abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:49 #226
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220934182
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:46 schreef TAmaru het volgende:
Zelfs wetende uit wat voor barbaarse en achterlijke culturen dit soort jongeren komen, vraag je je af wat ze drijft om hun halve eigen stad in de fik te zetten, het straatmeubilair te vernielen, branden te stichten, auto's kapot te maken en noem maar op. Hoe gestoord moet je zijn om aan zoiets deel te nemen? Het lijkt erop dat elk massaal evenement in Parijs op dit soort dingen uitloopt.

Worden dit soort mensen eigenlijk gestraft, worden uitkeringen afgepakt, worden ze het land uitgezet? Er zijn heel veel mensen vol met hun gezicht in beeld.

Waarom gebruikt de politie geen zwaarder geschut als je ziet dat de halve stad vernield wordt? Hier past toch de inzet van vuurwapens, dat kan niet anders.
Ze zien het niet als "hun" stad. Ze wonen in de voorsteden en zijn afgunstig op de Fransen en de stad zolang dit nog te veroveren territorium is.
pi_220934228
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij zou ze behandelen zoals de Israeliers doen met Gazaanse kinderen, vrouwen, artsen en journalisten?
Die voetbalhooligans/relschoppers verbergen zich immers tussen het gewone volk en die doen er zelf niks aan, dus steunen ze in principe deze terroristen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_220934275
Wat een peasants allemaal zeg
pi_220934289
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:46 schreef TAmaru het volgende:
Zelfs wetende uit wat voor barbaarse en achterlijke culturen dit soort jongeren komen, vraag je je af wat ze drijft om hun halve eigen stad in de fik te zetten, het straatmeubilair te vernielen, branden te stichten, auto's kapot te maken en noem maar op. Hoe gestoord moet je zijn om aan zoiets deel te nemen? Het lijkt erop dat elk massaal evenement in Parijs op dit soort dingen uitloopt.

Worden dit soort mensen eigenlijk gestraft, worden uitkeringen afgepakt, worden ze het land uitgezet? Er zijn heel veel mensen vol met hun gezicht in beeld.

Waarom gebruikt de politie geen zwaarder geschut als je ziet dat de halve stad vernield wordt? Hier past toch de inzet van vuurwapens, dat kan niet anders.
Ik denk dat het probleem is dat wij het gewoon nooit zullen begrijpen. Dus dat wij daardoor ook de problemen blijven onderschatten. Waarom wordt een dochter die geen hoofddoek draagt vermoord door vader en broers, waarom zetten ze hun eigen stad in brand, waarom alleen maar in de shisha shop zitten terwijl je niets bijdraagt aan het land dat je onderdak geeft.

Er is misschien voor ons gewoon geen verklaring voor, het is niet te begrijpen vanuit ons perspectief.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:12 schreef Alpha0 het volgende:
Weinig op de NOS te zien over de rellen.
Op nu.nl helemaal niet.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:41:53 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220934378
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:48 #231
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220934395
twitter
Ach Parijs
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:56 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_220934525
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Integendeel, daar komen veel van de echte hardcore hooligans vandaan, alleen slopen die niet hun eigen steden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220934628
Het was ook 'feest' in andere steden dan Parijs. PSG is immers de moslimclub van Frankrijk, dus die heeft fans door heel het land met dezelfde manier van feestvieren. Dit is een Qatarees islamiseringsprojectje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:37:46 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_220934681
Dat gaat wat worden straks met het WK. 4 weken lang rellen en plunderen. Frankrijk word volledig afgebroken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:54:13 #235
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220934790
quote:
19s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:20 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]

Als ik sommige "oprechte" users hier moet geloven hebben ze klaarblijkelijk geen voetbalsupporters in Polen. De stad staat immers nog overeind.
Je vraagt je af wat er zou gebeuren als dit soort individuen in een confrontatie zouden komen met het uitschot uit de Parijse voorsteden. De kans is aannemelijk dat dat niet goed zou aflopen voor onze (Noord-)Afrikaanse vrienden.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 00:30 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
"Mossad commentary" :')

Mijn god

Je kan beter dan dit HR zoals een creditable bron posten.

Gemini:
Misinformatie: Onderzoek van onder andere ProPublica en diverse factcheckers heeft aangetoond dat dit specifieke account regelmatig nepnieuws, oude video's uit de context of volledig ongefundeerde geruchten over conflicten in het Midden-Oosten deelt. Vaak worden hun berichten achteraf gecorrigeerd door Community Notes (de factcheck-functie van X), maar dan hebben miljoenen mensen het al gezien.
Ah, oké, en wat klopt er niet aan de specifieke video die ik heb gedeeld? Zijn het beelden van elders of AI-beelden? Zeg het maar, ik ben eigenlijk erg kritisch op zulke videos, vandaar ook dat ik eerder in dit topic al meteen wijs op beelden die niet vanuit Frankrijk, maar Georgië komen. Al jij een indicatie hebt dat deze video niet klopt, deel dat vooral ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220938069
Maar de redactie van NU heeft liever niet dat we dit probleem benoemen. Want 'extreem'.

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Alpha0 op 01-06-2026 22:19:09 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 20:37:57 #237
402274 Cruzinats
sigma boy
pi_220938108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:34 schreef Alpha0 het volgende:
Maar de redactie van NU heeft het liever dat we dit probleem niet benoemen. Want 'extreem'.

[ x ]
Leven in het koekoeksnest Parijs.
pi_220938134
quote:
4s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:37 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Leven in het koekoeksnest Parijs.
Ach als ik zie wat de prijzen daar zijn, zal dat voor sommige niet te betalen zijn
pi_220942865
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ach als ik zie wat de prijzen daar zijn, zal dat voor sommige niet te betalen zijn
In dat geval opflikkeren naar ergens waar je het leven wel kunt betalen.

Den nutteloze werkeloze hoeft geen ortolaan of canard à la presse te eten.
graag verwijderen
pi_220942907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In dat geval opflikkeren naar ergens waar je het leven wel kunt betalen.

Den nutteloze werkeloze hoeft geen ortolaan of canard à la presse te eten.
Heb je het over jezelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')