abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 14:16:25 #1
483584 incel
they/them
pi_220920536
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaat :') Recyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
pi_220920582
incel
pi_220920716
incels die topics openen.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:00:12 #4
483584 incel
they/them
pi_220920771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:26 schreef Goprolover het volgende:
incel
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:53 schreef Gibson88 het volgende:
incels die topics openen.
terechte klacht dat ook idd als je nu nog incel bent ligt t echt aan jezelf
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:03:00 #5
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920791
Wat is er met die mensen?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:05:35 #6
483584 incel
they/them
pi_220920807
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:03 schreef Näsenbar het volgende:
Wat is er met die mensen?
Ik hou er geowon niet van. Net als mensen die te langzaam zijn als ik er door moet
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:07:09 #7
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:05 schreef incel het volgende:

[..]
Ik hou er geowon niet van. Net als mensen die te langzaam zijn als ik er door moet
Er houden ook een hoop mensen niet van jou, dus dan is dat mooi in evenwicht.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:09:16 #8
483584 incel
they/them
pi_220920850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:07 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Er houden ook een hoop mensen niet van jou, dus dan is dat mooi in evenwicht.
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijn
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:14:12 #9
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920894
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef incel het volgende:

[..]
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijn
Niet? Wat zeggen ze dan wel?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:14:53 #10
483584 incel
they/them
pi_220920899
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:14 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Niet? Wat zeggen ze dan wel?
Dat ik vermoeiend bent
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:16:12 #11
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920911
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:14 schreef incel het volgende:

[..]
Dat ik vermoeiend bent
Het ene sluit het andere natuurlijk niet uit incel.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:17:07 #12
483584 incel
they/them
pi_220920915
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Het ene sluit het andere natuurlijk niet uit incel.
Je moet er ff mee leren omgaan als je vermoeiend bent wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt of resultaten boekt
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:17:32 #13
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920920
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef incel het volgende:

[..]
Je moet er ff mee leren omgaan als je vermoeiend bent wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt of resultaten boekt
Oh dus je boekt wel resultaten?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:18:59 #14
483584 incel
they/them
pi_220920929
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Oh dus je boekt wel resultaten?
Ik denk het wel tot nu toe althans anders hadden ze er wel wat van gezegd lijkt me
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:19:35 #15
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920935
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:

[..]
Ik denk het wel tot nu toe althans anders hadden ze er wel wat van gezegd lijkt me
Huh, wie zouden er wat van moeten zeggen dan?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:20:15 #16
483584 incel
they/them
pi_220920943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Huh, wie zouden er wat van moeten zeggen dan?
Ik vind dat je wel hele ingewikkelde vragen stelt op een vrijdagavond
  zaterdag 30 mei 2026 @ 15:21:39 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220920956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:20 schreef incel het volgende:

[..]
Ik vind dat je wel hele ingewikkelde vragen stelt op een vrijdagavond
Ik wist niet dat het tijdsverschil zo groot was, hier in Dubai is het bijna half 6 's avonds.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220922757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaat :') Recyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
Niet 180 rijden met flitsmeister aan :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:58:21 #19
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220924244
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Niet 180 rijden met flitsmeister aan :')
Ik trek hem altijd door naar 150-160 als ik gewoon de ruimte krijg, maar er zijn verdomd weinig plekken waar dit nog kan vanwege verkeersdrukte. Laat staan 180. Het merendeel is 100 tokkelen op de linkerbaan vanwege de slome duikelaars.
pindazakje
pi_220925239
TS heeft AD en HD
gezien aan het lijstje.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 23:08:05 #21
441859 crew  Lenny77
pi_220925247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef incel het volgende:

[..]
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijn
Dagelijks hier toch?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  VIVA zaterdag 30 mei 2026 @ 23:13:02 #22
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220925276
TS die met zn Prius links bumperkleeft, Omas die met 95 inhalen terroriseert....
What lies behind makes no sense in my mind
  VIVA zaterdag 30 mei 2026 @ 23:15:24 #23
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220925295
Ow vandaag meegemaakt...Mensen die nog een bank E-reader gebruiken...
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220925781
Je hele leven zou maar bestaan uit trollen op FOK! :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220925783
quote:
81s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Ow vandaag meegemaakt...Mensen die nog een bank E-reader gebruiken...
[ afbeelding ]
Moet ik af en toe nog doen om big moneyz over te maken, je weet zelf 8-)
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:09:44 #26
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220931628
ts denkt dat ie boven de goy staat
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220935654
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaat :') Recyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
5 van de 9 goed.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 1 juni 2026 @ 13:37:34 #28
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220935663
- collega's met supergezonde salades als lunch en dat die collega's dan gaan uitleggen wat er allemaal inzet en hoe gezond het wel niet is en dan op passief-agressieve manier je ook willen overhalen om gezond te eten

:') (!)

gewoon koffie en peuk en weer aan de slag
Beati pauperes spiritu
pi_220942548
Wat doe jij dan met je leven? Wachten tot je dood gaat?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:29:12 #30
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220942762
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaat :') Recyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
Jouw zus neuken mogen we nog wel?
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:31:58 #31
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220942782
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Wat doe jij dan met je leven? Wachten tot je dood gaat?
Dat is wel wat ik doe.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220943147
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jouw zus neuken mogen we nog wel?
Ik heb gisteren die natte la van haar nog helemaal volgepompt met put. Lekker man!
pi_220943621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik trek hem altijd door naar 150-160 als ik gewoon de ruimte krijg, maar er zijn verdomd weinig plekken waar dit nog kan vanwege verkeersdrukte. Laat staan 180. Het merendeel is 100 tokkelen op de linkerbaan vanwege de slome duikelaars.
Het mooiste vind ik altijd ruim voor het inhalen van een vrachtwagen links gaan rijden met 105, terwijl je in je spiegel ziet dat er één aan komt blazen. Puur genot _O_
pi_220944516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaat :') Recyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
En je ondertitel is "they/them"?

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')