Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:58 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik weet dat dat de wet is, maar ik zou de wet dus veranderen.
En in Amerika hebben ze ook geen hele strikte vrijheid van meningsuiting en daar kan het ook. Dus zie het probleem niet zo.
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom staat vluchtelingen hier tussen haakjes? Jij wil stellen dat bijvoorbeeld mensen die moest vluchten voor de Holocaust, geen echte vluchtelingen waren?
[..]
Er wordt met name geconstateerd dat vanwege religieus en etnisch tribalisme, jij niet in staat bent objectief te oordelen over deze situatie en daardoor constant aan totaalidiote geschiedvervalsing doet.
Hier trouwens weer. Want je stelt dus dat 'de Palestijnen' vluchtende Joden uit Europa hadden tegen moeten houden, maar zij hadden daar helemaal geen zeggenschap over, dat waren de Britten.
En de Britten hebben trouwens ook honderduizenden Arabieren toegelaten uit veel andere Arabische en Islamitische landen, die afkwamen op de werkgelegenheid die er instond door alle investeringen in dit gebied.
Egyptenaren, Syriërs, Libanezen, Jordaniërs, zelfs mensen uit Noord-Afrika. Hadden die dan wel toegang moeten krijgen?
Ten koste van de Arabieren? Op welke manier precies?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.
Uitstekend idee. Dat laat mensen ook wel wat meer oppassen voordat ze hun mening geven!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:40 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.
Precies. Het eist bepaalde level van verantwoordelijkheid. Maar ik denk niet dat de huidige politiek het ooit toelaat. Ze vallen al flauw van een YouTube-filmpje met een niet gebluurde raket inslag.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Dat laat mensen ook wel wat meer oppassen voordat ze hun mening geven!
Dat lijkt zo. Er zullen vast wel "incidenten" zijn, vooral de eerste 5-10 jaar. Maar op lange termijn wordt de samenleving veel volwassener en gezonder. Israel is daar een heel goed voorbeeld van. Net zo veel polarisatie als hier in NL en toch zijn er weinig tot geen incidenten. Maar goed, die topic gaat daar niet over, ik zie dat er al een heleboel posts zujn schoongemaakt, zal de moderators niet meer irriteren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
Wapens in de huidige ontwrichte samenlevingen vol polarisatie en frictie is natuurlijk een slecht idee.
Volgens VN waren er 1,8M joden die zijn met geweld en pogroms weggejaagd uit hun huizen in Iraq, Iran, Syrië, Turkije, Libanon, Egypte, Morocco, Libië, Yemen, enz. Ze zijn allemaal naar Israël gegaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.
Ja tuurlijk, jongen. En dan net als in Amerika elke week een school shooting met tig doden en gewonden, plus al die heethoofden in onze maatschappij die niet eens tot tien kunnen tellen om te bedaren.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:40 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.
Dit figuur was zo vaak racistisch tegenover Blanken. Oorverdovende stilte. Nu het om het zelfverklaarde uitverkoren volk gaat moet ineens alles uit de kast worden getrokkenquote:Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
Geen plek in Nederland voor jodenhaat en mensen die met hakenkruizen rondlopen.
Ja, in de VS is het een zootje, ben wel mee eens. Maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Er zijn ook andere voorbeelden waar het wapenbezit niet samen hangt met random shooting. Nogmaals, het vergt wat verantwoordelijkheid. Ik ben zelf heel vroeg met wapens leren omgaan maar dat betekent niet dat ik bij iedere ruzie het zou uit gaan trekken. Criminelen die aan de wapens willen komen, die komen er sowieso aan. Een bevolking die zich kan bewapend verdedigen heeft totaal andere mentaliteit. Dus ik zie er veel meer voordelen dan nadelen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:38 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, jongen. En dan net als in Amerika elke week een school shooting met tig doden en gewonden, plus al die heethoofden in onze maatschappij die niet eens tot tien kunnen tellen om te bedaren.
Als je dat zo graag wilt, kun je altijd nog verhuizen naar de VS.
De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom staat vluchtelingen hier tussen haakjes? Jij wil stellen dat bijvoorbeeld mensen die moest vluchten voor de Holocaust, geen echte vluchtelingen waren?
Check je data.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?
CIDI is toch totaal niet serieus te nemen met hun steun voor de oorlogsmisdadigers in Israël.quote:
Da's jouw mening.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
CIDI is toch totaal niet serieus te nemen met hun steun voor de oorlogsmisdadigers in Israël.
Voor, tijdens en na de Holocaust vluchten honderduizenden Joden naar het Britse Mandaatgebied dat nu Israël is. Ruim een kwart van het Israëlische leger dat de Onafhankelijkheidsoorlog vocht, bestond uit Holocaust-overlevenden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?
Op twee verdwaalde neo-nazi’s na echt niemand die een fuck geeft dus. Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de fotoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-begonnen~a5586e59/
We missen alleen Elon nog.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de foto
Heel wat anders dan de Pro Pali idioten die lopen te intimideren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Op twee verdwaalde neo-nazi’s na echt niemand die een fuck geeft dus. Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de foto
Eind goed al goed
Beide vrij kansloze groeperingen. Al moet ik om het CIDI nog wel regelmatig lachen. Die zien echt overal antisemitisme in, zelfs in het Jumbo juichjackquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heel wat anders dan de Pro Pali idioten die lopen te intimideren.
Dat was 1 sneu iemand en is er gelijk af gehaald. Ik vind het ook ver gezocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beide vrij kansloze groeperingen. Al moet ik om het CIDI nog wel regelmatig lachen. Die zien echt overal antisemitisme in, zelfs in het Jumbo juichjack
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |