FOK! in het kwadraat.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Hij is niet antisemiet, en nee, ik deel die mening niet. Ik had hem graag horen spreken toendertijd.
Ik heb geen enkel probleem met 'israel hatende' demonstranten, zolang ze mij niet lastig vallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
FOK! in het kwadraat.
>Rode lijn demonstranten die opkomen voor Gaza, haten Israel, zijn antisemieten, haten ons
>David Icke die openlijk de Holocaust betwist, schrijft over complottheorieen waar joden de wereld beheersen, joden hebben 9/11 en corona bedacht en gecreerd. Moet prima welkom zijn in Nederland!
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
FOK! in het kwadraat.
>Rode lijn demonstranten die opkomen voor Gaza, haten Israel, zijn antisemieten, haten ons
>David Icke die openlijk de Holocaust betwist, schrijft over complottheorieen waar joden de wereld beheersen, joden hebben 9/11 en corona bedacht en gecreerd. Moet prima welkom zijn in Nederland!
Beide zijn ook gewoon prima om te zeggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?
Je bedoelt de omvolkingstheorie die door de nazi's werd gebruikt?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?
Aparte reactie van een boze witte man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Je bedoelt de omvolkingstheorie die door de nazi's werd gebruikt?
Als jij daarna ook uit Mein Kampf wilt citeren, wie ben ik om je tegen te houden?
Ik heb geleerd dat woestijnmensen gekleurd zijn.quote:
Suske En Wiske En De Jankende Joden, deel oneindig.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/
Wat een kuitvolk.
Allemaal antijoden en Moslim landen zie ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:10 schreef matthijst het volgende:
Italië gecanceld. Nederland in goed gezelschap van Spanje. Turkije en Albanië.
Moest een beetje gniffelen.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Allemaal antijoden en Moslim landen zie ik.
Net als Ar-Nahim waar Marcouch de scepter zwaait dus.
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/
Wat een kuitvolk.
Rondlopen in een hakenkruis shirt of een middelvinger rondom het Jodendomlogo.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/
Wat een kuitvolk.
Wat is de grens dan?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.
Vast en zeker dat er in de pro-Palestijnse, Islamitische of FvD contreien mensen zijn die hier oor naar hebben, maar dit moet je gewoon niet toestaan als land.
Foto van Ye in zo'n shirt?quote:Op maandag 1 juni 2026 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rondlopen in een hakenkruis shirt of een middelvinger rondom het Jodendomlogo.
Realiseer je waarvoor je staat.
quote:
Wat een gezeik. Heil Hitler zit niet in de setlist en sowieso heeft Ye afstand genomen van dit alles.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.
Vast en zeker dat er in de pro-Palestijnse, Islamitische of FvD contreien mensen zijn die hier oor naar hebben, maar dit moet je gewoon niet toestaan als land.
Als ik hoor in hoeveel landen hij nu wordt geweerd, ben ik toch wel blij om in het bastion van het vrije woord te wonenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |