abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942000
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:33 schreef MichaelScott het volgende:
Het voordeel is wel dat dit kabinet ook niets kapotmaakt als ze niets bereiken.
Zeg dat niet te hard, gasvoorraad is nog maar 16%, gaat nog leuk worden komende winter.
pi_220942047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Lidewij gaat onze nieuwe 1e vrouwelijke premier worden! :Y :Y :Y

Bekijk deze YouTube-video

^O^ ^O^ ^O^
Kans is heel klein dat zij premier mag worden. Als Wilders al niet eens mocht, en die had overweldigend geworden en had mensen die met hem wilden samenwerken. Misschien dat JA21 en PVV met FvD willen samenwerken, maar anders ook niet. Dus dan moet er al echt een soort revolutie uitbreken.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:31:34 #53
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220942167
Het kan wel! niet!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:33:47 #54
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220942182
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:55 schreef Bocaj het volgende:
Lidewij gaat onze nieuwe 1e vrouwelijke premier worden! :Y :Y :Y

Bekijk deze YouTube-video

^O^ ^O^ ^O^
Zelfs als FvD een regering zou kunnen vormen, dan denk ik dat Baudet weer naar voren stapt en het plekje overneemt van Lidewij.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:36:03 #55
65846 Bocaj
47th President.
pi_220942197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Zelfs als FvD een regering zou kunnen vormen, dan denk ik dat Baudet weer naar voren stapt en het plekje overneemt van Lidewij.
Nee, zou meteen zelfmoord zijn van FVD. Baudet gewoon in de kamer laten en ook niet minister laten worden.
pi_220942213
Wie zijn toch die mensen?

:')
pi_220942230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:51 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Waarom maak je mij niet gelijk uit voor racist?
Ik zag dit filmpje op Reddit en dit is hoe ik links ook ervaar, ook op dit forum.

https://www.reddit.com/r/(...)u1o3u/extreemrechts/
greetings and salutations
pi_220942235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:37 schreef Toine51 het volgende:
Wie zijn toch die mensen?

:')


Ja, wie zijn toch die mensen, die niet denken zoals wij D66ers denken?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 12:45:33 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220942261
"Meeste Nederlanders voor opvang van asielzoekers én voor de spreidingswet"

Gaan ze deze kolder nu blijven herhalen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220942284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik zag dit filmpje op Reddit en dit is hoe ik links ook ervaar, ook op dit forum.

https://www.reddit.com/r/(...)u1o3u/extreemrechts/
Na een paar seconden weer af gezet. Ik weet dat het satire is, maar ook dat er ongelooflijk veel debielen in dit land zijn die werkelijk zo denken en doen.
pi_220942295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
"Meeste Nederlanders voor opvang van asielzoekers én voor de spreidingswet"

Gaan ze deze kolder nu blijven herhalen?
Is bullshit..
Ze vragen alleen de geitenwollensokken dragende Nimby's naar hun mening...
pi_220942309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:38 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ze kan in elk geval de rug recht houden als ze onder vuur komt te liggen.
Dat zie ik ik Jetten, Klaver en zeker niet Bontenbal niet doen. Dat zijn weekdieren op champions league niveau.

In de praktijk zal ze echter weinig klaarspelen in een samenleving waarbij ambtenarij, media en rechterlijke macht tot op het bot geinfiltreerd zijn met het dodelijke D66/GL gedachtengoed.
Wanneer ik s'ochtends om 9 uur wakker word bid ik eerst richting Jesse Klaver
Bij het tandenpoetsen om 10 uur zeg ik tegen mijzelf honderd keer in de spiegel "het kan wel"

Tijdens de lunch van 12 uur hebben we het over Karl Max en hoe Kaag zoveel op hem lijkt

Om 4 uur in de lift naar beneden roepen we in koor "slava Ukraine"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:21:03 #63
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220942693
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:45 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
En sinterklaas bestaat
Ik heb hem regelmatig gezien, dus ja! :Y
pi_220942951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik zag dit filmpje op Reddit en dit is hoe ik links ook ervaar, ook op dit forum.

https://www.reddit.com/r/(...)u1o3u/extreemrechts/
Kijktip op Netflix : The Hunt

Een extreme uitvergroting van wat er gebeurt als de linksgekkies hun zin krijgen.
pi_220942992
Naast alle (voorgenomen) veranderingen bekruipt mij ook het gevoel dat dit kabinet zo mogelijk nog slechter aan PR doet dan het schoof experiment.

Sinds ze geïnstalleerd is komen er alleen maar hakblok maatregelen en andere narigheid uit den haag. Nu snap ik dat ze zelf vinden dat er dingen anders moeten, maar waar zijn de investeringen, de hoop en zingevende maatregelen? Het is allemaal asociaal sloopbeleid wat je meekrijgt.
  Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 14:12:33 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220943029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik zag dit filmpje op Reddit en dit is hoe ik links ook ervaar, ook op dit forum.

https://www.reddit.com/r/(...)u1o3u/extreemrechts/
Dat zijn voor mijn gevoel 3 tot 5 users de max hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 juni 2026 @ 14:26:26 #67
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220943107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Kijktip op Netflix : The Hunt

Een extreme uitvergroting van wat er gebeurt als de linksgekkies hun zin krijgen.
Oh dat vond ik echt een leuke film.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220945490
quote:
Afgang dreigt voor minister Sjoerdsma, kabinet zoekt steun voor begroting in senaat: ’Hij jaagt links én rechts in de gordijnen’

DEN HAAG - Een afgang voor minister Sjoerd Sjoerdsma (Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking) en het complete kabinet hangt in de lucht. De Eerste Kamer dreigt namelijk de begroting van de D66-minister weg te stemmen. De top van het kabinet is volgens betrokkenen inmiddels druk in de weer om de bewindsman rugdekking te geven.

https://www.telegraaf.nl/(...)ijnen/154787832.html
De stuitende arrogantie van Sjoerd Sjoerdsma helpt natuurlijk ook niet mee.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:26 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220948760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De stuitende arrogantie van Sjoerd Sjoerdsma helpt natuurlijk ook niet mee.
Bron: De Telegraaf....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220948780
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Bron: De Telegraaf....
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.

Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.

De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:18:42 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220948829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:10 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.

Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.

De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
Ik ben geen aanhanger van Sjoerdsma of D'66. Ik zeg alleen dat je kritisch moet blijven op je bronnen :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220948842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk flauwekul van dezelfde strekking als wanneer iemand zou roepen dat NWS vol zit met neonazi’s.
Beiden kunnen gewoon waar zijn.
pi_220948854
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben geen aanhanger van Sjoerdsma of D'66. Ik zeg alleen dat je kritisch moet blijven op je bronnen :)
Nou ja, een ad hominem maken als een reactie is nooit zo sterk, maar inderdaad, kritisch blijven op een bron is altijd goed. Het zou je dan wel sieren om dat aan te tonen door (een deel van) de reportage van de Telegraaf te ontkrachten met andere bronnen, maar goed, dat ben ik.
pi_220949461
quote:
82s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niemand mist die niks presterende engnek.
Precies dat.

Hij was nog niet zo lang geleden met wat bodyguards hier bij het Afrikaanderplein om even te filmen hoeveel allochtonen daar rond lopen. Afrikaanderwijk is een plek waar veel allochtonen wonen, dat klopt. En dan? En dan 's avonds op de socials plaatsen dat deze plek in niks nog op Nederland lijkt blabla. Moraal van het verhaal, dit heeft weer aardig wat centen gekost en is compleet nutteloos geweest. Het leiddt alleen maar tot meer haat en verdeling.

Alleen maar even een filmpje van de buurt op de socials gooien met wat tekst erbij en dat was het dan :N Aapjes kijken was het. Niks meer en niks minder.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-06-2026 13:31:56 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:55:36 #75
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220949788
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Aapjes kijken was het. Niks meer en niks minder.
Poah :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')