abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:19:18 #151
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220948830
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, ja die smoes... Criminelen hebben we al genoeg hier. Waarom dan nog meer importeren?
Ik ben daar ook geen voorstander van hoor, maar zoiets werkt te vaak averechts.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:26:12 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220948867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik ben daar ook geen voorstander van hoor, maar zoiets werkt te vaak averechts.
Hoe ga je het dan oplossen? Dit soort schijtvolk wat geen greintje respect heeft maar binnen te laten? Met alle gevolgen voor de maatschappij?

Totaal geen stok achter de deur. Die gasten zien een gevangenisstraf ook niet als straf maar als overwinning omdat ze hier kunnen blijven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:35:57 #153
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220948918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dus dan neemt niemand meer beslissingen over straffen?
Zo moeten in elk geval, net als advocaten, minimumloon verdienen. Meer zijn ze niet waard.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220948987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe ga je het dan oplossen? Dit soort schijtvolk wat geen greintje respect heeft maar binnen te laten? Met alle gevolgen voor de maatschappij?

Totaal geen stok achter de deur. Die gasten zien een gevangenisstraf ook niet als straf maar als overwinning omdat ze hier kunnen blijven.
De oplossing lijkt mij vrij simpel: spoor de mensen op die zich daadwerkelijk misdragen en pak hen aan. Daar is de politie al mee bezig, chapeau. Laat de rest, die zich gewoon normaal gedraagt, met rust i.p.v. ze weg te zetten als "schijtvolk". Anders maak je je zelf ook schuldig aan wangedrag door te generaliseren en haat te zaaien.
pi_220949058
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef Red_85 het volgende:
En iedereen die wil dat criminele asielzoekers direct worden afgewezen voor verblijf hier..

Gister afgefloten door het kabinet en jasser al klaver.


Totaal niet verwacht.


:')
pi_220949078
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
Als een daad bewezen is, lijkt het mij niet aan de rechter om geen straf te geven. Dat lijkt mij niet mogelijk volgens het wetboek, maar het zal vast in de verzachtende omstandigheden liggen. Er moet in ieder geval duidelijk gedefinieerd worden welke daden per definitie tot ontzegging van een verblijfsvergunning leiden en welke tot het intrekken van een verblijfsvergunning (binnen een periode van bijvoorbeeld 5 jaar). Alle loopholes van rechters om te ontzien van straffen, moet je dichten.
pi_220949085
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe ga je het dan oplossen? Dit soort schijtvolk wat geen greintje respect heeft maar binnen te laten? Met alle gevolgen voor de maatschappij?

Totaal geen stok achter de deur. Die gasten zien een gevangenisstraf ook niet als straf maar als overwinning omdat ze hier kunnen blijven.
Gewoon niet binnen laten, opgelost.
graag verwijderen
pi_220949191
https://www.geenstijl.nl/5190143/syriers

Waarom komt deze stront überhaupt binnen? Het is misdadig om de bevolking aan dit soort figuren bloot te stellen.
blablablabla
pi_220949246
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef Red_85 het volgende:
En iedereen die wil dat criminele asielzoekers direct worden afgewezen voor verblijf hier..

Gister afgefloten door het kabinet en jasser al klaver.
Die 2 zouden vroeger voor een tribunaal moeten komen voor landverraad. Tegenwoordig kan dit allemaal in West-Europa. Politiek kan en mag het land vrijwillig naar de kloten helpen. En met hun topsalaris kunnen ze zelf nog wel in een genottelijk plaatsje wonen. In het bedrijfsleven worst je ook op fouten afgerekend. In de politiek kan alles. Geldt voor iedere partij trouwens.
pi_220949306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:21 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat was echt weer een aanfluiting ja. Met Jatten die écht wel wat aan het immigratieprobleem wil doen, en zijn flutpartij schiet vervolgens alle voorstellen om het tuig harder aan te pakken af.

Volstrekt onbetrouwbaar en een waardeloos figuur.
Joh dat gelooft toch niemand. D66 liegt al sinds hun bestaan. Om.over PRO nog maar te zwijgen. PRO is de Islam partij van Nederland. Niks progressiefs aan die partij zolang je meer en meer normen uit de oudheid wil importeren. Hypocriete zakken stront zijn het beiden. Lui zoals hun zijn mede verantwoordelijk voor verkrachtingen en moorden in de toekomst die voortvloeien uit criminelen die ze bewust hebben toegelaten.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:55:52 #161
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220949397
"Hoka Hey!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:57:51 #162
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220949403
De enige en juiste remedie voor dit soort stront!
"Hoka Hey!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:58:22 #163
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220949406
In 2015-2016 werd al gewaarschuwd dat met de massale influx van Syriers de volgende probleemgroep werd binnengehaald in West-Europa.

Zouden zogenaamd veel hoger opgeleid zijn dan andere asielzoekers, veelal seculier en bla bla bla. Zal ongetwijfeld gelden voor sommigen, maar met die stroom is ook weer een enorme berg aan stront meegekomen waar we nog jarenlang de puinhopen van mogen gaan opruimen.
pi_220949426
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
In 2015-2016 werd al gewaarschuwd dat met de massale influx van Syriers de volgende probleemgroep werd binnengehaald in West-Europa.

Zouden zogenaamd veel hoger opgeleid zijn dan andere asielzoekers, veelal seculier en bla bla bla. Zal ongetwijfeld gelden voor sommigen, maar met die stroom is ook weer een enorme berg aan stront meegekomen waar we nog jarenlang de puinhopen van mogen gaan opruimen.
Is allemaal hysterie!!!!
Nergens op gebaseerd!!!

Gezegd;

Judith Sargentini
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:20:27 #165
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_220949583
Kijk, ze zijn getraumatiseerd en ontheemd, dus zijn ze zielig. Het is volstrekt redelijk om telepatische vermogens van het slachtoffer te verwachten, en dus heeft hij elke klap en schop wel verdiend.
pi_220949693
quote:
De daders bleven maar op zijn hoofd inschoppen. „Weer ontvangt de 19-jarige man talloze vuistslagen en trappen. Ook als hij al niet meer beweegt, wordt hij nog geslagen en geschopt.
:N

"Dood aan de ongelovigen" in de praktijk.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:14:30 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220950437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
De oplossing lijkt mij vrij simpel: spoor de mensen op die zich daadwerkelijk misdragen en pak hen aan. Daar is de politie al mee bezig, chapeau. Laat de rest, die zich gewoon normaal gedraagt, met rust i.p.v. ze weg te zetten als "schijtvolk". Anders maak je je zelf ook schuldig aan wangedrag door te generaliseren en haat te zaaien.
Dat 'generaliseren' zorgen ze zelf voor door zo vaak negatief in het nieuws te komen. En voordat je de schuld gaat leggen bij het 'nieuws', don't shoot the messenger. Ze doen het helemaal zelf met hun gore wangedrag.
En haat hebben ze zelf. Te veel. Zoals die 19jarige vakkenvuller merkte.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:50:34 #168
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220951106
Europa is een project waar al zowat een eeuw aan gewerkt wordt. Dit uit zich in de invoering van de ¤, het wegnemen van grenzen – waarmee cultuur, maatschappij en identiteit vertroebelen – en het bevorderen, faciliteren en forceren van immigratie. Ook de verschuiving van de centrale macht naar Brussel hoort hierbij.

Het is beleid dat doelbewust uitgevoerd wordt, maar het komt absoluut niet uit de koker van een zooitje duurbetaalde trekpoppen die om de zoveel tijd roteren. Daar zit een heel andere macht achter. Geef het volk brood, spelen en de illusie dat ze middels stemmen iets kunnen bepalen, en het zijn schaapjes waar makkelijk over te heersen valt. Dit gebeurt zelfs al wordt hun leefomgeving ernstig verstoord of onmogelijk en onleefbaar gemaakt.

We weten inmiddels al decennialang dat het idee van een multiculturele samenleving een mislukking is. Ondanks dat duwen ze de agenda gewoon door. Als je weet dat iets niet goed is en je forceert het dan toch, dan heet dat doelbewust kwaad doen. Met welk exact doel dat gebeurt is niet geheel duidelijk en daar valt over te discussiëren, maar schuilen achter wat verdragen of schuilen achter mogelijke naïviteit ("we wisten niet dat het zo fout zou lopen"), dat is een kansloos excuus. Dus ze zetten gewoon door.

Het probleem is echter dat de maatschappij, de samenleving, nu ook buiten de grote steden begint in te zien welke kant we op gaan. Voor het grootste gedeelte van Nederland was het vroeger altijd een ver-van-mijn-bedshow, maar dat gaat nu simpelweg niet meer op. De kleinste gehuchten krijgen er nu ook mee te maken. De kans dat je ongestoord je leventje in alle rust in je dorpje kan uitzitten, wordt steeds kleiner.

Ja, er zijn gerust nog wel genoeg plekken waar het fijn vertoeven is, maar je kan inmiddels aan de nieuwsberichten zien dat de olievlek steeds groter wordt. Het is allang niet meer alleen iets van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht.

Omdat er gewoonweg niets meer aan te doen is, zijn er nog maar beperkte keuzes mogelijk. Eigenlijk is de enige optie nog het uitwijken naar de fijnere plekken, hopende dat het voor jezelf en je familie of kinderen nog buiten schot blijft. Heb je de centen om uit te wijken? Dan heb je mazzel. Heb je geen centen en kan je niet weg? Dan ben je gewoon de lul en moet je die gifbeker maar accepteren.

Nederland is terminaal ziek. Gezien de ontwikkelingen van alleen al de laatste twee decennia, en als je deze lijn doortrekt tot in de toekomst, een jaar of 20 of 30, dan wordt het hier precies zoals we nu al kunnen zien in de extreem slechte wijken van Parijs en Londen. En dan zijn wij, blanke autochtonen, vogelvrij.
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:04:24 #169
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220951191
IS voorspelde dit al/een deel van hun gestoorde manifest : Stuur zoveel mogelijk tuig uit dat land naar het zwakke barmhartige Europa onder valse voorwenselen , veroorzaak spanningen/burgerloorlog en neem daarna zelf over.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:13:55 #170
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220951251
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Kijk, ze zijn getraumatiseerd en ontheemd, dus zijn ze zielig. Het is volstrekt redelijk om telepatische vermogens van het slachtoffer te verwachten, en dus heeft hij elke klap en schop wel verdiend.
Telepathie bestaat gewoon hoor, maar verder zal dat wel de redenering van de rechter gaan worden als ze al gepakt worden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:45:09 #171
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220952134
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Die nu extra zwaar gestraft gaan worden omdat ze kennelijk niet hebben meegewerkt met het spoedig identificeren van de andere daders. Nietwaar?
Foei, niet meer doen!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:47:41 #172
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220952147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:50 schreef KNAK het volgende:
Europa is een project waar al zowat een eeuw aan gewerkt wordt. Dit uit zich in de invoering van de ¤, het wegnemen van grenzen – waarmee cultuur, maatschappij en identiteit vertroebelen – en het bevorderen, faciliteren en forceren van immigratie. Ook de verschuiving van de centrale macht naar Brussel hoort hierbij.

Het is beleid dat doelbewust uitgevoerd wordt, maar het komt absoluut niet uit de koker van een zooitje duurbetaalde trekpoppen die om de zoveel tijd roteren. Daar zit een heel andere macht achter. Geef het volk brood, spelen en de illusie dat ze middels stemmen iets kunnen bepalen, en het zijn schaapjes waar makkelijk over te heersen valt. Dit gebeurt zelfs al wordt hun leefomgeving ernstig verstoord of onmogelijk en onleefbaar gemaakt.

We weten inmiddels al decennialang dat het idee van een multiculturele samenleving een mislukking is. Ondanks dat duwen ze de agenda gewoon door. Als je weet dat iets niet goed is en je forceert het dan toch, dan heet dat doelbewust kwaad doen. Met welk exact doel dat gebeurt is niet geheel duidelijk en daar valt over te discussiëren, maar schuilen achter wat verdragen of schuilen achter mogelijke naïviteit ("we wisten niet dat het zo fout zou lopen"), dat is een kansloos excuus. Dus ze zetten gewoon door.

Het probleem is echter dat de maatschappij, de samenleving, nu ook buiten de grote steden begint in te zien welke kant we op gaan. Voor het grootste gedeelte van Nederland was het vroeger altijd een ver-van-mijn-bedshow, maar dat gaat nu simpelweg niet meer op. De kleinste gehuchten krijgen er nu ook mee te maken. De kans dat je ongestoord je leventje in alle rust in je dorpje kan uitzitten, wordt steeds kleiner.

Ja, er zijn gerust nog wel genoeg plekken waar het fijn vertoeven is, maar je kan inmiddels aan de nieuwsberichten zien dat de olievlek steeds groter wordt. Het is allang niet meer alleen iets van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht.

Omdat er gewoonweg niets meer aan te doen is, zijn er nog maar beperkte keuzes mogelijk. Eigenlijk is de enige optie nog het uitwijken naar de fijnere plekken, hopende dat het voor jezelf en je familie of kinderen nog buiten schot blijft. Heb je de centen om uit te wijken? Dan heb je mazzel. Heb je geen centen en kan je niet weg? Dan ben je gewoon de lul en moet je die gifbeker maar accepteren.

Nederland is terminaal ziek. Gezien de ontwikkelingen van alleen al de laatste twee decennia, en als je deze lijn doortrekt tot in de toekomst, een jaar of 20 of 30, dan wordt het hier precies zoals we nu al kunnen zien in de extreem slechte wijken van Parijs en Londen. En dan zijn wij, blanke autochtonen, vogelvrij.
We blijven wel stoïcijns D66 stemmen, dus blijkbaar willen we dit.

Klagen kunnen Nederlanders heel goed, daar blijft het meestal bij.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220952223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:50 schreef KNAK het volgende:
Europa is een project waar al zowat een eeuw aan gewerkt wordt. Dit uit zich in de invoering van de ¤, het wegnemen van grenzen – waarmee cultuur, maatschappij en identiteit vertroebelen – en het bevorderen, faciliteren en forceren van immigratie. Ook de verschuiving van de centrale macht naar Brussel hoort hierbij.

Het is beleid dat doelbewust uitgevoerd wordt, maar het komt absoluut niet uit de koker van een zooitje duurbetaalde trekpoppen die om de zoveel tijd roteren. Daar zit een heel andere macht achter. Geef het volk brood, spelen en de illusie dat ze middels stemmen iets kunnen bepalen, en het zijn schaapjes waar makkelijk over te heersen valt. Dit gebeurt zelfs al wordt hun leefomgeving ernstig verstoord of onmogelijk en onleefbaar gemaakt.

We weten inmiddels al decennialang dat het idee van een multiculturele samenleving een mislukking is. Ondanks dat duwen ze de agenda gewoon door. Als je weet dat iets niet goed is en je forceert het dan toch, dan heet dat doelbewust kwaad doen. Met welk exact doel dat gebeurt is niet geheel duidelijk en daar valt over te discussiëren, maar schuilen achter wat verdragen of schuilen achter mogelijke naïviteit ("we wisten niet dat het zo fout zou lopen"), dat is een kansloos excuus. Dus ze zetten gewoon door.

Het probleem is echter dat de maatschappij, de samenleving, nu ook buiten de grote steden begint in te zien welke kant we op gaan. Voor het grootste gedeelte van Nederland was het vroeger altijd een ver-van-mijn-bedshow, maar dat gaat nu simpelweg niet meer op. De kleinste gehuchten krijgen er nu ook mee te maken. De kans dat je ongestoord je leventje in alle rust in je dorpje kan uitzitten, wordt steeds kleiner.

Ja, er zijn gerust nog wel genoeg plekken waar het fijn vertoeven is, maar je kan inmiddels aan de nieuwsberichten zien dat de olievlek steeds groter wordt. Het is allang niet meer alleen iets van Den Haag, Rotterdam, Amsterdam of Utrecht.

Omdat er gewoonweg niets meer aan te doen is, zijn er nog maar beperkte keuzes mogelijk. Eigenlijk is de enige optie nog het uitwijken naar de fijnere plekken, hopende dat het voor jezelf en je familie of kinderen nog buiten schot blijft. Heb je de centen om uit te wijken? Dan heb je mazzel. Heb je geen centen en kan je niet weg? Dan ben je gewoon de lul en moet je die gifbeker maar accepteren.

Nederland is terminaal ziek. Gezien de ontwikkelingen van alleen al de laatste twee decennia, en als je deze lijn doortrekt tot in de toekomst, een jaar of 20 of 30, dan wordt het hier precies zoals we nu al kunnen zien in de extreem slechte wijken van Parijs en Londen. En dan zijn wij, blanke autochtonen, vogelvrij.
Het initiële idee was geen verkeerde we zijn inderdaad alleen totaal niet voorbereid op de hordes met kanslozen die we binnen laten die op alle meetbare onderdelen onze samenleving verzwakken. Het idee van een continentaal Europa dat met elkaar samenwerkt en elkaar versterkt daar ben ik nog steeds een voorstander van.

Ik woon ook graag in een buurt waar de buurman het ook goed heeft. Dus dat we samen landen als Polen, Kroatië en noem ze maar op naar betere levensstandaarden helpen waarna ze in het geheel uiteindelijk ook direct en indirect weer bijdragen aan onze levenstandaarden daar geloof ik wel.

Die culturele diversiteit die we sowieso al hebben binnen de Europese grenzen is iets wat we moeten koesteren en wat veel waard is. Met het binnenlaten van die islamitische hordes vernietigen we juist wat Europa mooi en sterk kan maken. Ironisch genoeg draaien de mensen die propaganderen voor diversiteit te zijn alle diversiteit die we hebben de nek om. Dat is waar Europa een complete 'overreach' doet door identiteit en cultuur te willen sturen met geweld afdwingen.

Die boodschap resoneert alleen voor mensen die zichzelf al waardeloos vinden. Zijn er blijkbaar ook een boel, maar niet de meerderheid dus dat is gedoemd om te falen.. alleen helaas gaat dat nog wel even duren.
  woensdag 3 juni 2026 @ 19:17:29 #174
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220952372
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:47 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
We blijven wel stoïcijns D66 stemmen, dus blijkbaar willen we dit.

Klagen kunnen Nederlanders heel goed, daar blijft het meestal bij.
"we" valt wel mee. D66 is een van de 5 grotere partijen in een diep versplintert politiek landschap.

Dan erbij D66 heeft zichzelf gewoon een hoog opgeleid, politiek correct deug keurslijf aangemeten. Wat onzettend lekker valt bij de bourgeoisie in de witte bubbel. Die staan te kwijlen om daarop te stemmen. Bekt zo lekker op de borrel van je deugkring.

Ondertussen is D66 niet meer dan wat abstract gewauwel dat echte problemen uit de weggaat. En dat verdedigt met misplaatste morele hooghartigheid waar iedereen die net iets verder kijkt natuurlijk zo doorheen prikt.
pi_220952373
tiktok
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')