abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220947324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.
Nu punt anaal is dan ook een walgelijk extreemlinks bolwerk. Steek ik allang geen moeite meer in. Kritiek op de 'redactie' daar: verboten!
pi_220947393
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:00 schreef SwebbeSensje het volgende:

[..]
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.
Ze willen zoveel laat ze eerst de bluf maar waar maken ik zie teveel bluffers.
pi_220947397
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom zijn die lui toch altijd zo lelijk? Ik begin bijna een patroon te zien.

Net als bij onze mensen met onbegrepen gedrag, die zijn ook altijd heel lelijk.
Niet alleen qua uitstraling maar ook qua kleding. En dan ben ik niet racistisch, want mensen die dit gedrag vertonen zijn totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.

Witte badstof sokken, lelijke zwarte jassen en vaak zo’n smerig oud joggingbroekje.
Vies snorretje en nooit alleen maar altijd in een roedel.

En zo’n te strakke skinnyjeans met hoog water pijpen. :r

En zo’n goedkoop kapsel, opgeschoren met bovenop wat langer haar…
productie van neven en nichten. Dan krijg je dat.

Benieuwd of deze gastjes gepakt gaan worden. Walgelijk en laf. Maargoed what else is new.
pi_220947405
Blijft mooi dat de NOS met geen woord rept over de achtergrond van deze mogelijke statushouders, terwijl dat juist in deze best van belang is.

En helemaal bizar dat deze ratten geblured worden op de site terwijl de politie de beelden wel normaal delen
pi_220947438
Wat een walgelijke gasten :r Zet ze in het vliegtuig en flikker ze er boven Syrië uit. Als het Syriers zijn dan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220947445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:13 schreef DefKu het volgende:

[..]
Van Mick van Wely:

Volgens de politie zijn het inderdaad waarschijnlijk Syriërs. Met een stuk of 10 tegelijk tegen 1 jongen. Het is altijd hetzelfde liedje: met een grote groep een individu molesteren. In Groningen is eerder al een gebiedsverbod uitgevaardigd tegen Syrische jeugd
Breidt dat gebiedsverbod maar uit naar heel Europa.
pi_220947518
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:03 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Nu punt anaal is dan ook een walgelijk extreemlinks bolwerk. Steek ik allang geen moeite meer in. Kritiek op de 'redactie' daar: verboten!
Er komt tijd dat ze voor de rechter worden gesleept. Er wordt aan gewerkt.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220947597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ambtenaar heeft het maar druk met al die nieuwsberichten over rotzooi trappende asielzoekers proberen te ontkrachten.
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ReplaR op 03-06-2026 08:40:54 ]
pi_220947614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:09 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Er komt tijd dat ze voor de rechter worden gesleept. Er wordt aan gewerkt.
:')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:38:32 #135
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220947646
Deporteren deze teringzooi, enkeltje zwemreis terug naar de zandbak waar dit schorem thuishoort. Optiefen met dat k.. volk!!!
"Hoka Hey!"
pi_220947661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:32 schreef Hallojo het volgende:

[..]
:')
Systematische manipulatie tijdens oorlog in Gaza, bewuste en doelgerichte desinformatie van de burgers, censuur, terrorisme ondersteuning (sponsor) etc etc etc Ze hebben blijkbaar vergeten wat er met Goebels gebeurde. Zodra Israël klaar is met die pipisteinen, worden die Westerse media aangepakt. En terecht ook.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220947693
Wat dacht je dan? Dacht je dat als je slachtoffers van het Syrische regime hier importeert dat er dan ook geen Regime voorstanders zouden komen? En dacht je dat die denken: Na joh dat "conflict" wat we hadden met de regering dat vergeten we allemaal, we zijn nu immers in Nederland, oh sweet summer child.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:45:48 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220947711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:00 schreef SwebbeSensje het volgende:

[..]
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.
Dan kunnen ze het wel inderdaad. Opeens. En doet de dpg pers en media mee je te framen als nazi.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:47:22 #139
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220947718
En iedereen die wil dat criminele asielzoekers direct worden afgewezen voor verblijf hier..

Gister afgefloten door het kabinet en jasser al klaver.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220947780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Linkse goedpraters incoming

Niet gezien
pi_220948026
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:42 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Systematische manipulatie tijdens oorlog in Gaza, bewuste en doelgerichte desinformatie van de burgers, censuur, terrorisme ondersteuning (sponsor) etc etc etc Ze hebben blijkbaar vergeten wat er met Goebels gebeurde. Zodra Israël klaar is met die pipisteinen, worden die Westerse media aangepakt. En terecht ook.
Komen er weer tribunalen? :')

Dat de feiten niet in je wereldbeeld passen, maakt niet dat de feiten niet waar zijn.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_220948117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.
Daarom staat ie hier ook op de block. Dat soort wappies steek ik geen tijd meer in.
pi_220948134
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:25 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Er staat 030 achter z'n naam, dat betekent dat ie ambtenaar in Utrect is, dus hele grote kans dat ie van Pro is, en voor Pro is dat normaal om te ontkennen.
Die is nu al 22 minuten heel hard aan het werk bij het koffieapparaat
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:27:28 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220948221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef Red_85 het volgende:
En iedereen die wil dat criminele asielzoekers direct worden afgewezen voor verblijf hier..

Gister afgefloten door het kabinet en jasser al klaver.
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220948242
quote:
Zelden zoveel achterlijkheid op slechts 3 foto's gezien.

Gezamelijk IQ van 10.
pi_220948413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Komen er weer tribunalen? :')

Dat de feiten niet in je wereldbeeld passen, maakt niet dat de feiten niet waar zijn.
M'n wereldbeeld heeft hier niets mee te maken, en jij weet daar überhaupt niks van. Wat ik genoemd heb is objectief te bewijzen.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220948476
Terugsturen naar hun land Istanbul.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:15:11 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220948814
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
Ah, ja die smoes... Criminelen hebben we al genoeg hier. Waarom dan nog meer importeren?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:16:57 #149
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220948821
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan gaat een rechter straks geen straf geven omdat dit een verplichting is en omdat dat dan een buitenproportionele straf is. Geen idee wat daar aan te doen, want wat mij betreft mogen de regels voor mensen die zich bewezen misdragen zo streng als wat zijn.
Rechters hebben geen greintje besef van proportionaliteit dus die moeten gewoon hun grote bek dichthouden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 10:18:38 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220948828
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Rechters hebben geen greintje besef van proportionaliteit dus die moeten gewoon hun grote bek dichthouden.
Dus dan neemt niemand meer beslissingen over straffen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')