Ik snap dat ook nooit. Omdat ik een supersport rijd denkt iedereen dat ik wil racen of zo. Doe normaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is stoer blijkbaar
Maar eenmaal in de kreukels zijn ze opeens niet meer zo stoer
Ik heb gelukkig die behoefte nooit gehad om mij te 'moeten' 'bewijzen' aan anderen.
Koken, uit eten, muziek (zowel luisteren als maken), concerten, mountainbiken, wandelen, shoppen, geschiedenis, films en series kijken, filosofie, kunst, zoveel eigenlijk, en natuurlijk een beetje FOKken.quote:
Mountainbikenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:14 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Koken, uit eten, muziek (zowel luisteren als maken), concerten, mountainbiken, wandelen, shoppen, geschiedenis, films en series kijken, filosofie, kunst, zoveel eigenlijk, en natuurlijk een beetje FOKken.
Zonde is dat, momenteel staat het bij mij ook op een laag pitje. Heb een tijdje geleden een hernia gehad, dus ik kan en mag mijn rug nog niet teveel belasten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
Mountainbiken
Dat mis ik wel
Maar dat heb ik 2015 definitief op moeten geven vanwege mijn reuma.
Extra zuur is dat ik vlakbij Nijmegen woon, en daar één groot aaneengesloten stuk bos is.
Van Heumensoord, Mookerheide, Berg en Dal, Groesbeek helemaal door naar het Duitse Reichswald
Absoluut een schitterende route om te mountainbiken, redelijke hoogteverschillen ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:47 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Zonde is dat, momenteel staat het bij mij ook op een laag pitje. Heb een tijdje geleden een hernia gehad, dus ik kan en mag mijn rug nog niet teveel belasten.
Klinkt goed. Dat lijkt me wel een leuke route om een keer te doen
Het is een pathologische financiële verslaving.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:42 schreef Pisces het volgende:
[..]
Heel gek, maar sommige mensen houden oprecht van hun werk.
Ken er een die al lang en breed binnen is, maar gewoon een kick krijgt van het maken van een goede deal. Een adrenaline rush. Het geld wat ermee gemoeid gaat boeit hem helemaal niet (meer).quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef spapaars het volgende:
Het is een pathologische financiële verslaving.
Kijk eens naar voetbaltrainers. Die gewoon zielsveel van het werk houden. En niet stoppen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een pathologische financiële verslaving.
Bedenk bovenal dat het feit dat je de baas blijft, een reden is om door te gaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:12 schreef Pisces het volgende:
[..]
Kijk eens naar voetbaltrainers. Die gewoon zielsveel van het werk houden. En niet stoppen.
Maar denk maar hoe je wil hoor.
Niet iedereen heeft een shitty baan onder een baas.
Laat het dus los.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:24 schreef Troepjes het volgende:
Nah, ik denk dat een soort van zingeving ook wel een drijfveer kan zijn. Dat je er nog toe doet. Ik denk dat ik na mijn pensioen, als het zo uitkomt, ook echt wel zo nu en dan nog ga werken. Of de kans bestaat dat ik een nieuw bedrijf opzet, gewoon omdat ik er de tijd voor heb.
Ik kan echt wel heel erg genieten van vakanties en vrije dagen, maar de voldoening, het contact en het idee dat je er toe doet, maakt dat ik elke keer weer terugga.
Je moet niks. Als je een baan hebt waar je oprecht plezier uit haalt en wat je goed doet, moet je dan stoppen omdat anderen zeggen dat het niet normaal is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat het dus los.
Je moet genoeg vrienden hebben met wie je buiten je werk een band kunt opbouwen.
Vraag mij nog steeds af waarom dat apenstaa(r)tje '@' Nederlands is gebleven.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het landschap in Zuid Limburg. Prachtig
Ik ben juist blij dat dit prachtige stukje bij ons is gebleven. Als je op een plek woont waar je dit soort landschappen en natuur niet vindt, kan je dit erg waarderenquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij nog steeds af waarom dat apenstaa(r)tje '@' Nederlands is gebleven.
Ze spreken met een Duits accent, en de Belgen wilden dat graag na de eerste Wereldoorlog (werkelijk waar) in bezit hebben.
Ja heel de dag op fok zitten en verder niet de deur meer uitkomen of andere mensen zien gaat ook wel vervelen heb ik gemerkt.quote:Op zondag 23 augustus 2026 09:14 schreef Troepjes het volgende:
Vrienden zat en zit nog lang niet aan de leeftijd dat ik met pensioen mag gaan. Wellicht verandert het tegen die tijd, maar ik kan het me dus wel voorstellen dat er mensen zijn die nog gedeeltelijk doorwerken.
Of waarom worden al die pensionada's ineens vrijwilliger op de buurtbus? Vrijwilliger bij de bieb? Stappen ze in een maatjesproject? Dat heeft toch echt allemaal te maken met het gevoel dat je er toe doet.
Steenkolen. Ik ben er overigens blij mee, had geen Belg of Duitser willen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze spreken met een Duits accent, en de Belgen wilden dat graag na de eerste Wereldoorlog (werkelijk waar) in bezit hebben.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Prettig gevoel geeft dat ja, als je iets schoongemaakt hebt en het er ook echt strak uit zietquote:Op zondag 23 augustus 2026 11:54 schreef Troepjes het volgende:
Ik heb vanochtend mijn bijkeuken, keuken, badkamer en toilet schoongemaakt en opgeruimd. Ik liep net van de bijkeuken naar de keuken ik werd echt blij van de opgeruimde schone ruimte!
Het was na een paar drukke dagen echt een ontplofte bende. Kamer en slaapkamer worden straks gedaan door de man --> en daar word ik ook blij van.
En dan kunnen we er weer een week tegenaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |