Lekker, ik had gister Ben & Jerry half bakedquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:43 schreef StateOfMind het volgende:
Daarstraks een bakje Clevers ijs op, hazelnoot praline smaak.
Omnomnomnom![]()
![]()
Als je nou pics post dan worden @StateOfMind en ik daar blij van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:53 schreef MissHobje het volgende:
Dagje strand, zo intens lekker!grote blij
quote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je nou pics post dan worden @:stateofmind en ik daar blij van.
Kijk ff StateOfMind in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1496 Sommer ohne Endequote:Op maandag 3 augustus 2026 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je nou pics post dan worden @:stateofmind en ik daar blij van.
Vooruit, voor deze zien we het door de vingersquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk ff StateOfMind in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1496 Sommer ohne Ende
Jij bent toch geen negerin!quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk ff StateOfMind in WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1496 Sommer ohne Ende
Ik las "onderuit ga"quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zodra ik op mijn motor stap en eropuit ga.
Heel gek, maar sommige mensen houden oprecht van hun werk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:41 schreef spapaars het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig hoe miljardairs nooit met pensioen gaan en steeds meer geld blijven verdienen. En uiteindelijk belanden ze in een kist die niet veel groter zal zijn dan de mijne.
Ja lekker een wheelie doen ....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
Vettefietstuig dat 'stoer' wheelies maakt, en kan keihard achterover op het asfalt klappen![]()
![]()
Was vanmiddag in de stad om boodschappen te doen en en reed in een rustig zijstraatje er groepje vettefietsers rond, waarvan de oudste telkens wheelies probeerde te doen.
Hij was er duidelijk nog niet heel goed in.
Dus ik dacht bij mezelf: please ga op je bek, please ga op je bek.
En dat deed ie
Ik snap dat nooit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 19:42 schreef maily het volgende:
[..]
Ja lekker een wheelie doen ....
https://www.omroepbrabant(...)en-raakt-zwaargewond
Dat is stoer blijkbaarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |