Mannen is gewoon meervoud. En die eenderde blijkt uit onderzoek.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij schrijft mannen je bedoelt 1 op de 3.
En dan ligt het aan mij?
Hmmm.. das ook weer waar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent dat die man van 60 idd al 30 jaar niet gedate heeft en weer helemaal opnieuw moet gaan daten na 30 jaar.
Nah... die vrouwen hebben ook niet stilgezetenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hmmm.. das ook weer waar.
Ik neem aan dat zijn trucjes van vroeger nog altijd wel zullen werken bij vrouwen die ongeveer zijn eigen leeftijd hebben.
Bij het jongere spul waarschijnlijk niet
Misschien hang ik wat vast aan oud sentiment en zou ik het waarschijnlijk wel grappig vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah... die vrouwen hebben ook niet stilgezeten
100% dat ik niet meer zou vallen voor de zaken waar ik 30-40 jaar geleden wel voor viel.
Nou precies dit. Ik verdien ook meer dan vriend, hij kookt meestal. Ik doe meestal het Vuilnis weg. Ik doe de financiëen maar ben niet heel handig dus dat doet hij. Het is allemaal niet zwart wit en elke relatie is weer heel anders. Beetje nieuwsgierigheid naar elkaar en dan kom je een heel end.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:21 schreef aquawoman het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? wees gewoon normaal en aardig. Kijk niet nee4r op vrouwen en zie ons niet als anders dan jijzelf. Elke man en vrouw is anders, we zijn allemaal individuen. Als je prettig bent om mee om te gaan helpt dat je in je in leven.
Ik ben zelf een vrouw die niet past in het ouderwetse plaatje - Ik heb een hoge functie en ben slecht in het huishouden. Mijn vriend doet veel in het huishouden - ik had een werkster en dat wilde hij niet, dus doet hij het zelf. Dat is helemaal niet belangrijk in onze relatie - we zij n lief voor elkaar, hebben dezelfde humor en kunnen open gesprekken hebben op hetzelfde niveau. Voor mij zijn dat de belangrijkste factoren in de omgang tussen mannen en vrouwen.
1. Ja ik mag hopen dat ik dat kan. Het idee van een persoonlijke waarheid vind ik altijd wat minder, zelf denk ik eerder dat het dan gaat om een mening. Een waarheid is een waarheid, daar is nooit iets persoonlijks aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
[..]
1. De vraag is dan of je er ook voor open staat dat jouw waarheid misschien niet overeenkomt met een andere en je daar een normaal gesprek over kan voeren, zelfde met meningen.
2. Ik vraag mezelf altijd eerst af of een ander er iets op schiet met wat ik wil zeggen. Dingen als je het hebt een grote neus of je hebt een dikke kont zullen mensen niet direct helpen, dat weten ze zelf ook wel.
3. Als iemand om mijn mening vraagt over kleding of iets dergelijks geef ik die, ze willen die kennelijk weten en het is iets wat makkelijk te veranderen is.
4. Als het gaat om meer fundamentele dingen hoor ik graag onderbouwde feiten en zie ik graag respect naar mensen. Als dat er niet is, is dit kennelijk niet de gesprekspartner voor mij.
5. Zo heb je nog steeds een uitgesproken mening, maar sta je open voor anderen en behoud je respect. Dat noem ik aardig en normaal.
Nee, het ligt natuurlijk aan die kutwijven…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Mannen is gewoon meervoud. En die eenderde blijkt uit onderzoek.
Anders ga je weer die act opvoeren dat het allemaal aan mijn onjuiste perspectief op zaken ligt en dat alleen horken tegen dit soort kwesties aanlopen.
quote:Je verplaatst de schuld naar iets abstracts wat de ander niet kan verdedigen of controleren, waardoor diegene onnodig aan zichzelf gaat twijfelen.
Dit zou de basis moeten zijn inderdaad. En heel moeilijk zou dat niet moeten zijn als je een normaal, fatsoenlijk mens bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:46 schreef aquawoman het volgende:
[..]
[..]
De vraag is dan of je er ook voor open staat dat jouw waarheid misschien niet overeenkomt met een andere en je daar eennormaal gesprek over kan voeren, zelfde met meningen.
Ik vraag mezelf altijd eerst af of een ander er iets op schiet met wat ik wil zeggen. Dingen als je het hebt een grote neus of je hebt een dikke kont zullen mensen niet direct helpen, dat weten ze zelf ook wel.
Als iemand om mijn mening vraagt over kleding of iets dergelijks geef ik die, ze willen die kennelijk weten en het is iets wat makkelijk te veranderen is.
Als het gaat om meer fundamentele dingen hoor ik graag onderbouwde feiten en zie ik graag respect naar mensen. Als dat er niet is, is dit kennelijk niet de gesprekspartner voor mij.
Zo heb je nog steeds een uitgespr5oken mening, maar sta je open voor anderen en behoud je respect. Dat noem ik aardig en normaal.
Nope. Eigenlijk altijd redelijk zonder problemen een partner weten te vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik zit wel ergens mee.
Er wordt in deze discussies vaak beweerd dat het probleem bij je innerlijk ligt en dat vrouwen alleen daarop zouden afknappen. Maar omdat je iemands innerlijk helemaal niet concreet kunt meten, en er vantevoren veelal negatieve aannames worden gemaakt over je persoon, en je jezelf hiertegen moeilijk kunt verdedigen. Voelen deze beschuldigingen meer als een smerige vorm van gaslighting.
Wie van de (voornamelijk) mannen valt dit ook op?
1. Nou ja voor zover ik weet kunnen vrouwen ook nogal afknappen op een minder aantrekkelijk uiterlijk. Als ze vaak beweren dat dat niet het geval is dan zou ik denken dat ze vanuit zichzelf spreken, en als ze het over vrouwen in het algemeen praten ongelijk hebben..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik zit wel ergens mee.
1. Er wordt in deze discussies vaak beweerd dat het probleem bij je innerlijk ligt en dat vrouwen alleen daarop zouden afknappen.
2. Maar omdat je iemands innerlijk helemaal niet concreet kunt meten, en er vantevoren veelal negatieve aannames worden gemaakt over je persoon,
3. en je jezelf hiertegen moeilijk kunt verdedigen.
4. Voelen deze beschuldigingen meer als een smerige vorm van gaslighting.
Wie van de (voornamelijk) mannen valt dit ook op?
Er lopen rare domme vrouwen rond.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef Spring_Sale het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord over Cameron Herrin of Wade Wilson?
Cameron Herrin - Hij moest 24 jaar zitten voor moord op een vrouw en haar kind. Maar miljoenen meiden tekenden petities omdat hij 'te knap en te jong' zou zijn voor de gevangenis.
Wade Wilson 'the deadpool killer' - hij vermoordde twee vrouwen en zijn eigen vriendin ontsnapte als derde slachtoffer. Hij ontving duizenden liefdesbrieven en naaktfoto's in de gevangenis van vrouwen.
Richard Ramirez - Vrouwen gingen expres in korte rokjes en hoge hakken vooraan zitten bij zijn hoorzittingen. En spreidden hun benen. Hij was berucht om alleen oogcontact met de vrouwen te maken en niet met zijn eigen advocaten.
Jeremy Meeks - Wegens gangbang gerelateerde zaken. Hij sloeg een jongen van 16 bijna dood. Een modellenscout (vrouw) tekende hem voor Jim Jordan modeling agency, toen hij nog zijn straf uitzat achter de tralies.
Er zijn zoveel meer voorbeelden. En het zou gaan om je slechte innerlijk als jongen dat je daarom geen vrouwen kunt versieren? Smh.
Denk je oprecht dat veel vrouwen zo zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef Spring_Sale het volgende:
Hebben jullie weleens gehoord over Cameron Herrin of Wade Wilson?
Cameron Herrin - Hij moest 24 jaar zitten voor moord op een vrouw en haar kind. Maar miljoenen meiden tekenden petities omdat hij 'te knap en te jong' zou zijn voor de gevangenis.
Wade Wilson 'the deadpool killer' - hij vermoordde twee vrouwen en zijn eigen vriendin ontsnapte als derde slachtoffer. Hij ontving duizenden liefdesbrieven en naaktfoto's in de gevangenis van vrouwen.
Richard Ramirez - Vrouwen gingen expres in korte rokjes en hoge hakken vooraan zitten bij zijn hoorzittingen. En spreidden hun benen. Hij was berucht om alleen oogcontact met de vrouwen te maken en niet met zijn eigen advocaten.
Jeremy Meeks - Wegens gangbang gerelateerde zaken. Hij sloeg een jongen van 16 bijna dood. Een modellenscout (vrouw) tekende hem voor Jim Jordan modeling agency, toen hij nog zijn straf uitzat achter de tralies.
Er zijn zoveel meer voorbeelden. En het zou gaan om je slechte innerlijk als jongen dat je daarom geen vrouwen kunt versieren? Smh.
Ja hierin heb je gelijk. En ook als juist iets extra media-aandacht krijgt trekt het ook de vrouwen aan die zich tot zulke mannen aangetrokken voelen. En als ze dan massaal berichten gaan sturen dan lijkt het ook voor sommigen alsof het iets zegt. Maar het gaat om percentages, niet om hoeveelheden. Maar een klein deel van de vrouwen zijn zo inderdaad. Met iets van 8,3 miljard mensen tegenwoordig kom je soms nou eenmaal (bij mannen of vrouwen) in de miljoenenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat veel vrouwen zo zijn?
Je hebt overal gekkies zitten he?
Dat zijn jouw woorden. Ik wijt het meer aan veranderende dynamieken. Emancipatie en metoo spelen daar natuurlijk wel een bepalende rol in.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het ligt natuurlijk aan die kutwijven…
Nee, ik herken dat niet. Wat jij beschrijft, heb ik ook niet of nauwelijks in deze topicreeks gezien. Dat vrouwen op een datingapp mijn profiel niet kiezen, wil niet zeggen dat zij veelal negatieve aannamens hebben gemaakt over mij als persoon. Het zegt hooguit dat zij profielen van andere mannen hebben gezien die hen aantrekkelijker leken. Niets meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Er wordt in deze discussies vaak beweerd dat het probleem bij je innerlijk ligt en dat vrouwen alleen daarop zouden afknappen. Maar omdat je iemands innerlijk helemaal niet concreet kunt meten, en er vantevoren veelal negatieve aannames worden gemaakt over je persoon, en je jezelf hiertegen moeilijk kunt verdedigen. Voelen deze beschuldigingen meer als een smerige vorm van gaslighting.
Wel negatief in vergelijking met anderen.. en dat is wat uitmaakt.. het idee dat iemand een leuk persoon is voor een relatie is gemakkelijk in stand te houden, het accepteren als dat niet zo blijkt te zijn is moeilijker..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, ik herken dat niet. Wat jij beschrijft, heb ik ook niet of nauwelijks in deze topicreeks gezien. Dat vrouwen op een datingapp mijn profiel niet kiezen, wil niet zeggen dat zij veelal negatieve aannamens hebben gemaakt over mij als persoon. Het zegt hooguit dat zij profielen van andere mannen hebben gezien die hen aantrekkelijker leken. Niets meer.
Okay. Wat denk je dat vrouwen niet aantrekkelijk aan jou vinden?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nee, ik herken dat niet. Wat jij beschrijft, heb ik ook niet of nauwelijks in deze topicreeks gezien. Dat vrouwen op een datingapp mijn profiel niet kiezen, wil niet zeggen dat zij veelal negatieve aannamens hebben gemaakt over mij als persoon. Het zegt hooguit dat zij profielen van andere mannen hebben gezien die hen aantrekkelijker leken. Niets meer.
Onaardig is niet het juiste woord in deze context. Het is eerder iets flirterigs of complimenteus. Mannen zijn wat dat betreft vogelvrij tegenwoordig. Een verkeerde inschatting en ze knopen je aan je ballen op wegens seksuele intimidatie of grensoverschrijdend gedrag.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk niet iets aardigs wat je wilde zeggen. Waarom zou je het dan willen zeggen?
Ik schat mannen wat hoger in. Jullie weten best wanneer iets liefs of complimenteus is of wanneer het een beettje sleazy is lijkt me?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Onaardig is niet het juiste woord in deze context. Het is eerder iets flirterigs of complimenteus. Mannen zijn wat dat betreft vogelvrij tegenwoordig. Een verkeerde inschatting en ze knopen je aan je ballen op wegens seksuele intimidatie of grensoverschrijdend gedrag.
Natuurlijk weten de meeste dat wel. En als iemand eens iets zegt wat over het randje is, wordt ie niet meteen opgeknoopt of aangeklaagd, maar krijgt hij wel nul op rekest.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:25 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik schat mannen wat hoger in. Jullie weten best wanneer iets liefs of complimenteus is of wanneer het een maatje sleazy is lijkt me?
Eenderde van de (vooral jonge) mannen geeft dus aan daar moeite mee te hebben. En heel eerlijk je moet ook gewoon op je tellen passen. Een hand op de schouder, een verkeerde blik en je kunt al gecanceld worden. Laat staan als je een meid in een flirterige setting probeert te zoenen en ze uiteindelijk niet wil.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:25 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik schat mannen wat hoger in. Jullie weten best wanneer iets liefs of complimenteus is of wanneer het een beettje sleazy is lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |