Liever te warm dan te koud... kou vind ik verschrikkelijk oncomfortabelquote:Op zondag 2 augustus 2026 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isoleren is niet fijn hoor voor de zomermaanden. Sinds ze hier geisoleerd hebben is het in de zomer niet uit te houden.
Een woningbouwcorporatie mag geen huurverhoging vragen voor isolatiemaatregelen bij een zittende huurder
Wat zijn dat?quote:
Zonwering krijg ik ook niet. Maar goed, gordijnen en zweetquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope. Geen zonwering gekregen. Heb zelf wel screens aangeschaft voor beneden. Ik zit zelf dicht bijnier vuur bij de woningcoöperatie maar aan hitte stress doen ze helaas nog niets.
Zelf Aangebrachte Voorzieningenquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Liever te warm dan te koud... kou vind ik verschrikkelijk oncomfortabel
[..]
Wat zijn dat?
[..]
Zonwering krijg ik ook niet. Maar goed, gordijnen en zweet
Oh, nee heb ik niet. Tenzij een prikbord en één plank aan de muur geldt? Daar komen ze niet bij in de buurtquote:
Nee, dat bedoelen ze niet lolquote:Op zondag 2 augustus 2026 16:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, nee heb ik niet. Tenzij een prikbord en één plank aan de muur geldt? Daar komen ze niet bij in de buurtdus nvt voor mij
Slim, van dat kleins, al schuif ik eindeloos door en het komt in het verkeerde de knutsel afquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:25 schreef spellie38 het volgende:
Zomerproject hier begint meestal met iets kleins dat je binnen een weekend af hebt, anders schuift het weer naar september. Iemand nog tips voor buitenwerken als het echt warm wordt?
quote:
Bewolkt en het wordt 20 graden. Dat is zelfs frisser dan jouw gewenste 22 gradenquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]he lieverd. Jou mooi weer houdt maar aan he
Hier wordt het 25 vandaagquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bewolkt en het wordt 20 graden. Dat is zelfs frisser dan jouw gewenste 22 graden
Misschien wel tussen beidequote:Op maandag 10 augustus 2026 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik woon in het hoge noorden tussen de ijsberen (of waren het nou pinguïns)
Sneeuwwwwwwwwquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
We krijgen van woensdag tot en met zondag wel weer erg warm weer
Alleen ik ben het wel zat voor dit jaar... Tijd voor herfst en feestdagen
Holymoly. Beetje een plan om dat door te komen? De warmste dag is hier 34 graden.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wel tussen beide![]()
Donderdag en vrijdag wordt het bloedje heet hier
[ afbeelding ]
Op kerst, O&N en mijn verjaardag. Eventueel op vrije dagen, maar niet zoveel als afgelopen winterquote:
Met stress schiet je niets op he, heb je alleen je zelf meequote:Op maandag 10 augustus 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Holymoly. Beetje een plan om dat door te komen? De warmste dag is hier 34 graden.
Gelukkig hoef ik deze week niet zoveel meerVandaag even flink schoonmaken en dan pas in het weekend weer
Stressgedoe
Stress is helaas niet iets dat je even "uit" kan zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met stress schiet je niets op he, heb je alleen je zelf mee
Je moet maar zo denken als je vandaag iets moet doen wat jij stress vindt je kan denken waar maak ik mij druk om morgen is het alweer voorbij. Of met een uurtje is het over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |