Er houden ook een hoop mensen niet van jou, dus dan is dat mooi in evenwicht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:05 schreef incel het volgende:
[..]
Ik hou er geowon niet van. Net als mensen die te langzaam zijn als ik er door moet
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Er houden ook een hoop mensen niet van jou, dus dan is dat mooi in evenwicht.
Niet? Wat zeggen ze dan wel?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijn
Het ene sluit het andere natuurlijk niet uit incel.quote:
Je moet er ff mee leren omgaan als je vermoeiend bent wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt of resultaten boektquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere natuurlijk niet uit incel.
Oh dus je boekt wel resultaten?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef incel het volgende:
[..]
Je moet er ff mee leren omgaan als je vermoeiend bent wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt of resultaten boekt
Huh, wie zouden er wat van moeten zeggen dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik denk het wel tot nu toe althans anders hadden ze er wel wat van gezegd lijkt me
Ik vind dat je wel hele ingewikkelde vragen stelt op een vrijdagavondquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Huh, wie zouden er wat van moeten zeggen dan?
Ik wist niet dat het tijdsverschil zo groot was, hier in Dubai is het bijna half 6 's avonds.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:20 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel hele ingewikkelde vragen stelt op een vrijdagavond
Niet 180 rijden met flitsmeister aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:16 schreef incel het volgende:
- Nieuws kijken
- Erg actief zijn op social media
- Voetbal kijken of andere Nederlandse media
- Zich drukmaken om palestine of andere woke shit of met vlaggen rondlopen
- Nog steeds netjes 100 rijden overdag i.p.v. gewoon 130 met flitsmeister aan
- Zich drukmaken om het klimaatRecyclen en zo
- Reclames kijken
- Apple producten kopen
- Het niet eens zijn met mij
Ik trek hem altijd door naar 150-160 als ik gewoon de ruimte krijg, maar er zijn verdomd weinig plekken waar dit nog kan vanwege verkeersdrukte. Laat staan 180. Het merendeel is 100 tokkelen op de linkerbaan vanwege de slome duikelaars.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet 180 rijden met flitsmeister aan
Dagelijks hier toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef incel het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nog nooit durven te vertellen als dat zo zou zijn
Moet ik af en toe nog doen om big moneyz over te maken, je weet zelfquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:15 schreef cosmosis het volgende:
Ow vandaag meegemaakt...Mensen die nog een bank E-reader gebruiken...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |