InTeGeRe MeNseN DeLeN NiEt HuN SeKsLevEn Op InTeRnEtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Duiden wat voor soort relatie je hebt is wel even iets anders dan in detail vertellen hoe je door je slettenfase gaat na een scheiding. Integere mensen delen zulke persoonlijke dingen hooguit met hun vriendinnen en gaan dat zeker niet aan de grote klok hangen op een forum waar iedereen kan meelezen.
En als je al besluit wel te doen omdat je blijkbaar enorm ruimdenkend bent is het vrij bizar dat je tegelijkertijd je zorgen maakt over reputatieschade van anderen bij hun dierbaren vanwege wat meningkjes.
Het gaat al 25 delen niet meer om de column...quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:04 schreef Masberum het volgende:
Ik heb nu de OP gelezen, maar is Debby Gerritse gescheiden ofzo? Wat een zure column.. ook best polariserend
Je moet nogmaals helemaal niks. Al zou begrijpend lezen wel praktisch zijn in jouw geval. Want je hebt een grote muil tegen me over dingen die ik nooit gezegd hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
InTeGeRe MeNseN DeLeN NiEt HuN SeKsLevEn Op InTeRnEt
Aldus de debiel die op internet vertelt dat hij een open relatie heeft en het normaal vindt om vreemd te gaan als je niet aan je trekken thuis komt. Je bent niet moe, je hebt gewoon geen zin om te pijpen. Alle mannen hebben de hele dag lusten die door de vrouw ingevuld moeten worden. En een slippertje moet kunnen.
Maar verder is onze Elan zelf mega integer!
Veel meer dan zakelijk is het niet anders hoefde je er niet voor naar een ambtenaar en kon je gewoon besluiten samen te leven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:43 schreef Questular het volgende:
Een zakelijke deal, zoiets is een huwelijk om een verblijfsvergunning.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel meer dan zakelijk is het niet anders hoefde je er niet voor naar een ambtenaar en kon je gewoon besluiten samen te leven.
Skip de romantische bullshit en het is letterlijk een contract. Dat je een hoop geld kan kosten.quote:
Het is vrouwenlogica. Daarom vind ik het geen slecht idee om vrouwen het stemrecht (weer) te ontnemen. Ze weten namelijk niet wat ze aan het doen zijn. Vaak worden ze geleid door wat er op nu.nl staat en meer verdiepen ze zich nooit in onderwerpen. Vervolgens geven ze alle mannen de schuld voor de verhoogde onveiligheid voor de vrouwen, dóór de massale immigratie waar ze dus zelf voor stemmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:55 schreef hoechst het volgende:
Vrouwen willen geen man maar wel meer migranten en islam omdat ze zo lekker links zijn.
En dat terwijl de islam traditioneel hun vrouwen onderdrukken.
Vrouwonvriendelijke shit over het ontnemen van het kiesrecht en hoe vrouwen luie, gemakkelijke wezens zijn waarvoor alles wordt geregeld en die zonder sugardaddy overheid niets meer kunnen en hebben en twee users die het vol overtuiging ook nog een like geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:55 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Het is vrouwenlogica. Daarom vind ik het geen slecht idee om vrouwen het stemrecht (weer) te ontnemen. Ze weten namelijk niet wat ze aan het doen zijn. Vaak worden ze geleid door wat er op nu.nl staat en meer verdiepen ze zich nooit in onderwerpen. Vervolgens geven ze alle mannen de schuld voor de verhoogde onveiligheid voor de vrouwen, dóór de massale immigratie waar ze dus zelf voor stemmen.
Verder is wat @:MultiBanaan zegt in #64 zo waar. Dit is de reden waarom ze geen man meer willen. Vrouwen worden al van alle gemakken voorzien. Maar zodra het sociale vangnet stopt omdat er geen geld meer is bij de overheid. En de sugardaddy overheid stopt met geld geven aan deze single vrouwen. Hoe gaan zij zich dan redden met alleen sociale wetenschappen op zak?
Als je als vrouw zijnde blijft stemmen voor de open grenzen en de massale immigratie, dan ben je feitelijk vrouwonvriendelijk naar jezelf toe. De stistieken, zoals onderzocht door Jan vd Beek en beschreven in zijn boek 'Migratie Magneet' onderbouwen dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke shit over het ontnemen van het kiesrecht en hoe vrouwen luie, gemakkelijke wezens zijn waarvoor alles wordt geregeld en die zonder sugardaddy overheid niets meer kunnen en hebben en twee users die het vol overtuiging ook nog een like geven.
Echt, niet alle mannen, maar deze drie mannen zijn echt stuk.
Jij vult een beetje teveel voor andere in. Je praat mensen shit aan. Jij vind dat en je kan niet weten wat iedereen zijn motivatie is qua stemmen. En als je dat denkt ben je onrealistisch beeld aan het scheppen (dat jij weet wat iedereen voor kiesmotivatie heeft en jij dat blijkbaar allemaal weet).quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:19 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde blijft stemmen voor de open grenzen en massale immigratie, dan ben je feitelijk vrouwonvriendelijk naar jezelf toe. De stistieken, zoals onderzocht door Jan vd Beek en beschreven in zijn boek 'Migratie Magneet' onderbouwen deze.
En daar ga je weer, vervallen in beledigingen zoals zoveel vrouwen in dit topic van wat ik heb gezien de laatste tijd. Dat is wat mensen doen als ze geen weerwoord hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke shit over het ontnemen van het kiesrecht en hoe vrouwen luie, gemakkelijke wezens zijn waarvoor alles wordt geregeld en die zonder sugardaddy overheid niets meer kunnen en hebben en twee users die het vol overtuiging ook nog een like geven.
De vrouwen die ik ken zijn ook stuk voor stuk aanzienlijk minder lui en gemakkelijk dan ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jan van der Beek was een charlatan en zijn boek is het lezen niet waard. Zijn statistieken klopten ook niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:19 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Als je als vrouw zijnde blijft stemmen voor de open grenzen en de massale immigratie, dan ben je feitelijk vrouwonvriendelijk naar jezelf toe. De stistieken, zoals onderzocht door Jan vd Beek en beschreven in zijn boek 'Migratie Magneet' onderbouwen dit.
Hoe weet jij zo zeker dat Jan Beek een charlatan is en je hebt zijn boek nieteens gelezen? Hebt dit op Nu.nl gestaan?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jan van der Beek was een charlatan en zijn boek is het lezen niet waard. Zijn statistieken klopten ook niet.
Maar weet je, ik ben zo ontzettend klaar met jullie. Lui als jij, Masberum, Elan, Multibanaan. Jullie zijn eigenlijk gewoon heel trieste mannetjes en ik ga er mijn tijd verder niet meer aan verdoen. Ik heb gelukkig zelf een heel leuke man, en mannen als jullie zijn toch niet meer te overtuigen dat het allemaal best een stukje genuanceerder zou mogen. De mannen die ik ken, zijn een stuk beter te pruimen. Niet perfect, net zo min als ik perfect ben of mijn vriendinnen perfect zijn, maar gewoon fijne mensen.
Geen weerwoord, weer vervallen, als je niet op een volwassen manier een discussie kan aangaan is het wellicht vooral ook fijn voor de rest als je hen inderdaad negeertquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jan van der Beek was een charlatan en zijn boek is het lezen niet waard. Zijn statistieken klopten ook niet.
Maar weet je, ik ben zo ontzettend klaar met jullie. Lui als jij, Masberum, Elan, Multibanaan. Jullie zijn eigenlijk gewoon heel trieste mannetjes en ik ga er mijn tijd verder niet meer aan verdoen. Ik heb gelukkig zelf een heel leuke man, en mannen als jullie zijn toch niet meer te overtuigen dat het allemaal best een stukje genuanceerder zou mogen. De mannen die ik ken, zijn een stuk beter te pruimen. Niet perfect, net zo min als ik perfect ben of mijn vriendinnen perfect zijn, maar gewoon fijne mensen.
Ah nu laat je eindelijk je masker zakken en zien we je ware gezicht. We zijn eigenlijk gewoon trieste mannetjes. Allemaal.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is hoe emotioneel volwassen de vrouwen in dit topic echt zijn. Het is vooral een hoop pretentie dat ze tentoonspreiden, maar na verloop van tijd komt de ware aard van het beestje wel naar boven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Geen weerwoord, weer vervallen, als je niet op een volwassen manier een discussie kan aangaan is het wellicht vooral ook fijn voor de rest als je hen inderdaad negeert
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |