abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220921575
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:52 schreef matspontius het volgende:

[..]
Ach gossie toch, meneer valt over de bewoording terwijl het allemaal op hetzelfde neerkomt...
Dat zijn verschillende dingen lieverd ;). De manier waarop je een discussie of debat voert maakt nogal uit.

Een uitspraak zoals 'we willen migratie uit Afrika stopzetten of verminderen' is niets mis mee, als je daarvan maakt 'Alle negers moeten terug naar Afrika' dan moet je niet klagen dat je weggezet wordt als racist of mogelijk voor discriminatie wordt vervolgd.

Maar ja, dat blijft een lastig concept voor sommige _O-
pi_220921580
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:58 schreef matspontius het volgende:

[..]
En ik zie graag betrouwbare bronnen tegemoet waarin de Vos heeft gezegd dat Nederland alleen voor de blanken is!
Ik zie graag de post waarin ik zei dat de Vos die uitspraak gedaan heeft.
pi_220921590
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:27 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Er zit dan ook een heel groot verschil tussen de uitspraken migratie verminderen en Nederland is voor blanken of meer of minder Marokkanen ;)
Daar komt de imaginaire uitspraak weer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220921709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Daar komt de imaginaire uitspraak weer.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-maar-verdwijnt-nie/
" Een vrouwelijk lid van de jongerenafdeling vond het dan weer wenselijk dat "Nederland voor 95 procent blank zou zijn en 0 procent moslims zou bevatten"."

Baudet:
https://dekanttekening.nl(...)europa-te-handhaven/

"Je kunt geen blank Europa handhaven als je immigratie stopt, je hebt meer nodig"
"hij niet wil dat Europa ‘Afrikaniseert’, en dat Europa dominant blank en cultureel moet blijven zoals het is."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-van-fvd-a4919396

Paar kandidaatsleden van de laatste gemeente verkiezingen:

Reginald Eeckhout, mede oprichter Erkenbrand, groep die de blanke etnostaat naar streeft.
Timon Busscher, 'Anders Breivik & Brenton Tarrant zijn het goddelijke duo.
Bertus Renes, veel te vinden bij NVU demonstraties - staat op de avid lijst als antidemocratisch en antisemitisch
Kay Burgemeester: Zonder joden hadden we in Nederland geen multiculturele samenleving gehad.
Kayleigh van Koppen: Loopt ook rond met spandoeken 'pro white, anti israel'

En zo staan er nog meer mensen vermeld in het artikel. Allemaal mensen die samen met de Vos uit de jongeren appgroep afkomstig zijn van de FvD. Je weet wel, die appgroep die 6 jaar geleden al in het nieuws kwam vanwege antisemitisme, homohaat en racistische drek die er in stond. Die jongeren mochten blijven maar de klokkenluiders werden de partij uitgegooid.

https://eenvandaag.avrotr(...)-de-berichten-126221
https://www.volkskrant.nl(...)-onthulden~b3240c1e/

Nee, laten we vooral allemaal blijven doen alsof dat gedachtegoed niet speelt binnen tenminste een deel van de partij en de leden. En laten we al helemaal niet aan de partijleider vragen of dat gedachtegoed representatief is voor de partij. Dat zou wat zijn zeg! :D
pi_220921781
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-maar-verdwijnt-nie/
" Een vrouwelijk lid van de jongerenafdeling vond het dan weer wenselijk dat "Nederland voor 95 procent blank zou zijn en 0 procent moslims zou bevatten"."

Baudet:
https://dekanttekening.nl(...)europa-te-handhaven/

"Je kunt geen blank Europa handhaven als je immigratie stopt, je hebt meer nodig"
"hij niet wil dat Europa ‘Afrikaniseert’, en dat Europa dominant blank en cultureel moet blijven zoals het is."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)ten-van-fvd-a4919396

Paar kandidaatsleden van de laatste gemeente verkiezingen:

Reginald Eeckhout, mede oprichter Erkenbrand, groep die de blanke etnostaat naar streeft.
Timon Busscher, 'Anders Breivik & Brenton Tarrant zijn het goddelijke duo.
Bertus Renes, veel te vinden bij NVU demonstraties - staat op de avid lijst als antidemocratisch en antisemitisch
Kay Burgemeester: Zonder joden hadden we in Nederland geen multiculturele samenleving gehad.
Kayleigh van Koppen: Loopt ook rond met spandoeken 'pro white, anti israel'

En zo staan er nog meer mensen vermeld in het artikel. Allemaal mensen die samen met de Vos uit de jongeren appgroep afkomstig zijn van de FvD. Je weet wel, die appgroep die 6 jaar geleden al in het nieuws kwam vanwege antisemitisme, homohaat en racistische drek die er in stond. Die jongeren mochten blijven maar de klokkenluiders werden de partij uitgegooid.

https://eenvandaag.avrotr(...)-de-berichten-126221
https://www.volkskrant.nl(...)-onthulden~b3240c1e/

Nee, laten we vooral allemaal blijven doen alsof dat gedachtegoed niet speelt binnen tenminste een deel van de partij en de leden. En laten we al helemaal niet aan de partijleider vragen of dat gedachtegoed representatief is voor de partij. Dat zou wat zijn zeg! :D
Stel je voor nederland ziet zwart van de afrikanen en moslims. Dan is dit hier geen nederland meer.
pi_220921826
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:39 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Stel je voor nederland ziet zwart van de afrikanen en moslims. Dan is dit hier geen nederland meer.
Stel je voor dat je het verschil niet weet tussen de verheerlijking van geweld, racisme, homohaat, antisemitisme en anti asiel/migratie of nationalisme.
pi_220921894
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:44 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Stel je voor dat je het verschil niet weet tussen de verheerlijking van geweld, racisme, homohaat, antisemitisme en anti asiel/migratie of nationalisme.
Je bent zelf voor het binnenhalen van 50.000 mensen per jaar uit landen en culturen waar vrouwen en homos als vuil worden behandeld. Dit vind je weer wel ok?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 17:57:29 #108
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_220921937
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:53 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Geloof je in Reptillians of Poetin?
Nee. Jij in communisme?
pi_220921944
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:52 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Je bent zelf voor het binnenhalen van 50.000 mensen per jaar uit landen en culturen waar vrouwen en homos als vuil worden behandeld. Dit vind je weer wel ok?
Waar heb ik gezegd dat ik daar voorstander van ben? Ik ben absoluut geen voorstander van massa immigratie en wens van harte dat de instroom enorm minder wordt en dat we strenge migratieregels gaan hanteren.

Waar ik geen voorstander van ben is verheerlijking van geweld, racisme, homohaat en antisemitisme binnen politieke partijen in dit land. Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen?
pi_220922038
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Waar heb ik gezegd dat ik daar voorstander van ben? Ik ben absoluut geen voorstander van massa immigratie en wens van harte dat de instroom enorm minder wordt en dat we strenge migratieregels gaan hanteren.

Waar ik geen voorstander van ben is verheerlijking van geweld, racisme, homohaat en antisemitisme binnen politieke partijen in dit land. Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen?
Wacht eens even, waar wordt binnen de FVD geweld verheerlijkt. Wordt er geen geweld gebruikt en verheerlijkt binnen Groenlinks. Je bent niet bekend met Duyvendak of Rosenmuller?

Wat ik zie is dat je klakkeloos frames geschreven door media zoals Nu.nl kopieert. En denkt dat alles buiten het kartel narratief fascistisch zou zijn. Dan spoor je niet. Ondertussen gaat dit land door verhoogde onveiligheid door teveel buitenlanders langzaam maar zeker naar de klote.
pi_220922047
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Wat me wel opgevallen in het debat is dat zodra het FvD begint over het geweld wat de asielzoekers plegen en dat ze een asielstop willen dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt.
Ze proberen de discussie te draaien door over antisemitisme en racisme te beginnen.
pi_220922143
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat me wel opgevallen in het debat is dat zodra het FvD begint over het geweld wat de asielzoekers plegen en dat ze een asielstop willen dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt.
Ze proberen de discussie te draaien door over antisemitisme en racisme te beginnen.
Dit verraadt ook weer dat vvd d66 cda etc. dondersgoed weten waar de problemen zitten. Ze omzeilen de kwestie dus bewust.
pi_220922387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:09 schreef Kottnauer het volgende:

CPN = Communistische Partij Nederland => GroenLinks => Progressief Nederland
Dat heet demoniseren..
pi_220922481
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:08 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Wacht eens even, waar wordt binnen de FVD geweld verheerlijkt. Wordt er geen geweld gebruikt en verheerlijkt binnen Groenlinks. Je bent niet bekend met Duyvendak of Rosenmuller?

Wat ik zie is dat je klakkeloos frames geschreven door media zoals Nu.nl kopieert. En denkt dat alles buiten het kartel narratief fascistisch zou zijn. Dan spoor je niet. Ondertussen gaat dit land door verhoogde onveiligheid door teveel buitenlanders langzaam maar zeker naar de klote.
Wat ik zie is dat je mijn post die je eerder citeerde hebt waarin bronnen staan met uitspraken van FvD kandidaten die geweld verheerlijken duidelijk niet hebt gelezen.

Daarnaast begrijp ik niet waarom je mij constant in een linkse hoek probeert de duwen. Volgens mij staan er in dit deel van het topic al meerdere post van mij waarin ik aangeef dat een figuur als Duyvendak ook niets te zoeken heeft in de politiek.

Reageer gewoon eens fatsoenlijk op de dingen die ik post en niet op de bedachte frames die je er zelf bij bedenkt.
pi_220922652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat heet demoniseren..
Alleen als je vindt dat communisten demonen zijn.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 19:05:12 #116
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220922658
quote:

[..]
Zo draait alles in de politiek al jaren. Bijzaken. Bijzaken. Bijzaken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220922713
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De opkomst van "radicaal"rechtse partijen zou vooral een signaal moeten zijn voor andere partijen. Een spiegel, zo je weet.

"Radicaal"rechtse partijen zouden niet nodig hoeven zijn. Van FvD of JA21 weet ik niet wat ze zouden leveren, PVV is in ieder geval behoorlijk door het ijs gezakt.
De opkomst van de NSDAP had ook als signaal voor andere partijen moeten dienen om het Jodenprobleem eindelijk eens aan te pakken?
pi_220922720
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Geloof jij in de Grote Sprong Voorwaarts of in dat Mohammed de eerste feminist was?
zeker niet.
pi_220922745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:01 schreef Gia het volgende:
Mevrouw de Vos is nu in Porto bij de Remigration Summit. Ik wens haar veel succes!!
Je vindt bijeenkomsten van de extreemrechtse internationale wel tof?
pi_220922751
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:33 schreef Timwonnacott het volgende:

Welk gedachtengoed en waar is de aanstootgevende uitspraak van De Vos?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220922772
quote:

[..]
Er valt daar dan ook weinig inhoudelijk op te reageren. De geweldplegende asielzoekers proberen de partijen al jaren weg te werken, daar zit werkelijk niemand op te wachten. Maar ja, de landen nemen ze niet terug en als er hier een trucje wordt gevonden ze toch uit te zetten dan is er wel een rechter die daar een stokje voorsteekt in de vorm van een verdrag en moet het weer via de EU worden geregeld oid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Welk gedachtengoed en waar is de aanstootgevende uitspraak van De Vos?
Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur
Timwonnacott in NWS / FvD bekent kleur

Ik blijf me niet herhalen. Het is al uitgelegd.
pi_220922777
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je vindt bijeenkomsten van de extreemrechtse internationale wel tof?
Wat versta, of wie schaar, jij eigenlijk onder extreem links?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220922779
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 17:57 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Nee. Jij in communisme?
Zeker niet. Maar wat doe jij bij FvD als je daar niet in gelooft?
pi_220922788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:47 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Wat ik zie is dat je mijn post die je eerder citeerde hebt waarin bronnen staan met uitspraken van FvD kandidaten die geweld verheerlijken duidelijk niet hebt gelezen.

Daarnaast begrijp ik niet waarom je mij constant in een linkse hoek probeert de duwen. Volgens mij staan er in dit deel van het topic al meerdere post van mij waarin ik aangeef dat een figuur als Duyvendak ook niets te zoeken heeft in de politiek.

Reageer gewoon eens fatsoenlijk op de dingen die ik post en niet op de bedachte frames die je er zelf bij bedenkt.
FVD kan niet op een normale manier politiek bedrijven als ze overal maar afstand van moeten nemen. Het gaat over uitspraken van derden in een chatgroep van 10 jaar geleden. Het partijkartel wordt immers zelf nooit aan dezelfde standaard van politieke correctheid gehouden. Het kartel bedenkt vooraf goedgekeurde woorden en dwingen anderen zich aan hun kaders en spelregels te houden. Dit kan niet.

[ Bericht 12% gewijzigd door Spring_Sale op 30-05-2026 19:23:50 ]
pi_220922801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
FVD kan niet op een normale manier politiek bedrijven als ze consequent en overal maar afstand van moeten nemen.
Ze hoeven niet overal afstand van te nemen, enkel van de drek die hun eigen politieke kandidaten de wereld in gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')