5 van de 9 goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaatRecyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
Jouw zus neuken mogen we nog wel?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaatRecyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
Dat is wel wat ik doe.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Wat doe jij dan met je leven? Wachten tot je dood gaat?
Ik heb gisteren die natte la van haar nog helemaal volgepompt met put. Lekker man!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jouw zus neuken mogen we nog wel?
Het mooiste vind ik altijd ruim voor het inhalen van een vrachtwagen links gaan rijden met 105, terwijl je in je spiegel ziet dat er één aan komt blazen. Puur genotquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik trek hem altijd door naar 150-160 als ik gewoon de ruimte krijg, maar er zijn verdomd weinig plekken waar dit nog kan vanwege verkeersdrukte. Laat staan 180. Het merendeel is 100 tokkelen op de linkerbaan vanwege de slome duikelaars.
En je ondertitel is "they/them"?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaatRecyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |