Dit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Klagen kunnen Nederlanders heel goed, daar blijft het meestal bij.
Stemmen..quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
"we" valt wel mee. D66 is een van de 5 grotere partijen in een diep versplintert politiek landschap.
Dan erbij D66 heeft zichzelf gewoon een hoog opgeleid, politiek correct deug keurslijf aangemeten. Wat onzettend lekker valt bij de bourgeoisie in de witte bubbel. Die staan te kwijlen om daarop te stemmen. Bekt zo lekker op de borrel van je deugkring.
Ondertussen is D66 niet meer dan wat abstract gewauwel dat echte problemen uit de weggaat. En dat verdedigt met misplaatste morele hooghartigheid waar iedereen die net iets verder kijkt natuurlijk zo doorheen prikt.
Dat is precies in hun val trappen. Die 'buurtsteun' aan Polen en Kroatië bedoelt voor de levensstandaard? Dat is gewoon de eerste fase van het wegvagen van soevereiniteit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het initiële idee was geen verkeerde we zijn inderdaad alleen totaal niet voorbereid op de hordes met kanslozen die we binnen laten die op alle meetbare onderdelen onze samenleving verzwakken. Het idee van een continentaal Europa dat met elkaar samenwerkt en elkaar versterkt daar ben ik nog steeds een voorstander van.
Ik woon ook graag in een buurt waar de buurman het ook goed heeft. Dus dat we samen landen als Polen, Kroatië en noem ze maar op naar betere levensstandaarden helpen waarna ze in het geheel uiteindelijk ook direct en indirect weer bijdragen aan onze levenstandaarden daar geloof ik wel.
Die culturele diversiteit die we sowieso al hebben binnen de Europese grenzen is iets wat we moeten koesteren en wat veel waard is. Met het binnenlaten van die islamitische hordes vernietigen we juist wat Europa mooi en sterk kan maken. Ironisch genoeg draaien de mensen die propaganderen voor diversiteit te zijn alle diversiteit die we hebben de nek om. Dat is waar Europa een complete 'overreach' doet door identiteit en cultuur te willen sturen met geweld afdwingen.
Die boodschap resoneert alleen voor mensen die zichzelf al waardeloos vinden. Zijn er blijkbaar ook een boel, maar niet de meerderheid dus dat is gedoemd om te falen.. alleen helaas gaat dat nog wel even duren.
Machtsblokken als China en Amerika en in mindere mate India spelen ons anders veel te makkelijk tegen elkaar uit als we daar geen blok tegenover zetten. Een drugsverslaafde zwerver steekt je graag neer voor wat meth, dus we moeten zorgen dat we geen zwervers in onze buurt hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:33 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat is precies in hun val trappen. Die 'buurtsteun' aan Polen en Kroatië bedoelt voor de levensstandaard? Dat is gewoon de eerste fase van het wegvagen van soevereiniteit.
Die islamitische hordes zijn geen weeffoutje of overreach van Brussel of wie dan ook; het is de bedoeling. Het doelbewust importeren van een onverenigbare cultuur is hét middel om de Europese identiteit en de natiestaat definitief te breken. Pas als de chaos compleet is, kan de centrale macht de totale controle grijpen.
als klein handelsland hebben we die Europese vuist geopolitiek hard nodig, maar dat mag nooit ten koste gaan van onze identiteit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Machtsblokken als China en Amerika en in mindere mate India spelen ons anders veel te makkelijk tegen elkaar uit als we daar geen blok tegenover zetten. Een drugsverslaafde zwerver steekt je graag neer voor wat meth, dus we moeten zorgen dat we geen zwervers in onze buurt hebben.
Geen afgunst en jaloezie binnen in onze nabijheid daarnaast hebben we ook voor onszelf het hele continent wel nodig om competitief te zijn dus grote weerstand en verschillen van land tot land met overal extra lagen van complexiteit en overhead is geen recept voor succes. Helemaal niet in een wereld als nu die i.t.t. de oude wereld erg klein is geworden.
Dat het wat soevereiniteit kost en je soms wat moet geven om later/ergens anders te kunnen nemen dan heb ik dat er best voorover. Wat ik er niet voor over heb en wel echt een probleem mee heb is inleveren op identiteit. Zijn genoeg mensen die roepen dat dit waanzin is en dit niet aan de hand is of gaat gebeuren, maar dat zijn dan ook weer dezelfde mensen die roepen dat de Nederlandse identiteit helemaal niet bestaat.
Misschien als ik Duits of Frans was geweest dat ik helemaal los van Europa zou willen opereren dat weet ik niet, nooit echt over nagedacht maar als Nederlander gaat dat voor ons nooit een betere uitkomst opleveren. Wij zijn niet voor niets zelf de aanjager geweest voor de EEG en dat heeft ons veel gebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |