abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220919060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:07 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Hij is niet antisemiet, en nee, ik deel die mening niet. Ik had hem graag horen spreken toendertijd.
FOK! in het kwadraat.

>Rode lijn demonstranten die opkomen voor Gaza, haten Israel, zijn antisemieten, haten ons
>David Icke die openlijk de Holocaust betwist, schrijft over complottheorieen waar joden de wereld beheersen, joden hebben 9/11 en corona bedacht en gecreerd. Moet prima welkom zijn in Nederland!
pi_220919073
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
FOK! in het kwadraat.

>Rode lijn demonstranten die opkomen voor Gaza, haten Israel, zijn antisemieten, haten ons
>David Icke die openlijk de Holocaust betwist, schrijft over complottheorieen waar joden de wereld beheersen, joden hebben 9/11 en corona bedacht en gecreerd. Moet prima welkom zijn in Nederland!
Ik heb geen enkel probleem met 'israel hatende' demonstranten, zolang ze mij niet lastig vallen.

En wat betreft je schrijfsel over David Icke: Dus? Ik geloof hem. Dat recht heb ik hier gewoon :)
pi_220919104
Icke, Ye of haatbaard. Ze zijn wat mij betreft allemaal welkom zolang zij niet ONZE grenzen van de vvmu overtreden.

Dus niet oproepen tot geweld of haat spreken. In Nederland hebben we daar ontkenning van de Holocaust aan toegevoegd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220919145
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:14 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
FOK! in het kwadraat.

>Rode lijn demonstranten die opkomen voor Gaza, haten Israel, zijn antisemieten, haten ons
>David Icke die openlijk de Holocaust betwist, schrijft over complottheorieen waar joden de wereld beheersen, joden hebben 9/11 en corona bedacht en gecreerd. Moet prima welkom zijn in Nederland!
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?
Corporate translator
pi_220919168
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:32 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?
Beide zijn ook gewoon prima om te zeggen.
pi_220919403
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:32 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan zou "Islam hoort niet thuis in Nederland" en "ombevolking" ook prima moeten zijn toch?
Je bedoelt de omvolkingstheorie die door de nazi's werd gebruikt?

Als jij daarna ook uit Mein Kampf wilt citeren, wie ben ik om je tegen te houden?
pi_220919443
Based burgemeester
pi_220923093
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Je bedoelt de omvolkingstheorie die door de nazi's werd gebruikt?

Als jij daarna ook uit Mein Kampf wilt citeren, wie ben ik om je tegen te houden?
Aparte reactie van een boze witte man.

[ Bericht 0% gewijzigd door HSG op 31-05-2026 01:30:42 ]
Corporate translator
  zaterdag 30 mei 2026 @ 20:10:32 #159
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220923619
Italië gecanceld. Nederland in goed gezelschap van Spanje. Turkije en Albanië. *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220924045
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Aperte reactie van een boze witte man.
Ik heb geleerd dat woestijnmensen gekleurd zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 1 juni 2026 @ 16:23:33 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220936470
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/

Wat een kuitvolk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220936476
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/

Wat een kuitvolk.
Suske En Wiske En De Jankende Joden, deel oneindig.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:42:16 #163
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220936550
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:10 schreef matthijst het volgende:
Italië gecanceld. Nederland in goed gezelschap van Spanje. Turkije en Albanië. *O*
Allemaal antijoden en Moslim landen zie ik.

Net als Ar-Nahim waar Marcouch de scepter zwaait dus.
pi_220936587
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:42 schreef Tengano het volgende:

[..]
Allemaal antijoden en Moslim landen zie ik.

Net als Ar-Nahim waar Marcouch de scepter zwaait dus.
Moest een beetje gniffelen.

Gelukkig betaal ik hier zvw voor. :)
  maandag 1 juni 2026 @ 16:48:33 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220936592
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/

Wat een kuitvolk.
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.

Vast en zeker dat er in de pro-Palestijnse, Islamitische of FvD contreien mensen zijn die hier oor naar hebben, maar dit moet je gewoon niet toestaan als land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 juni 2026 @ 16:52:31 #166
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220936612
Je zult maar een zanger uitnodigen die een wat meer anti moslim sentiment zou verwoorden.

Dan krijgen we opnieuw van die hysterische toestanden net als toen met die schreeuwparasollen in Utrecht :X

Maar gelukkig meten we hier niet met twee maten :{w
  maandag 1 juni 2026 @ 16:55:58 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220936628
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:23 schreef matthijst het volgende:
Zeikjoden stappen naar de rechter:
https://www.destentor.nl/(...)ar-rechter~a1d88792/

Wat een kuitvolk.
Rondlopen in een hakenkruis shirt of een middelvinger rondom het Jodendomlogo.

Realiseer je waarvoor je staat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 1 juni 2026 @ 17:03:04 #168
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220936662
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.

Vast en zeker dat er in de pro-Palestijnse, Islamitische of FvD contreien mensen zijn die hier oor naar hebben, maar dit moet je gewoon niet toestaan als land.
Wat is de grens dan?
Als jij een keer kklijer zegt, mag je geen ziekenhuis meer in?
Of kutmof?
Sneue censuur man, die gast heeft 1 nummer ergens gelekt, niet op een album, niet op een concert.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:03:46 #169
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220936669
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Rondlopen in een hakenkruis shirt of een middelvinger rondom het Jodendomlogo.

Realiseer je waarvoor je staat.
Foto van Ye in zo'n shirt?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:07:29 #170
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220936697
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef matthijst het volgende:
Foto van Ye in zo'n shirt?
Had je de OP al gecheckt.
pi_220936866
Ik denk niet dat Marcouch dit negeert. Hij kan niet anders dan het toestaan, omdat de wet hem geen andere mogelijkheden biedt. Hij kan alleen toetsen aan wat door de heren en dames in Den Haag op papier is gezet. Persoonlijke uitspraken vormen geen wettelijke grond voor een verbod, omdat die niet expliciet in de wet zijn vastgelegd.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:59:15 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220937023
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Foto van Ye in zo'n shirt?
:')
Zit de slaap nog in je ogen om 1700 smiddags? Of ben je de reïncarnatie van Stevie Wonder?

En ik ga hier geen ban riskeren door ze te plaatsen en als je de op niet wil zien, is google je vriendje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220937722
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk totaal onwenselijk dat een zanger met liederen genaamd 'Heil Hitler' hier komt optreden. Daar hoef je niet eens Joods voor te zijn, denk even aan de Nederlandse geschiedenis en zult hopelijk al snel beseffen hoe verwerpelijk dat is.

Vast en zeker dat er in de pro-Palestijnse, Islamitische of FvD contreien mensen zijn die hier oor naar hebben, maar dit moet je gewoon niet toestaan als land.
Wat een gezeik. Heil Hitler zit niet in de setlist en sowieso heeft Ye afstand genomen van dit alles.

Er is gewoon geen enkele reden (juridisch noch anderszins) om hem te weren.
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:15:01 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:35:09 #175
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220949273
quote:
Als ik hoor in hoeveel landen hij nu wordt geweerd, ben ik toch wel blij om in het bastion van het vrije woord te wonen w/ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')