandacht aan besteden.
Syrië een soeverein land? Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En hoe wil je dat in een soeverein land gaan doen?
Precies, maar op de plekjes die gevrijwaard zijn van gewelddadige mannen, mogen de bedreigden niet wonen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:45 schreef Joppiez het volgende:
Het is triest maar dit is de toekomst van Nederland. Er zijn nog wel plekjes waar je min of meer gevrijwaard bent van dit soort stront, maar daar betaal je ondertussen een godsvermogen voor een woning.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:07 schreef Richestorags het volgende:
Iedereen die voor migratie is van lui die hier niet thuishoren, draagt hier verantwoordelijkheid voor.
There, I said it.
Geloof van de liefde hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.
Het teken van een disfunctionele samenleving.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:44 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De weg naar de hel is bezaaid met goede bedoelingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het teken van een disfunctionele samenleving.
Dus moet je de samenleving in bescherming nemen tegen do-gooders.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De weg naar de hel is bezaaid met goede bedoelingen.
Eerder in drie aparte sociale huurwoningen, met prio toegekendquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:
In januari. Het is inmiddels juni. Die gasten zitten waarschijnlijk alweer elders in een noodopvang. Lekker gewerkt!
Hokkaido is mooi, wel weinig ov. Auto is handig. Zomers goed te vertoeven vergeleken met ander zuidelijk Japans gebied.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:29 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik mik juist op Noord Amerika, bij voorkeur Canada, of anders noordelijke staten zoals Montana of Alaska. Ik heb een gruwelijke hekel aan warmte en hou juist van échte koude winters. Dus Zuid-Amerika of Azië zullen niet zo in de smaak vallenhoewel Hokkaido in Japan me ook wel wat aanspreekt.
Broccolihaar. Typisch voor dat walgelijk volk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
En zo’n goedkoop kapsel, opgeschoren met bovenop wat langer haar…
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef papierentijdschrift het volgende:
Je krijgt knokploegen op deze manier
Nu punt anaal is dan ook een walgelijk extreemlinks bolwerk. Steek ik allang geen moeite meer in. Kritiek op de 'redactie' daar: verboten!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.
Ze willen zoveel laat ze eerst de bluf maar waar maken ik zie teveel bluffers.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:00 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.
productie van neven en nichten. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zijn die lui toch altijd zo lelijk? Ik begin bijna een patroon te zien.
Net als bij onze mensen met onbegrepen gedrag, die zijn ook altijd heel lelijk.
Niet alleen qua uitstraling maar ook qua kleding. En dan ben ik niet racistisch, want mensen die dit gedrag vertonen zijn totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.
Witte badstof sokken, lelijke zwarte jassen en vaak zo’n smerig oud joggingbroekje.
Vies snorretje en nooit alleen maar altijd in een roedel.
En zo’n te strakke skinnyjeans met hoog water pijpen.![]()
En zo’n goedkoop kapsel, opgeschoren met bovenop wat langer haar…
Breidt dat gebiedsverbod maar uit naar heel Europa.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:
[..]
Van Mick van Wely:
Volgens de politie zijn het inderdaad waarschijnlijk Syriërs. Met een stuk of 10 tegelijk tegen 1 jongen. Het is altijd hetzelfde liedje: met een grote groep een individu molesteren. In Groningen is eerder al een gebiedsverbod uitgevaardigd tegen Syrische jeugd
Er komt tijd dat ze voor de rechter worden gesleept. Er wordt aan gewerkt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nu punt anaal is dan ook een walgelijk extreemlinks bolwerk. Steek ik allang geen moeite meer in. Kritiek op de 'redactie' daar: verboten!
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ambtenaar heeft het maar druk met al die nieuwsberichten over rotzooi trappende asielzoekers proberen te ontkrachten.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Er komt tijd dat ze voor de rechter worden gesleept. Er wordt aan gewerkt.
Systematische manipulatie tijdens oorlog in Gaza, bewuste en doelgerichte desinformatie van de burgers, censuur, terrorisme ondersteuning (sponsor) etc etc etc Ze hebben blijkbaar vergeten wat er met Goebels gebeurde. Zodra Israël klaar is met die pipisteinen, worden die Westerse media aangepakt. En terecht ook.quote:
Dan kunnen ze het wel inderdaad. Opeens. En doet de dpg pers en media mee je te framen als nazi.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:00 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.
Komen er weer tribunalen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:42 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Systematische manipulatie tijdens oorlog in Gaza, bewuste en doelgerichte desinformatie van de burgers, censuur, terrorisme ondersteuning (sponsor) etc etc etc Ze hebben blijkbaar vergeten wat er met Goebels gebeurde. Zodra Israël klaar is met die pipisteinen, worden die Westerse media aangepakt. En terecht ook.
Daarom staat ie hier ook op de block. Dat soort wappies steek ik geen tijd meer in.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.
Die is nu al 22 minuten heel hard aan het werk bij het koffieapparaatquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:25 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef Red_85 het volgende:
En iedereen die wil dat criminele asielzoekers direct worden afgewezen voor verblijf hier..
Gister afgefloten door het kabinet en jasser al klaver.
Zelden zoveel achterlijkheid op slechts 3 foto's gezien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:44 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n wereldbeeld heeft hier niets mee te maken, en jij weet daar überhaupt niks van. Wat ik genoemd heb is objectief te bewijzen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Komen er weer tribunalen?![]()
Dat de feiten niet in je wereldbeeld passen, maakt niet dat de feiten niet waar zijn.
Ah, ja die smoes... Criminelen hebben we al genoeg hier. Waarom dan nog meer importeren?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
Rechters hebben geen greintje besef van proportionaliteit dus die moeten gewoon hun grote bek dichthouden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
Dus dan neemt niemand meer beslissingen over straffen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Rechters hebben geen greintje besef van proportionaliteit dus die moeten gewoon hun grote bek dichthouden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |