Demense willen maar wat graag erin trappen want ze zegt toch gewoon waar het op staat???! Alleen vinden demense het dan niet zo leuk als je hun standpunten extreemrechts noemt. Dát is het 'probleem'.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
L de Vos in schaapskleren weet het soms nog net zo te verpakken dat het lijkt alsof het gewoon VVD+ is.
En demense trappen er in.
Ik had eigenlijk verwacht dat FvD wel klaar was nadat het een incrowd pro-Rusland antivax clubje was geworden om de maaltijdboxen van Thierry te financieren, maar ze hebben zich er mooi uitgeluld alsof het een nieuwe partij is, terwijl het gewoon oude wijn in nieuwe zakken is.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Demense willen maar wat graag erin trappen. Alleen vinden ze het dan niet zo leuk als je hun standpunten extreemrechts noemt. Dát is het 'probleem'.
Het gaat om wat genuanceerder te denken ipv meteen in paniek te raken en 'extreem rechts' te roepen. Het is een beetje kinderlijk gedrag, zoals een kleuter die gaat jengelen omdat hij geen snoepje van zijn moeder mag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Demense willen maar wat graag erin trappen want ze zegt toch gewoon waar het op staat???! Alleen vinden demense het dan niet zo leuk als je hun standpunten extreemrechts noemt. Dát is het 'probleem'.
Er is een grote groep mensen in dit land die het he-le-maal niks uitmaakt wat je verder zegt, vindt, of doet, zolang je maar kankert op asielzoekers.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat FvD wel klaar was nadat het een incrowd pro-Rusland antivax clubje was geworden om de maaltijdboxen van Thierry te financieren, maar ze hebben zich er mooi uitgeluld alsof het een nieuwe partij is, terwijl het gewoon oude wijn in nieuwe zakken is.
Doodeng hoe snel mensen dat kunnen vergeten. Geeft wel aan dat mensen de huidige koers rondom asiel toch echt wel als serieus probleem zien, dat ze dat soort zooi op de koop toe nemen, want dat lijkt me echt niet 10% van Nederland die liever bij Rusland hoort.
En een jaar later gezinshereniging en gaan die mannen hier vrolijk verder met wat ze daar ook deden. Vrouw onderdrukken.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:42 schreef CarbonC het volgende:
Minister versoepelt asielbeleid: Afghaanse vrouwen maken sneller kans op verblijfsvergunning
Afghaanse vrouwen en meisjes die zich als asielzoeker melden in Nederland, maken meer kans om hier te mogen blijven. Door een besluit van asielminister Bart van den Brink komen zij nu ‘in verreweg de meeste gevallen’ in aanmerking voor een verblijfsvergunning, meldt zijn ministerie.
De CDA'er heeft dit besluit genomen nadat ambtenaren van het ministerie van Buitenlandse Zaken hadden gemeld dat de positie van vrouwen en meisjes onder het Taliban-regime verder is verslechterd. In de zomer van 2024 is een 'moraliteitswet' ingevoerd in Afghanistan, waardoor vrouwen minder bewegingsvrijheid hebben en minder ruimte om zich te ontwikkelen.
Vrouwen uit Afghanistan maakten al meer kans op een verblijfsvergunning als zij zich niet aan de regels van de Taliban konden houden en daardoor risico liepen op vervolging. Van den Brink heeft deze tekst aangepast, omdat hij deze geen recht meer vond doen aan de situatie in het land.
Onder het huidige beleid zijn in 2025 760 asielaanvragen ingediend door Afghanen. In 2023 en 2024 waren dit er respectievelijk 670 en 490.
Bron: https://www.ad.nl/buitenl(...)vergunning~a74eb4a9/
En de vrouwen vinden het prima. https://www.npodoc.nl/artikelen/prison-sistersquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En een jaar later gezinshereniging en gaan die mannen hier vrolijk verder met wat ze daar ook deden. Vrouw onderdrukken.
Ik heb aardig wat ervaring met asielzoekers van Afghaanse afkomst, en het gros van deze mensen inclusief de vrouwen vindt dit niet prima. Ze zijn juist uitermate gemotiveerd om hier alle kansen te pakken die er hier zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de vrouwen vinden het prima. https://www.npodoc.nl/artikelen/prison-sisters
Sara liet haar vriendje overkomen en en giechelde van te voren dat hij er maar aan moest wennen hoe ze zich had aangepast aan het normale leven in Zweden. Binnen 2 weken na zijn aankomst liep ze weer in burka en verbrak de omgang met haar Zweedse vrienden.....
Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:19 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Mijn definitie van omvolking is het moedwillig in stand houden van de massa-immigratie met als doel of resultaat de oorspronkelijke bevolking te reduceren/laten verdwijnen. Dat is hier gewoon aan de gang.
Ik vind het niet eens zo heel relevant of er al dan niet een groter doel achter zit en zie het niet los van elkaar. De demografische transformatie van Nederland is aan de gang en realiteit. Massale immigratie wordt doelbewust in stand gehouden en op vlakken zelfs aantrekkelijker gemaakt. Over een aantal decennia zal Nederland onherkenbaar veranderd zijn, omdat overwegend autochtone generaties zullen te komen overlijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.
Yes, de wereld economie draaiende houden gaat voor alles, vooral Rutte was daar een ster in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat omvolking een doel op zich is. Het economisch tot in de oneindigheid moeten groeien wel: anders kunnen de monetaire schulden niet meer verder de toekomst ingeduwd worden.
Het verwateren en verzwakken van nationale identiteit is wel een doel op zich. De staat maximale controle over de burger geven ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hier ook meegemaakt. Nieuwe buurvrouw, hier geboren, praat plaatselijk dialect, loopt in spijkerbroek en bloesje, met hoofddoekje losjes om haar hoofd. Gaat 1 keer op vakantie naar Marokko en loopt nu volledig ingepakt in lange jurk met strakke hoofddoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En de vrouwen vinden het prima. https://www.npodoc.nl/artikelen/prison-sisters
Sara liet haar vriendje overkomen en en giechelde van te voren dat hij er maar aan moest wennen hoe ze zich had aangepast aan het normale leven in Zweden. Binnen 2 weken na zijn aankomst liep ze weer in burka en verbrak de omgang met haar Zweedse vrienden.....
Omvolking niet, maar de islam tot wereldreligie maken, wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ach, dat heb je aan de andere kant ook met extreemlinks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Demense willen maar wat graag erin trappen want ze zegt toch gewoon waar het op staat???! Alleen vinden demense het dan niet zo leuk als je hun standpunten extreemrechts noemt. Dát is het 'probleem'.
Rutte zat altijd zo vrolijk rond te huppelen als het BNP weer was gestegen. Alles leuk en aardig, maar voor de gewone man is eigenlijk alleen het BNP per hoofd van de bevolking van enige betekenis. En dan ook alleen als die stijging ook in ieders zakken terecht komt, in plaats van bij een enkeling.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef MichaelScott het volgende:
Uiteindelijk is ditde Taliban een slechte zaak voor alle Afghaanse vrouwen.
Dat zou meteen het innemen van de verblijfsvergunning moeten betekenen. Dan hebben ze gelogen in hun aanvraag.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel zo gek worden dat Afghaanse vrouwen hier asiel krijgen omdat ze bijv door hun man mishandeld worden en daarna doodleuk familie hereniging aanvragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |