Pioenrozen hier zelfde verhaalquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Nog even foto's maken van m'n prachtige clematis voor de hagelbui des doods eroverheen trekt.
Ja zit hier op het randje van die buien die de Achterhoek en hunebedden gaan slopen, dus misschien een paar druppel vanmiddagquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij de warme benauwde nacht, de rest de terreurbuien, eerlijk verdeeld
Vanmiddag is het hier waarschijnlijk wel veel beter uit te houden dan in het oosten, dus kleine troost.
Ik zat nog te kijken of ik niet ergens een paar planken heb om eroverheen te zettenquote:
De laatste keer dat ik met hem bij de dierenarts was, vond de dierenarts hem te licht met zijn iets meer dan 3 kilo.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat katten veel lichter waren
Je hebt een heel spoor gemaakt?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn kat was naar buiten ontsnapt. Helaas mag ik nog niet 3,5 kilo gaan tillen. Dus moest ik hem naar binnen lokken met kattensnoepjes,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Gewoon met het blik kattensnoepjes schudden helpt.quote:
Ik had het er vorige week nog over met m'n zus, we waren in de dierentuin en we zaten naar gewichten te kijken en we hadden zoiets van 'een koala weegt 4 kilo, wat weegt een kat eigenlijk?' en toen dacht ik anderhalve kilo want die beesten moeten een beetje soepel kunnen bewegenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met hem bij de dierenarts was, vond de dierenarts hem te licht met zijn iets meer dan 3 kilo.
Terwijl hij genoeg te eten heeft. Alleen hij is nog actief voor 4-jarige kater die alleen maar binnen zit.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef Ama het volgende:
Deze foto komt het dichtst in de buurt van hoe mijn haar nu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
4 kilo is redelijk normaal voor katten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het er vorige week nog over met m'n zus, we waren in de dierentuin en we zaten naar gewichten te kijken en we hadden zoiets van 'een koala weegt 4 kilo, wat weegt een kat eigenlijk?' en toen dacht ik anderhalve kilo want die beesten moeten een beetje soepel kunnen bewegenMaar ik zat er dus vet naast.
3.5 is voor een kat al licht.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
3.5 is voor een kat al licht.Dat is wat Hedwig ook weegt maar een vriendin heeft 2 katers en 1 daarvan weegt ruim 7 kilo.
Rip hunebeddenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit hier op het randje van die buien die de Achterhoek en hunebedden gaan slopen, dus misschien een paar druppel vanmiddag
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
3.5 is voor een kat al licht.Dat is wat Hedwig ook weegt maar een vriendin heeft 2 katers en 1 daarvan weegt ruim 7 kilo.
De buren hebben hier een paar flinke katten, eentje is iets van 9+ kilo, maar die is ook wel het formaat van een half jachtluipaard. Een andere is wel gewoon echt viesdik en ook nog eens langhaar, ik verbaas me erover dat die nog over het hek heen komtquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een normale, volwassen huiskat (Europese Korthaar) weegt gemiddeld tussen de 3,5 en 5 kilogram. Poezen zijn over het algemeen wat lichter (3 tot 5 kg) en katers wat zwaarder (4 tot 7 kg)quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wel. Alles kapot. Maar op buienradar.nl is het wel een hele opgave om die informatie te vinden tegenwoordigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |