Ik stem op 2-7-2026. Dan zitten we qua dagen precies op de helft.quote:
Ik zit wel af te vragen hoe zit met een schrikkeljaar? OP elke is dan de helft van het jaar?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zal het wel missen straks
[..]
Is 1 juli toch pas?
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stem op 2-7-2026. Dan zitten we qua dagen precies op de helft.
Detailsquote:Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik stem op 2-7-2026. Dan zitten we qua dagen precies op de helft.
Die zijn belangrijk!quote:
In een schrikkeljaar zitten we op 1-7 precies op de helft.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit wel af te vragen hoe zit met een schrikkeljaar? OP elke is dan de helft van het jaar?
quote:
Daarvoor ben jij tester.quote:
We moeten het niveau hoog houden hier.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wetenschappelijk topic ineens.
Ja, daarom ben ik bekend en berucht inmiddelsquote:
* TheStigsDutchCousin blij met zijn 1.92mquote:Op maandag 1 juni 2026 10:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We moeten het niveau hoog houden hier.
NU voel ik me dwerg.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik bekend en berucht inmiddels
[..]
* TheStigsDutchCousin blij met zijn 1.92m
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ben al helemaal klaar om op vakantie te gaanmaar we vliegen pas vanavond om 17:00 uur
Ahwquote:
En hoe is het daarboven?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef Arizona het volgende:
Ik ben al helemaal klaar om op vakantie te gaanmaar we vliegen pas vanavond om 17:00 uur
Mallorcaquote:
Nee klopt en we hoeven ook nog lang niet wegquote:Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je bent vast nog niet op het vliegveld nu.
Ik ben 1:80, voor een vrouw ook best aardig in de hoogtequote:Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Lekkerquote:Op maandag 1 juni 2026 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mallorca
[..]
Nee klopt en we hoeven ook nog lang niet weg
[..]
Ik ben 1:80, voor een vrouw ook best aardig in de hoogte
Lekkerquote:
Met of zonder hakken?quote:Op maandag 1 juni 2026 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mallorca
[..]
Nee klopt en we hoeven ook nog lang niet weg
[..]
Ik ben 1:80, voor een vrouw ook best aardig in de hoogte
Op blote voetjesquote:Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Met of zonder hakken?
Het is dat je New Mexico al hebt, maar anders...quote:
Gesprek op niveauquote:
Komen we toch bij het hoge niveau uit.quote:
Torenhoog!quote:Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komen we toch bij het hoge niveau uit.
Ga je ook naar Amsterdam voor de World Pride?quote:
Ik denk het wel. Jij ook?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je ook naar Amsterdam voor de World Pride?
Oe, dan wordt het tijd voor mijn pride-horlogebandjequote:
Lijkt mij best leuk om dat een keer mee te makenquote:Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je ook naar Amsterdam voor de World Pride?
Alle kleuren van de regenboogquote:Op maandag 1 juni 2026 11:17 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie wie er vorig jaar ook op de Amsterdam Pride stonden?
K3!
Nee natuurlijk niet. Als het ooit voor het echie is, word je ook verrast. Dus nu ga ik ook verrast zijn!quote:Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie al klaar voor je test-NL Alert?
BOE!quote:Op maandag 1 juni 2026 11:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als het ooit voor het echie is, word je ook verrast. Dus nu ga ik ook verrast zijn!
Ja, ben al aan het aftellen.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Strani het volgende:
Zitten jullie al klaar voor je test-NL Alert?
Ik keur het goed.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
(Luchtalarm - luchtballon, het komt in de buurt)
Ja, mijn werktelefoon begon zelfs eerder dan mijn prive telefoon.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:13 schreef Arizona het volgende:
Mensen kregen jullie ook die trilling op je telefoon?!?!?!
Ik dacht even dat de Russen kwamen, maar gelukkig was het maar een testalarm!
Poe poe ik werd er echt even door overvallen!
Prioriteiten.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mijn werktelefoon begon zelfs eerder dan mijn prive telefoon.
Ja, een zware pieptoon. Dat was de magnetron, want de bamischijven waren klaar.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:13 schreef Arizona het volgende:
Bamischijven uit de magnetron? Is dat wel lekker? Ik ken ze alleen uit de frituurpan of uit de airfryerquote:Op maandag 1 juni 2026 12:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een zware pieptoon. Dat was de magnetron, want de bamischijven waren klaar.
Geen idee, ik had vandaag een salade voor lunch. Ik verbaas mezelf met zo’n gezonde maaltijd.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bamischijven uit de magnetron? Is dat wel lekker? Ik ken ze alleen uit de frituurpan of uit de airfryer
Ik kijk het op tv.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Jij ook?
En komende zaterdag sta ik weer op de boot bij de Utrecht Pride!
Nog langer wachten.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:48 schreef Arizona het volgende:
Onze vlucht heeft een uur vertraging (er staat 40 minuten vertraging, maar gezien de verwachte aankomsttijd van onze inkomende vlucht wordt dat echt wel een uur.
Zitten we hier op een doodsaaie kleine luchthaven
Ik weet wel iets om je op te vrolijkenquote:Op maandag 1 juni 2026 14:48 schreef Arizona het volgende:
Onze vlucht heeft een uur vertraging (er staat 40 minuten vertraging, maar gezien de verwachte aankomsttijd van onze inkomende vlucht wordt dat echt wel een uur.
Bedankt 😬quote:Op maandag 1 juni 2026 15:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet wel iets om je op te vrolijken
Ik zou zeggen dat je die tijd kunt gebruiken om nog even aan je Duits te werken zodat je op Mallorca met de locals kunt communiceren, maar ik neem aan dat je al Duits spreekt.quote:Op maandag 1 juni 2026 14:48 schreef Arizona het volgende:
K3 is geen kindermuziek. K3 maakt muziek die door kinderen wordt leuk gevonden.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gevoel dat voor een SC met toch alleen volwassen mensen, hier toch onevenredig veel aandacht is voor kindermuziek.
We nemen er een stukje tekst bij:quote:Op maandag 1 juni 2026 16:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 is geen kindermuziek. K3 maakt muziek die door kinderen wordt leuk gevonden.
Als dit geen kindermuziek is, dan ben ik Freddie Mercury.quote:Oma, als het weer feest is.
Ben jij er altijd bij.
Ik wil niet meer naar huis toe.
Want ik wil bij je blijven
Oma, als je geweest bent.
Voel ik me toch zo blij
Als plezier voortaan een schoolvak wordt.
Krijg jij een tien van mij.
Oma`s aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma`s aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma`s aan de top.
Ik spreek inderdaad een aardig woordje Duits en gelukkig zitten we ook in het Duitse gedeelte!quote:Op maandag 1 juni 2026 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je die tijd kunt gebruiken om nog even aan je Duits te werken zodat je op Mallorca met de locals kunt communiceren, maar ik neem aan dat je al Duits spreekt.
Dit is echt een heel gezellig liedje en Freddy is dood.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
We nemen er een stukje tekst bij:
[..]
Als dit geen kindermuziek is, dan ben ik Freddie Mercury.
(Ik ben niet Freddy Mercury)
quote:Op maandag 1 juni 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja, echt kindermuziek.quote:En dan draag ik een matrozenmuts
En niet veel meer dan dat
De songwriters achter K3 maken de liedjes zo dat iedereen het leuk kan vinden, dus ook deze. Maar ik geef toe dat het niet mijn favoriet is. (Maar dat is eerder persoonlijk)quote:Op maandag 1 juni 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
We zijn allemaal kind, ongeacht hoe oud je bentquote:Op maandag 1 juni 2026 16:01 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gevoel dat voor een SC met toch alleen volwassen mensen, hier onevenredig veel aandacht is voor kindermuziek.
Maakt niet uit, het blijft kinderlijke muziekquote:Op maandag 1 juni 2026 16:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
K3 is geen kindermuziek. K3 maakt muziek die door kinderen wordt leuk gevonden.
Hetzelfde geldt voor Kinderen voor Kinderen. Maar dan is het nog wel kindermuziek. Simpele teksten, simpele melodieën, simpele moraliteit en geen gelaagdheid.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De songwriters achter K3 maken de liedjes zo dat iedereen het leuk kan vinden
De Ierse hongersnood van 1845-1850?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef NailQueen het volgende:
(Er is voor alles wel een K3 lied te vinden he?)
Hoeveel euro zijn er nu van je gestolen?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:13 schreef Arizona het volgende:
Je luistert het de verkeerde kant op, dan lijkt het kindermuziekquote:Op maandag 1 juni 2026 16:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik heb respect voor je poging een schepje bovenop mijn poging tot chaos te doen door dit te zeggen over Bicycle Race.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De songwriters achter K3 maken de liedjes zo dat iedereen het leuk kan vinden, dus ook deze. Maar ik geef toe dat het niet mijn favoriet is. (Maar dat is eerder persoonlijk)
En over Freddie gesproken. Hij is geweldig maar Bicycle race en I'm in love with my car zijn echt verschikkelijke nummers.
Ja maar zó vind ik het heel leuk!!quote:Op maandag 1 juni 2026 18:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Je luistert het de verkeerde kant op, dan lijkt het kindermuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |