Maar jij hebt toch zeker wel een oplossing voor deze mannen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Het is ook geen incelprobleem. Mannen weten tegenwoordig amper nog hoe ze zich moeten gedragen rondom vrouwen.
Soms andere omstandigheden voor de welzijn van kinderen bv.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Meerdere zaken spelen daarbij een rol volgens onderzoekers. Zoals rolpatronen, waarbij een vrouw die kinderen heeft sneller korte of geen celstraffen krijgt zodat ze voor de kinderen kan blijven zorgen. Maar ook gewoon seksisme waarbij vrouwen milder worden benaderd. Of, als je wil: de maatschappij minder vergevingsgezind is jegens mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bij bepaalde delicten hebben desnoods papa en mama beide de klos.
Wel had ik een keer gehoord in een specifieke zaak, dat vader zelf bepaald schuld op zich nam (cokedealers) en moeder haar rol bagataliseerde. Om toch zo snel mogelijk moeder thuis te laten komen. Maar dat was keuze van de vader zelf.Hell To The Liars
Zeker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch zeker wel een oplossing voor deze mannen?
Dat zullen ze vast waarderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Je niet in laten met die moderne enge types.
Win win situatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Ook ja. De seniors zijn nog in meerderheid man, maar de aanwas is vaak vrouw. En onderschat de rol van de griffiers niet. Ook vaak vrouwen.quote:
Werkelijk nog nooit een probleem mee gehad. Vrouwen zijn namelijk net mensen…quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Het is ook geen incelprobleem. Mannen weten tegenwoordig amper nog hoe ze zich moeten gedragen rondom vrouwen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms andere omstandigheden voor de welzijn van kinderen bv.
Dat is soms dubbel, maar het is niet zo zwart/ wit..
Kan me wel voorstellen dat we het zo ervaren.
Luister maar eens naar napleiten de podcast.. als een rechter zoiets uitlegt denk je, ja oke.
Als er maar recht wordt gedaan aan de slachtoffers..Ik ben verder neutraal hierin. Het is sowieso lastig om zaken met elkaar te vergelijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bij bepaalde delicten hebben desnoods papa en mama beide de klos.
Wel had ik een keer gehoord in een specifieke zaak, dat vader zelf bepaald schuld op zich nam (cokedealers) en moeder haar rol bagataliseerde. Om toch zo snel mogelijk moeder thuis te laten komen. Maar dat was keuze van de vader zelf.
Geef slechts aan wat uit onderzoek blijkt.
Ik weet bijna zeker dat 'onze' generatie daar prima de weg in kent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit een probleem mee gehad. Vrouwen zijn namelijk net mensen…
Jij bent zelf ook al wat ouder. Je komt bij wijze van spreken uit een andere tijd, waarin het vinden van een partner wat makkelijker lag. Omdat je zelf twee dochters hebt, ben je nu ook niet meer op zoek. Maar je projecteert wel vanuit je eigen ervaringen en denkt dat je anderen hier de les kunt lezen over wat wel en niet goed is. Of over hoe makkelijk het wel niet zou moeten zijn om een partner te vinden. Je vergeet dat de realiteit voor andere mensen heel anders kan liggen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn dochter woont op campus en daar is de omgang tussen jongens en meisjes heel gemakkelijk en goed.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 'onze' generatie daar prima de weg in kent.
Maar ik zie rondom mij dat de jonge mensen wel echt sukkelen..
Ja, ieder heeft zijn eigen realiteit. Maar boos gaan zitten afgeven op vrouwen en allerlei omstandigheden aan willen passen (wat niet gaat gebeuren) zodat het voor jou ook makkelijker wordt om een vrouw te scoren gaat je niet helpen aan een vrouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook al wat ouder. Je komt bij wijze van spreken uit een andere tijd, waarin het vinden van een partner wat makkelijker lag. Omdat je zelf twee dochters hebt, ben je nu ook niet meer op zoek. Maar je projecteert wel vanuit je eigen ervaringen en denkt dat je anderen hier de les kunt lezen over wat wel en niet goed is. Of over hoe makkelijk het wel niet zou moeten zijn om een partner te vinden. Je vergeet dat de realiteit voor andere mensen heel anders kan liggen.
Dit geldt overigens ook voor anderen mannen die voornamens de kant van vrouwen lopen te verdedigen in zulke topics.
Nou dan! Probleem opgelost.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker.
Sta jij voor alle mannen? 1 op de 3 worstelt er kennelijk mee en is terughoudender in woord en daad richting vrouwen uit angst dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden en/of ze in de problemen kunnen raken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als gescheiden mannen van 60 vrouwen kunnen vinden die ook nog eens in hun eigen vermogensrange (of hoger) zitten, en het lukt mannen van de helft van hun leeftijd niet, dan ligt dat niet aan vrouwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook al wat ouder. Je komt bij wijze van spreken uit een andere tijd, waarin het vinden van een partner wat makkelijker lag. Omdat je zelf twee dochters hebt, ben je nu ook niet meer op zoek. Maar je projecteert wel vanuit je eigen ervaringen en denkt dat je anderen hier de les kunt lezen over wat wel en niet goed is. Of over hoe makkelijk het wel niet zou moeten zijn om een partner te vinden. Je vergeet dat de realiteit voor andere mensen heel anders kan liggen.
Dit geldt overigens ook voor anderen mannen die voornamens de kant van vrouwen lopen te verdedigen in zulke topics.
Een man van 60 heeft over het algemeen wel heel wat meer skills en levenservaring dan een jong snaakje.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als gescheiden mannen van 60 vrouwen kunnen vinden die ook nog eens in hun eigen vermogensrange (of hoger) zitten, en het lukt mannen van de helft van hun leeftijd niet, dan ligt dat niet aan vrouwen.
Maar met de dosis misogynie die ik je hier tentoon zie stellen kan ik me inderdaad voorstellen dat er weinig tot geen vrouwen zijn die interesse in je hebben, en dat ligt niet aan de vrouwen.
Ik heb toch echt behoorlijk wat date ervaring terwijl ik al vader van 2 dochters was.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Jij schrijft mannen je bedoelt 1 op de 3.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta jij voor alle mannen? 1 op de 3 worstelt er kennelijk mee en is terughoudender in woord en daad richting vrouwen uit angst dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden en/of ze in de problemen kunnen raken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Hoezo? wees gewoon normaal en aardig. Kijk niet nee4r op vrouwen en zie ons niet als anders dan jijzelf. Elke man en vrouw is anders, we zijn allemaal individuen. Als je prettig bent om mee om te gaan helpt dat je in je in leven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef Elan het volgende:
Dan was het kennelijk niet iets aardigs wat je wilde zeggen. Waarom zou je het dan willen zeggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Sta jij voor alle mannen? 1 op de 3 worstelt er kennelijk mee en is terughoudender in woord en daad richting vrouwen uit angst dat dingen verkeerd geïnterpreteerd worden en/of ze in de problemen kunnen raken.
Waarheid wordt niet altijd gezien als aardig maar mag toch wel gewoon gezegd worden? Meningen ook wat dat betreftquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:23 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk niet iets aardigs wat je wilde zeggen. Waarom zou je het dan willen zeggen?
Dat betekent dat die man van 60 idd al 30 jaar niet gedate heeft en weer helemaal opnieuw moet gaan daten na 30 jaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een man van 60 heeft over het algemeen wel heel wat meer skills en levenservaring dan een jong snaakje.
Ik denk niet dat je beiden kan vergelijken . Ze schelen zich maar 30 jaar maar er is potverdorie () veel veranderd in 30 jaar.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarheid wordt niet altijd gezien als aardig maar mag toch wel gewoon gezegd worden? Meningen ook wat dat betreft
De vraag is dan of je er ook voor open staat dat jouw waarheid misschien niet overeenkomt met een andere en je daar eennormaal gesprek over kan voeren, zelfde met meningen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarheid wordt niet altijd gezien als aardig maar mag toch wel gewoon gezegd worden? Meningen ook wat dat betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |