Eeuwige optimist.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien valt het mee en ligt het maar 3 straten verder ergens in een gemeenteplantsoentje
Beetje een pleonasme dit hoorquote:
dellquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:59 schreef Q. het volgende:
Gisteren hele dag gekloot met de wifi, heb nu een USB-wifi dongle in mn werklaptop gestoken en alles is nu 100x sneller dan het ooit geweest is. Dell-troep.
Over het algemeen werken corporate level Dell laptops best goed hoor, werk er al 15 jaar lang elke dag mee zonder eigenlijk heel veel issues. Denk dat ik maar 1x heb gehad dat er iets kapot ging. Nu gebruik ik ze wel als desktopvervanger dus de laptop zelf raak ik zelden aan.quote:
Vroeger was sowieso alles beter.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dell
althans, de desktops vroeger.. laptops geen ervaring mee
Zeg dat... en niet eens onweer als compensatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Intussen al 25,8 en al lekker benauwd.
Ik heb er een keer een paar maanden mee moeten werken, die dingen zijn niet geschikt voor Adobe programma's om het maar even netjes te zeggenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Over het algemeen werken corporate level Dell laptops best goed hoor, werk er al 15 jaar lang elke dag mee zonder eigenlijk heel veel issues. Denk dat ik maar 1x heb gehad dat er iets kapot ging. Nu gebruik ik ze wel als desktopvervanger dus de laptop zelf raak ik zelden aan.
adobe programmas zijn nergens voor geschiktquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een paar maanden mee moeten werken, die dingen zijn niet geschikt voor Adobe programma's om het maar even netjes te zeggen
Het is hier ook heerlijk afgekoeld vannachtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg dat... en niet eens onweer als compensatie.
quote:High Temperature
24.4°C at 9:03
Low Temperature
18.7°C at 4:54
Daar ga ik ook slecht op ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de dierenwinkel hier wel goed op zich, maar dan zie je dat ze een hamster/cavia/konijn aan een kind verkopen en denk ik![]()
![]()
Vorig jaar ook een keer, zat er een superlief caafje. Komt er een man naartoe met een medewerker, kijkt even onder de huisjes, wijst die caaf aan, caaf mee. En dan denk ik: is het een sinterklaascadeau? Komt ze alleen te zitten?
Voor mijn werk toch wel tamelijk essentieelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef mschol het volgende:
[..]
adobe programmas zijn nergens voor geschikt
Ik werk toch alleen met SAP en dat draait op elke aardappel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er een keer een paar maanden mee moeten werken, die dingen zijn niet geschikt voor Adobe programma's om het maar even netjes te zeggen
En Excel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk toch alleen met SAP en dat draait op elke aardappel.
Wordt in zo'n doosje gepropt, weg van andere caafs, allemaal herrie en geschud, in de auto gezet, en joost mag weten waar het terechtkomtquote:
Wij de warme benauwde nacht, de rest de terreurbuien, eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is hier ook heerlijk afgekoeld vannacht
[..]
RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Nog even foto's maken van m'n prachtige clematis voor de hagelbui des doods eroverheen trekt.
Ik dacht dat katten veel lichter warenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat was naar buiten ontsnapt. Helaas mag ik nog niet 3,5 kilo gaan tillen. Dus moest ik hem naar binnen lokken met kattensnoepjes,
Pioenrozen hier zelfde verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Nog even foto's maken van m'n prachtige clematis voor de hagelbui des doods eroverheen trekt.
Ja zit hier op het randje van die buien die de Achterhoek en hunebedden gaan slopen, dus misschien een paar druppel vanmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij de warme benauwde nacht, de rest de terreurbuien, eerlijk verdeeld
Vanmiddag is het hier waarschijnlijk wel veel beter uit te houden dan in het oosten, dus kleine troost.
Ik zat nog te kijken of ik niet ergens een paar planken heb om eroverheen te zettenquote:
De laatste keer dat ik met hem bij de dierenarts was, vond de dierenarts hem te licht met zijn iets meer dan 3 kilo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten veel lichter waren
Je hebt een heel spoor gemaakt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat was naar buiten ontsnapt. Helaas mag ik nog niet 3,5 kilo gaan tillen. Dus moest ik hem naar binnen lokken met kattensnoepjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gewoon met het blik kattensnoepjes schudden helpt.quote:
Ik had het er vorige week nog over met m'n zus, we waren in de dierentuin en we zaten naar gewichten te kijken en we hadden zoiets van 'een koala weegt 4 kilo, wat weegt een kat eigenlijk?' en toen dacht ik anderhalve kilo want die beesten moeten een beetje soepel kunnen bewegenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem bij de dierenarts was, vond de dierenarts hem te licht met zijn iets meer dan 3 kilo.
Terwijl hij genoeg te eten heeft. Alleen hij is nog actief voor 4-jarige kater die alleen maar binnen zit.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Deze foto komt het dichtst in de buurt van hoe mijn haar nu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
4 kilo is redelijk normaal voor katten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het er vorige week nog over met m'n zus, we waren in de dierentuin en we zaten naar gewichten te kijken en we hadden zoiets van 'een koala weegt 4 kilo, wat weegt een kat eigenlijk?' en toen dacht ik anderhalve kilo want die beesten moeten een beetje soepel kunnen bewegenMaar ik zat er dus vet naast.
3.5 is voor een kat al licht.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
3.5 is voor een kat al licht.Dat is wat Hedwig ook weegt maar een vriendin heeft 2 katers en 1 daarvan weegt ruim 7 kilo.
Rip hunebeddenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit hier op het randje van die buien die de Achterhoek en hunebedden gaan slopen, dus misschien een paar druppel vanmiddag
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
3.5 is voor een kat al licht.Dat is wat Hedwig ook weegt maar een vriendin heeft 2 katers en 1 daarvan weegt ruim 7 kilo.
De buren hebben hier een paar flinke katten, eentje is iets van 9+ kilo, maar die is ook wel het formaat van een half jachtluipaard. Een andere is wel gewoon echt viesdik en ook nog eens langhaar, ik verbaas me erover dat die nog over het hek heen komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een normale, volwassen huiskat (Europese Korthaar) weegt gemiddeld tussen de 3,5 en 5 kilogram. Poezen zijn over het algemeen wat lichter (3 tot 5 kg) en katers wat zwaarder (4 tot 7 kg)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel. Alles kapot. Maar op buienradar.nl is het wel een hele opgave om die informatie te vinden tegenwoordigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |