abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220965014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik weet dat dat de wet is, maar ik zou de wet dus veranderen.

En in Amerika hebben ze ook geen hele strikte vrijheid van meningsuiting en daar kan het ook. Dus zie het probleem niet zo.
Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220965587
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom staat vluchtelingen hier tussen haakjes? Jij wil stellen dat bijvoorbeeld mensen die moest vluchten voor de Holocaust, geen echte vluchtelingen waren?
[..]
Er wordt met name geconstateerd dat vanwege religieus en etnisch tribalisme, jij niet in staat bent objectief te oordelen over deze situatie en daardoor constant aan totaalidiote geschiedvervalsing doet.

Hier trouwens weer. Want je stelt dus dat 'de Palestijnen' vluchtende Joden uit Europa hadden tegen moeten houden, maar zij hadden daar helemaal geen zeggenschap over, dat waren de Britten.

En de Britten hebben trouwens ook honderduizenden Arabieren toegelaten uit veel andere Arabische en Islamitische landen, die afkwamen op de werkgelegenheid die er instond door alle investeringen in dit gebied.

Egyptenaren, Syriërs, Libanezen, Jordaniërs, zelfs mensen uit Noord-Afrika. Hadden die dan wel toegang moeten krijgen?
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:11:03 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220965601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.
Ten koste van de Arabieren? Op welke manier precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220966129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:40 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.
Uitstekend idee. Dat laat mensen ook wel wat meer oppassen voordat ze hun mening geven!
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220967937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 15:38 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Uitstekend idee. Dat laat mensen ook wel wat meer oppassen voordat ze hun mening geven!
Precies. Het eist bepaalde level van verantwoordelijkheid. Maar ik denk niet dat de huidige politiek het ooit toelaat. Ze vallen al flauw van een YouTube-filmpje met een niet gebluurde raket inslag.
I carried the fire before I knew its name.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:02:19 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220968279
Wapens in de huidige ontwrichte samenlevingen vol polarisatie en frictie is natuurlijk een slecht idee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220972096
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 22:02 schreef HowardRoark het volgende:
Wapens in de huidige ontwrichte samenlevingen vol polarisatie en frictie is natuurlijk een slecht idee.
Dat lijkt zo. Er zullen vast wel "incidenten" zijn, vooral de eerste 5-10 jaar. Maar op lange termijn wordt de samenleving veel volwassener en gezonder. Israel is daar een heel goed voorbeeld van. Net zo veel polarisatie als hier in NL en toch zijn er weinig tot geen incidenten. Maar goed, die topic gaat daar niet over, ik zie dat er al een heleboel posts zujn schoongemaakt, zal de moderators niet meer irriteren.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220972115
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nee de meeste waren geen vluchtelingen. Het waren mensen met een doel en dat is een staat stichten ten koste van Palestijnen. Voordat Hitler ook maar enige macht had, waren ze dat plan al aan het uitvoeren.
Volgens VN waren er 1,8M joden die zijn met geweld en pogroms weggejaagd uit hun huizen in Iraq, Iran, Syrië, Turkije, Libanon, Egypte, Morocco, Libië, Yemen, enz. Ze zijn allemaal naar Israël gegaan.

700k arabieren vluchtten uit Israël naar arabische landen.
1,8M joden vluchtten naar Israël uit arabische landen.

Dus die arabieren moeten niet gaan zeuren.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220972471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 12:40 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Als je de VS als voorbeeld neemt zou ik met legalisatie van de wapens beginnen.
Ja tuurlijk, jongen. En dan net als in Amerika elke week een school shooting met tig doden en gewonden, plus al die heethoofden in onze maatschappij die niet eens tot tien kunnen tellen om te bedaren.
Als je dat zo graag wilt, kun je altijd nog verhuizen naar de VS.
pi_220972579
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
Geen plek in Nederland voor jodenhaat en mensen die met hakenkruizen rondlopen.
Dit figuur was zo vaak racistisch tegenover Blanken. Oorverdovende stilte. Nu het om het zelfverklaarde uitverkoren volk gaat moet ineens alles uit de kast worden getrokken :')
pi_220973499
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:38 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, jongen. En dan net als in Amerika elke week een school shooting met tig doden en gewonden, plus al die heethoofden in onze maatschappij die niet eens tot tien kunnen tellen om te bedaren.
Als je dat zo graag wilt, kun je altijd nog verhuizen naar de VS.
Ja, in de VS is het een zootje, ben wel mee eens. Maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Er zijn ook andere voorbeelden waar het wapenbezit niet samen hangt met random shooting. Nogmaals, het vergt wat verantwoordelijkheid. Ik ben zelf heel vroeg met wapens leren omgaan maar dat betekent niet dat ik bij iedere ruzie het zou uit gaan trekken. Criminelen die aan de wapens willen komen, die komen er sowieso aan. Een bevolking die zich kan bewapend verdedigen heeft totaal andere mentaliteit. Dus ik zie er veel meer voordelen dan nadelen.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220973859
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:36:36 #139
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_220973963
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom staat vluchtelingen hier tussen haakjes? Jij wil stellen dat bijvoorbeeld mensen die moest vluchten voor de Holocaust, geen echte vluchtelingen waren?

De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?
Prrrrr
pi_220974016
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:36 schreef mspoez het volgende:

[..]
De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?
Check je data.
I carried the fire before I knew its name.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:51:44 #141
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_220974044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:48 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Check je data.
Mijn geschiedenisboek zegt dat de staat Israël in 1948 is verzonnen. Klopt dat niet?
Prrrrr
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:56:20 #142
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220974075
quote:
CIDI is toch totaal niet serieus te nemen met hun steun voor de oorlogsmisdadigers in Israël.
Blaf me vol
pi_220974094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:56 schreef Irmak_Spermabak het volgende:

[..]
CIDI is toch totaal niet serieus te nemen met hun steun voor de oorlogsmisdadigers in Israël.
Da's jouw mening.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:24:38 #144
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220974201
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:36 schreef mspoez het volgende:

[..]
De holocaust was al voorbij toch, toen Israël werd bedacht?
Voor, tijdens en na de Holocaust vluchten honderduizenden Joden naar het Britse Mandaatgebied dat nu Israël is. Ruim een kwart van het Israëlische leger dat de Onafhankelijkheidsoorlog vocht, bestond uit Holocaust-overlevenden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:43:07 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220974305
quote:
Op twee verdwaalde neo-nazi’s na echt niemand die een fuck geeft dus. Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de foto _O-

Eind goed al goed
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220974348
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de foto _O-
We missen alleen Elon nog.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220974364
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Op twee verdwaalde neo-nazi’s na echt niemand die een fuck geeft dus. Concertbezoekers gaan vooral lacherig met de banners op de foto _O-

Eind goed al goed
Heel wat anders dan de Pro Pali idioten die lopen te intimideren.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 20:59:48 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220974372
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Heel wat anders dan de Pro Pali idioten die lopen te intimideren.
Beide vrij kansloze groeperingen. Al moet ik om het CIDI nog wel regelmatig lachen. Die zien echt overal antisemitisme in, zelfs in het Jumbo juichjack _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220974457
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 20:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Beide vrij kansloze groeperingen. Al moet ik om het CIDI nog wel regelmatig lachen. Die zien echt overal antisemitisme in, zelfs in het Jumbo juichjack _O-
Dat was 1 sneu iemand en is er gelijk af gehaald. Ik vind het ook ver gezocht.
Ik irriteer me meer aan die pali gasten die denken dat ze overal het alleenrecht in hebben en het intimiderende gedrag als er een pro Israel iets.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:14:52 #150
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220974484
Ach om Janmaat en Pim fortuyn ed moesten ze ook altijd lachen. Intussen is ons hele land naar de klote.

Nederland is wat dat betreft niet echt serieus te nemen zo blijkt maar weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')