Nee ouwe oorlogsmisdadengoedpraten, dat appartement en de 2 gewonden zijn de dupe ervan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Scjvb het volgende:
Dit is een uitermate vervelende kwestie, maar het is altijd raadzaam om niet direct beschuldigingen te gaan spuien aan het adres van Rusland en de heer Poetin. De Russische consul is nu de dupe hiervan.
Grondig onderzoek is allereerst vereist.
[ afbeelding ]
[..]
De heer Poetin begint steeds meer in de rondte te lopen als die bluffer op het schoolplein die pal voor ieders neus door een meisje is afgewezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:59 schreef Scjvb het volgende:
Dit is een uitermate vervelende kwestie, maar het is altijd raadzaam om niet direct beschuldigingen te gaan spuien aan het adres van Rusland en de heer Poetin. De Russische consul is nu de dupe hiervan.
Grondig onderzoek is allereerst vereist.
[ afbeelding ]
[..]
Mij is het al lang duidelijk hoor. Dat gescholtz moet over zijn. Grenzen dicht en eerst zelf orde op zaken stellen in huis, achtertuin en de hele buurt. Ukraine schoonvegen van rusland. Europa kan het.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
[ x ]
En mensen houden de act hoog dat wij niets van rusland te vrezen hebben. Dat ze vredelievende mensen zijn die het beste met ons voor hebben. Terwijl zelfs de ex president op twitter niks anders doet dag in dag uit dan vragen om onze vernietiging.
Ze zeggen ons dat ze ons dood willen hebben, ze laten zien dat ze ons dood willen hebben, hun geschiedenis toont aan dat ze ons dood willen hebben..
Hoeveel duidelijker moet het zijn? Waarom zou je voor dit soort russen op de knieën gaan en smeken. Hoe zwak en eerloos moet je zijn? Waar is je trots als Nederlander.
Maar nog steeds "de overheid laat ons stikken/doet niet genoeg want Oekraïne moet kapot" ipv waarom zijn we in godsnaam met deze oorlog bezig.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie populaire Russische milbloggers vaak boos zijn, maar zo ontevreden als Romanov (140.000 volgers) niet vaak. Roept hier bijna op tot een revolutie.
DOE DAN!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie populaire Russische milbloggers vaak boos zijn, maar zo ontevreden als Romanov (140.000 volgers) niet vaak. Roept hier bijna op tot een revolutie.
Dat klopt :p beetje prigo achtig, maar dan zonder leger.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:32 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maar nog steeds "de overheid laat ons stikken/doet niet genoeg want Oekraïne moet kapot" ipv waarom zijn we in godsnaam met deze oorlog bezig.
De imperialistische rot zit diep in de Russische samenleving. Navalny stond ook achter de annexatie van de Krim, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:32 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maar nog steeds "de overheid laat ons stikken/doet niet genoeg want Oekraïne moet kapot" ipv waarom zijn we in godsnaam met deze oorlog bezig.
Wat een hysterisch bericht zeg, hou toch op.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:43 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
[ x ]
En mensen houden de act hoog dat wij niets van rusland te vrezen hebben. Dat ze vredelievende mensen zijn die het beste met ons voor hebben. Terwijl zelfs de ex president op twitter niks anders doet dag in dag uit dan vragen om onze vernietiging.
Ze zeggen ons dat ze ons dood willen hebben, ze laten zien dat ze ons dood willen hebben, hun geschiedenis toont aan dat ze ons dood willen hebben..
Hoeveel duidelijker moet het zijn? Waarom zou je voor dit soort russen op de knieën gaan en smeken. Hoe zwak en eerloos moet je zijn? Waar is je trots als Nederlander.
Veel van de toon, is ook meer een aanklacht richting de russische bevolking (meld je aan) of verzoek tot extremere maatregelen richting de overheid (feitelijk zeggen ze: wij willen nog meer oorlog). de enige moment dat er iets van kritiek kwam is toen zij iets beperkt werden (zij hadden altijd al meer privilege's dan de normale rus:bijv. twitter is al heel lang geblokkeerd voor de gewone rus) Maar het zijn altijd klaagliederen aan Poetin. help ons grote leiders je regering is incompetent.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De imperialistische rot zit diep in de Russische samenleving. Navalny stond ook achter de annexatie van de Krim, bijvoorbeeld.
Velen zijn vooral boos dat het grote, machtige Rusland nu voor lul staat op het wereldtoneel. Niet om die oorlog zelf.
Jij hebt dan ook duidelijk een andere agenda. Wat jij denkt vind ik niet relevant.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een hysterisch bericht zeg, hou toch op.
Medvedev komt weer eens wat janken en schreeuwen.
Nou boeehoooeeee. Alsof we daar ook maar iets van serieus kunnen nemen.
Europa heeft niets van Rusland te vrezen. Dat hebben de afgelopen jaren wel getoond.
Dat er soms een drone of raket Europees gebied raken of een consulaat, boeiend.
Ga nou niet mee in Medvedeva hysterie
Oekraine had ook niets van Rusland te vrezen zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een hysterisch bericht zeg, hou toch op.
Medvedev komt weer eens wat janken en schreeuwen.
Nou boeehoooeeee. Alsof we daar ook maar iets van serieus kunnen nemen.
Europa heeft niets van Rusland te vrezen. Dat hebben de afgelopen jaren wel getoond.
Dat er soms een drone of raket Europees gebied raken of een consulaat, boeiend.
Owh, wat voor agenda zou ik hebben dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook duidelijk een andere agenda. Wat jij denkt vind ik niet relevant.
Jawelquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oekraine had ook niets van Rusland te vrezen zeker?
En de Baltische staten?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:24 schreef bianconeri het volgende:
Natuurlijk gaat Poetin het hele land gewoon lekker aanvallen.
Hij snapt ook wel dat de NAVO/EU en VS het geen reet kunnen schelen.
Die hebben de Krim laten gaan, dat was al de eerste test. En nu weet Poetin gewoon dat hij alles kan doen.
De rest van de wereld wil geen grote oorlog. Laten zich gewoon onder de voet lopen door Poetin.
Next de Baltische Staten of een Moldavie.
Waarom zou ik ook maar iets van jou aannemen terwijl de russen vanuit de russische invloedssferen met miljoenen andere russen als doelgroep die elkaar aanspraken kristalhelder maken naar de buitenwereld wat hun ideeën zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Owh, wat voor agenda zou ik hebben dan?
Wat is jouw agenda dan met je hysterisch gejank en angst bericht?
Aandelen in een oorlogs bedrijf?
Inmiddels 294.460 Russische soldaten dood óf zwaargewond sinds de Alaska Summit in augustus vorig jaar. Ruim 23.000 in de afgelopen drie weken.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
Volgens de beschikbare cijfers heeft Rusland sinds de Alaska Summit van 15 augustus 2025, er tot en met vandaag een totaal van 271.150 soldaten doorheen gedraaid (dood óf gewond).
Very well.
Kijk eens naar de video van Puck Anders hierboven, escalatie van de oorlog richting de rest van Europa is niet eens zo heel slecht, als je het vergelijkt met de alternatieven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee (EU en NAVO)quote:
Nogmaals;quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zou ik ook maar iets van jou aannemen terwijl de russen vanuit de russische invloedssferen met miljoenen andere russen als doelgroep die elkaar aanspraken kristalhelder maken naar de buitenwereld wat hun ideeën zijn?
Zoals ik zei, jij bent irrelevant.
Ik zeg ook nergend dat het niet slecht is of wat dan ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:37 schreef oheng het volgende:
[..]
Kijk eens naar de video van Puck Anders hierboven, escalatie van de oorlog richting de rest van Europa is niet eens zo heel slecht, als je het vergelijkt met de alternatieven.
Best mogelijk dat een (echte) escalatie meer voordeel oplevert dan bijv. een overgave of algemene mobilisatie.
Oh...quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:24 schreef bianconeri het volgende:
Next de Baltische Staten of een Moldavie.
Voor die "massa hysterie" hoef je alleen maar naar russen te kijken en luisteren. Heeft niets met een mening te maken, dat is een observatie. Iedereen met een mening of uiting die poetin niet aan staat die wordt vastgezet of wordt later vermoord. Dat Medvedev namens hem mag blijven schreeuwen en wat hij schreeuwt is dus wel degelijk iets om serieus te nemen, het is taal die is toegestaan. Sterker nog hij heeft nog steeds officiële functies in rusland.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee (EU en NAVO)
[..]
Nogmaals;
Wat is mijn agenda dan?
Je kan wel lopen beledigen, maar dat maakt je punt echt niet sterker.
Mijn mening is niet belangrijk voor Rusland. Jouw mening is overigens ook net zo nietszeggend.
Jij loopt alleen massa hysterie en angst te promoten. Voor niets.
Rusland heeft en wil zijn invloedssfeer. Ja, nou en?
Alsof dat inhoudt dat ze ineens de EU gaan binnenvallen lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |