quote:Op maandag 1 juni 2026 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:blues
Zal ik happen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is een infectie. En bij oude mensen kan het lichaam die zelf slecht oplossen. Kan wel, kost tijd en de patiënt zijn afweer draait overuren wat ten koste gaat van energie voor andere stofwisselingsprocessen. Daarmee kom je in delier-terrein (blaasontsteking en narcose zijn no.1 oorzaak van delier).quote:Op maandag 1 juni 2026 14:27 schreef sigme het volgende:
Hoe gevaarlijk is zo'n blaasontsteking / delier?
Ik kan als het moet morgen met m'n papieren naar de huisarts rijden en dan gevolmachtigd misschien wel de huisarts bij tante langs sturen. Misschien, want ik weet dat niet.
Tante neemt de telefoon niet op, maar dat zegt ook niet veel.
Is dat via een andere club dan die van Freya?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, Freya afgezegd. Op Tiktok (zonder in te loggen) kwam ik nog wat filmpjes tegen waar ze flink uithaalde. Zulke filmpjes had ik ook al van de plaatster gezien.
Van Salem ook wat filmpjes gezien (toen ze nog een mannetje was) en daar in ziet je een kat die heel voorzichtig op een schoot wil gaan zitten maar nog net niet durft. Maar wel haar snoepjes verdedigt tegen een andere kat.
https://verhuisdieren.nl/(...)e-korthaar-marbella/
Is dezelfde organisatie. Plaatster gaf aan dan Salem rustiger is dan Freya (veel minder spicy noemde ze het en dat is ook wel te zien op filmpjes)quote:Op maandag 1 juni 2026 17:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dat via een andere club dan die van Freya?
Want als ze zaken mooier voorstellen dan jij elders terugvond zou ik hun verhaal over Salem zelf wat minder vertrouwen...
Wil je niet liever wat in NL zoeken als kan?quote:Op maandag 1 juni 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, Freya afgezegd. Op Tiktok (zonder in te loggen) kwam ik nog wat filmpjes tegen waar ze flink uithaalde. Zulke filmpjes had ik ook al van de plaatster gezien.
Van Salem ook wat filmpjes gezien (toen ze nog een mannetje was) en daar in ziet je een kat die heel voorzichtig op een schoot wil gaan zitten maar nog net niet durft. Maar wel haar snoepjes verdedigt tegen een andere kat.
https://verhuisdieren.nl/(...)e-korthaar-marbella/
Wat voelt er wel goed als je stress hebt en moe bent? Doe dat (indien mogelijk)quote:Op maandag 1 juni 2026 21:45 schreef Tele6 het volgende:
hardlopen voelt niet goed als ik al stress heb en moe ben
Nee, ik heb geen afspraak met de huisarts want ik kan geen afspraak maken met de huisarts voordat de huisarts die volmacht gezien en bestudeerd heeft. En als ie dat wel heeft weet ik nog niet wat hij dan meent te mogen of moeten doen doen.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:56 schreef AnneX het volgende:
Goed plan Sigme.
Heb je wel een duidelijke afspraak met de huisarts zelf? Met ‘langsgaan’ loop je het risico om afgescheept / afgeschermd te worden.
Anders is hij/zij te druk om je te spreken en te overleggen.
quote:Op maandag 1 juni 2026 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijke foto’s @:blues wat zouden jullie genieten van een safari in Afrika. In Nairobi ben ik bij een giraf sanctuary
https://www.thesafaricollection.com/properties/giraffe-manor/
geweest en die mocht je voeren. Brok op de platte hand en dan likte dat beest over je hand. Maar na afloop was je hand en halverwege je onderarm kwijlnat.
Een giraf was het eerste wilde dier dat ik zag in Afrika, je kijkt die in de prachtige ogen en je bent verliefd. En wanneer ze hardlopen gaat dat in een soort slowmotion, zo gracieusquote:Op maandag 1 juni 2026 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ja dat kwijl zat heeeeerlie op de auto.![]()
Ik vind ze zo mooooi, gracieus en prachtig gevlekt.🦒🦒
Wel een helder signaal, denk ik zo. En je had een uur tijd voor jezelf - dat is dus tijd die je precies zo kunt besteden als het jou goeddunkt. Als je ook al je tijd voor jezelf "goed" moet besteden (en dus ook momenten van druk zijn), dan maak je het jezelf wel erg lastig om oplaadmomenten te hebben tussendoorquote:Op maandag 1 juni 2026 21:45 schreef Tele6 het volgende:
Hier is inmiddels (ook) onze helper ingestort. Met rugpijn op bed.
B en ik hebben met twee onervaren hulpkoks gekookt. Zijn maar een halfuur uitgelopen op planning en het Perzische menu smaakte erg goed.
Morgen laatste avond koken
B en helper hadden vanochtend de boodschappen gedaan en ik had dus weer een uur tijd voor verplicht vermaak of zo. Ik heb weer niet echt wat gedaan. We hadden ter vermaak kaartspellen ingepakt maar daar zijn we nog niet aan toegekomen. Ik had m'n sportspullen mee maar heb mezelf niet meer zover gekregen. Ik zou me waarschijnlijk wel beter voelen als ik in het bos zou gaan hardlopen, maar hardlopen voelt niet goed als ik al stress heb en moe ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |