Nee sorry ik was nog niet eens in de buurt. Als je mij wilt wijsmaken dat de PVV, BBB en VVD stiekem onder 1 hoedje spelen leg mij dan eens uit waarom het vorige kabinet met alle 3 de partijen zo'n zooitje was en binnen een jaar weg was.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Je bent er bijna en dan klap je weer dicht. Hopeloos.
Bron?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De Joden in den lande hebben zich niet hoeven verschuilen voor FvD aanhang hoor.
Het is een bevestiging daarvan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met haar standpunten te maken?
Je mag van mij prima antisemitisch zijn. Ik vind dat vrij ziek gedachtegoed maar het staat je uiteraard vrij. Het is hier al heel wat dat je het niet ontkent…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Wat als nu blijkt dat deze semieten zelf niet positief staan tegenover blanke/witte West-Europeanen en de westerse cultuur? En op alle mogelijke wijze Europese beschaving proberen te vergallen?
Dus zij mogen wel anti-Europees zijn en actief europese cultuur op alle mogelijke wijzen actief ondermijnen, maar wij mogen niet antisemtisch zijn?
Hij weet natuurlijk dat er in Nederland nooit ophef over zal worden gemaakt. De hele NPO, volkskrant.. is allemaal extreemlinks en die zullen daar nooit over berichten en het publiek informeren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Fair enough, +1 voor consequent zijn hier.
Gelul.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat in Nederland hier nooit ophef over zal worden gemaakt. De hele npo, volkskrant.. is allemaal extreemlinks die zullen daar nooit over berichten.
Waarvan? Ik kan je even niet volgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:52 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het is een bevestiging daarvan.
Sinds je hem zelf steeds graag noemt. Als er bij links geen ophef over komt, waarom leverde Duyvendak dan zijn Tweede Kamer zetel in?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:56 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Hij weet natuurlijk dat in Nederland hier nooit ophef over zal worden gemaakt. De hele npo, volkskrant.. is allemaal extreemlinks die zullen daar nooit over berichten.
Is dat alles aan extreem linkse voorbeelden die je je kunt herinneren?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Communisten, Rote Armee Fraktion, e.d. Die hebben gelukkig totaal geen invloed in Nederland.
Maar waarom steun jij extreemrechts?
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie zich niet voortplanten..
Nee hoor, doen ze niks aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er valt daar dan ook weinig inhoudelijk op te reageren. De geweldplegende asielzoekers proberen de partijen al jaren weg te werken, daar zit werkelijk niemand op te wachten.
Of de Marokkaanse ambassade wil een bejaarde VVD-er niet ontvangen en dan pikt de VVD-premier dat. Het is onwil.quote:Maar ja, de landen nemen ze niet terug en als er hier een trucje wordt gevonden ze toch uit te zetten dan is er wel een rechter die daar een stokje voorsteekt in de vorm van een verdrag en moet het weer via de EU worden geregeld oid.
Jij stelde dat er een uitspraak van De Vos was, dan moet je aangeven welke. Uit door humorlozen met een agenda gecherrypickte appgroepjes kan ik geen gedachtengoed destilleren.quote:Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur
Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur
Ik blijf me niet herhalen. Het is al uitgelegd.
Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleurquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, doen ze niks aan.
[..]
Of de Marokkaanse ambassade wil een bejaarde VVD-er niet ontvangen en dan pikt de VVD-premier dat. Het is onwil.
[..]
Jij stelde dat er een uitspraak van De Vos was, dan moet je aangeven welke. Uit door humorlozen met een agenda gecherrypickte appgroepjes kan ik geen gedachtengoed destilleren.
Ja21 zal altijd op het laatste moment gaan draaien. Dit deed Ja21 met de Wet Toekomst Pensioenen ook. Ze konden de opt out erin gooien voor de pensioensgerechtigden en deden dit toch maar niet. Eerdmans is een 🐍 pro Zio slang.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gr.
Kom eens van die zolderkamer af, zet je hippie bril af en zie wat er Europa gebeurd. Uiteraard zijn de meeste aanhangers xenofobe zielen - koekkoek 🤓quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:46 schreef Ericr het volgende:
Ah we gaan weer de verontruste burger kant op. Dat het gros van de aanhangers gewoon xenofobe trekken hebben vergeten we gewoon. Xenofobie is inmiddels hip of zo?
Wat heb je te zoeken bij een partij die aanschuurt tegen gure rechtse groepen als Erkenbrand, Voorpost,NVU etc als je alleen maar verontrust bent over de toekomst van Nederland. Of is het gewoon dat benauwde gevoel voor alles dat anders is dan wat je gewend bent?
Oh, het gaat nu ineens niet meer om letterlijke uitspraken maar er moet weer eens afstand genomen worden van "meningen en opvattingen" van anderen. Vraag je dat aan die achterlijke van Denk ook bv?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gr.
Ik ben geen hippie en waarschijnlijk vaker van die zolderkamer gekomen dan de meesten hier. Alleen heb ik niet zoveel vrees voor wat anders is. Er gaan dingen mis, overal maar dat is niet speficiek door migratie veroorzaakt. Laten we ons eerder zorgen maken over de wanorde in grote steden beleid bijna overal ter wereld. Of nou de inheemse junk de binnenstad onveilig maakt zoals in de jaren 70 en 80 of nu wat straatratten ligt niet aan afkomst maar aan falend beleid. Daarmee niet zeggend dat het simpel is op te lossen maar de simpelheid van overal de allochtoon de schuld van te geven is gewoon puur vanuit vreemdelingenhaat ingevoerd en niet door verontrustheid. Dat beestje mag best een naam hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Kom eens van die zolderkamer af, zet je hippie bril af en zie wat er Europa gebeurd. Uiteraard zijn de meeste aanhangers xenofobe zielen - koekkoek 🤓
Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleurquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:58 schreef matspontius het volgende:
[..]
Oh, het gaat nu ineens niet meer om letterlijke uitspraken maar er moet weer eens afstand genomen worden van "meningen en opvattingen" van anderen. Vraag je dat aan die achterlijke van Denk ook bv?
Je naald blijft hangen 🥱quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Gr.
Omdat jij en andere al 20 keer dezelfde vraag stellen, ik blijf hem niet uitleggen. Lees het topic eens zou ik zeggen.quote:
Er is niets maar dan ook niets communistisch aan GroenLinks, nu PRO.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:09 schreef Kottnauer het volgende:
Heeft Jesse Klaver al afstand genomen van massamoordenaar Joseph Stalin?
Klaver is immers partijleider van PN met wortels in hetzelfde communisme als Stalin.
Ze kunnen nog zoveel naamsveranderingen doorvoeren om te verhullen dat het eigenlijk communisten zijn, maar daar moeten we toch niet intrappen.
CPN = Communistische Partij Nederland => GroenLinks => Progressief Nederland
Dank voor het bevestigen van je totaal niet realistische wereldbeeld. Die shit in Europa wordt veroorzaakt door twee zaken: het importeren van volk wat hier helemaal niets te zoeken heeft en daaraan gekoppeld falend overheidsbeleid. Zijn we het toch gedeeltelijk eens 😉quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik ben geen hippie en waarschijnlijk vaker van die zolderkamer gekomen dan de meesten hier. Alleen heb ik niet zoveel vrees voor wat anders is. Er gaan dingen mis, overal maar dat is niet speficiek door migratie veroorzaakt. Laten we ons eerder zorgen maken over de wanorde in grote steden beleid bijna overal ter wereld. Of nou de inheemse junk de binnenstad onveilig maakt zoals in de jaren 70 en 80 of nu wat straatratten ligt niet aan afkomst maar aan falend beleid. Daarmee niet zeggend dat het simpel is op te lossen maar de simpelheid van overal de allochtoon de schuld van te geven is gewoon puur vanuit vreemdelinghaat ingevoerd en niet door verontrustheid. Dat beestje mag best een naam hebben.
Moet je gewoon eens proberen. Leven zonder angst en zoek die vreemdeling eens op. Vandaag weer gedaan. In een wijk die iets meer dan 10 jaar terug zo'n beetje de ergste wijk was van Nederland.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:11 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van je totaal niet realistische wereldbeeld. Die shit in Europa wordt veroorzaakt door twee zaken: het importeren van volk wat hier helemaal niets te zoeken heeft en daaraan gekoppeld falend overheidsbeleid. Zijn we het toch gedeeltelijk eens 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |